Gå til innhold

Hva slags instrument spiller dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spiller klarinett og tenor-sax.

Men ikke så mye nå lengre.

Klarinett er jeg ganske dårlig på, men etter noen lange år med det, var saxofon som en drøm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller piano, men øver alt for sjeldent til å bli noe særlig god. Har spilt siden jeg var sju, men som sagt, alt for lite øving.

Har alltid sunget i kor, og har dirigert mitt eget kor i tre år. Ganske selvlært, men det hørtes ikke så verst ut!

Drømmer om å spille cello, tenker jeg kan ta meg råd og tid til det over jul eller noe. Kan jo å lese noter fra før, men har ellers null erfaring med strykeinstrumenter.

AnonymBruker
Skrevet

Blåser trompet når jeg er i godlaget :fnise:

Anonymous poster hash: 4372f...3ba
  • Liker 1
Skrevet

Jeg spiller piano og gitar, begge er selvlært (om du ser bort fra det ene året jeg gikk på piano da jeg var 7). Også synger jeg :) Har gått til sangpedagog i 5 år nå, og har alltid gått i kor! :)

Skrevet

Spiller gitar nå, og spilte klarinett før. Har begge instrumentene selv, så jeg kan ta dem frem når jeg vil. Vil lære å spille piano også!

• 2 uker senere...
Skrevet

Gitar, piano, tverrfløyte, trompet, saxofon, klarinett og slagverk. Begynte med piano og tverrfløyte når jeg var fem, og etter hvert prøvde jeg meg på andre instrumenter også. Synes det er så gøy å lære nye ting! :laugh:

• Liker 1
Gjest Sakone
Skrevet

Jeg spiller piano, spilt siden jeg var rundt 10 tenker jeg. Men grunnet problemer med armene da jeg var 16, så har jeg ikke fått øvd særlig mye siden den gang, men spiller nå som regel litt daglig ^^ Går kun i klassisk for min del da :)

Gjest Trappetroll
Skrevet

Har spilt fiolin i siden jeg var 9 år. Og kan litt gitar og cello. Har også prøvd meg på bratsj, men det er ikke jeg noe god på. :-)

Gjest GirlonGirl
Skrevet

Piano :) spilt siden jeg var 8. Men har tatt en pause på 2 år. Haha. Kan spille litt gitar også :) Liker å synge også da. Hvis det telles. Lol.

Gjest tussi62
Skrevet

Her spilles det piano på hobbybasis,men har gått til undervisning i 2 år.

AnonymBruker
Skrevet

Tverrfløyte, spilt i 12 år men er lenge siden jeg var i noe korps.

Anonymous poster hash: c25f8...7e5
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags instrument spiller du?

Hvor lenge har du spilt?

Spiller du i band/ orkester/ korps?

:)

Anonymous poster hash: ef27b...eb5

Spiller fiolin. Har spilt siden jeg var 6 år, nå er jeg 22. Så 16 år da. Spiller i orkester om de trenger ekstra fiolinister ellers så spiller jeg alene, med lærer på piano.

Anonymous poster hash: 4031c...68d

Gjest GirlonGirl
Skrevet

Spiller trompet.

Ser ikke helt for meg at du gjør det.

Gjest Gjest
Skrevet

Ser ikke helt for meg at du gjør det.

Vel, du skal ikke se meg spille, du skal høre meg.

• Liker 1
Gjest GirlonGirl
Skrevet

Det der er ikke en trompet, men munnspill.

Dog høres det mer slik ut.

Ugh, mine musikalske kunnskaper...

Wow, jeg kan synge opera! Duett, du og meg?

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Ugh, mine musikalske kunnskaper...

Wow, jeg kan synge opera! Duett, du og meg?

Contraalt, mezzo, sopran? Coloratur??? :hyper:

Endret av Gjest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...