Gjest GirlonGirl Skrevet 9. juli 2013 #41 Skrevet 9. juli 2013 Contraalt, mezzo, sopran? Coloratur??? :hyper: I hit 'em all, madame! Operastemmen min er helt fantastisk i dusjen
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2013 #42 Skrevet 9. juli 2013 I hit 'em all, madame! Operastemmen min er helt fantastisk i dusjen Vel, du når vel ikke opp til to strøken B en gang, vesla.
Gjest GirlonGirl Skrevet 9. juli 2013 #43 Skrevet 9. juli 2013 Vel, du når vel ikke opp til to strøken B en gang, vesla. Tre strøkne A da?
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2013 #44 Skrevet 9. juli 2013 Tre strøkne A da? Du bør heller jakte på den høye F.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2013 #47 Skrevet 9. juli 2013 Da må du lære meg det. Beklager vennen, jeg er en elendig sanger.
Gjest celine Skrevet 9. juli 2013 #48 Skrevet 9. juli 2013 Har spilt fløyte, piccolo og klarinett en gang i tiden. Nå spiller jeg bare på slurva, og knapt nok det
Havtorn Skrevet 9. juli 2013 #49 Skrevet 9. juli 2013 Jeg synger litt, ellers spiller jeg klarinett, munnspill, ukulele og har godt over middels skills på blokkfløyte. Får være nok. Var ganske god på blåseinstrumenter med tre ventiler tidligere, men tror nok de kunnskapene er long gone nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå