AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Hva slags instrument spiller du? Hvor lenge har du spilt? Spiller du i band/ orkester/ korps? Anonymous poster hash: ef27b...eb5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Tenkte jeg det ikke.. Bare strikking og sying som gjelder her. Anonymous poster hash: ef27b...eb5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Jeg spiller baryton, trombone, althorn, flygelhorn, kornett og trompet i korps. Spiller gitar og piano til hjemmebruk. Anonymous poster hash: 5dfe5...d25 1
skruf Skrevet 7. juni 2013 #4 Skrevet 7. juni 2013 Jeg spiller piano, gitar og saxofon. Har som prosjekt å lære meg fiolin...
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #5 Skrevet 7. juni 2013 Spilte klarinett og fløyte i korps og på kulturskolen, i tillegg til piano og gitar på kulturskolen. Har heldigvis instrumentene selv, så jeg kan holde det vedlike. Anonymous poster hash: 9a631...8ad
Mr.Omg Skrevet 7. juni 2013 #6 Skrevet 7. juni 2013 Gitar og bass. Har spilt av og på siden jeg var tenåring, og egentlg ikke noe særlig god Jeg er visstnok ikke så ille til på ukulele, men jeg har ingen selv så jeg er ikke helt sikker. Har aldri spilt i band, dessverre
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #7 Skrevet 10. juni 2013 Piano, kirkeorgel, fiolin og trekkspill. Har også spilt klarinett i korps i endel år, men skjønte etterhvert at det ikke var noe for meg. Holdt på med piano lenge, og har jobbet som organist i kirken en tid. Men ikke lenger nå. Har spilt fiolin i spelmannslag en god stund, og også vært vikarlærer på kulturskolen i fiolin og piano. Trekkspillet er bare for moro skyld, på hobbybasis. Veldig gøy! Anonymous poster hash: dc256...64e
shaniellucas Skrevet 11. juni 2013 #8 Skrevet 11. juni 2013 Jeg synger, jeg spiller gitar (i 13 år), bass (i 4 år), keyboard (5 år) og piano (2 år), vokste opp med far som trommeslager, så spilte trommer fra jeg var 9 til jeg ble 13 år. Er gitarlærer for barn- og unge, og spiller i band til hverdags
Fandenivoldsk Skrevet 11. juni 2013 #10 Skrevet 11. juni 2013 Spilt piano i 16 år. Spiller kun for moro skyld!
orgus Skrevet 11. juni 2013 #11 Skrevet 11. juni 2013 Jeg spilte piano før, og har fremdeles et stående på lager. Skulle hatt det i stua om jeg hadde hatt plass Har vurdert elektrisk mange ganger de siste årene.
Ingeborg! Skrevet 13. juni 2013 #12 Skrevet 13. juni 2013 (endret) Begynte å spille slagverk som 15 åring - kjøpte trommesett av konfirmasjonspengene. I dag er det mer til hjemmebruk - har ikke spilt i band på 25 år Kun ett av mine barn er (ørlite) interessert i trommer - hos dem er det andre instrument som gjelder. Har siste året undervist 2 jenter som ikke fikk plass på kulturskolen i fjor - de er blitt kjempeflinke trommiser Endret 13. juni 2013 av Ingeborg!
sandkri01 Skrevet 13. juni 2013 #13 Skrevet 13. juni 2013 Begynte som 15 å spille gitar, men er ikke super flink. Er veldig glad i å bruke stemmen, og synger veldig mye.
Meridian Skrevet 13. juni 2013 #14 Skrevet 13. juni 2013 (endret) Begynte å spille piano da jeg var 3 år, og fikk undervisning fra jeg var 7 år. Begynte på fiolin da jeg var 8 år, og hardingfele da jeg var 10 år. Spiller også litt gitar, men det var noe faren min lærte meg. Han lærte meg også å spille piano da jeg var liten. Eller, jeg hørte på i smug når han spilte, og når han var ferdig gikk jeg for å spille de sangene han hadde spilt Har alltid sunget fra jeg var liten jente, og har vært med i barnekor og tensing. Jeg har alltid vært litt sjenert for å synge i kor, så gjorde det ikke så mye. Jeg drømmer om å lære meg å spille cello, men vet ikke hvor jeg kan få hjelp til det ... og en cello koster vel mye. Er veldig musikalsk og har godt gehør, men syns det er dumt jeg ikke har fått gjort noe mer ut av musikken, som å være med i orkester eller tatt utdannelse. Har slitt mye med angst, så slet mye med å spille foran andre da jeg kom i tenårene. Som barn elsket jeg det. Endret 13. juni 2013 av Bølle
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #15 Skrevet 19. juni 2013 Jeg spilte trompet og baryton i korps i ti år. Jeg spiller ikke lenger i korps, men spiller hjemme i stedet. Jeg kan også spille el-orgel og piano. Jeg kan noen gitarakkorder, og kan spille litt gitar, men jeg vil ikke akkurat si jeg er flink. Anonymous poster hash: a2d9f...e82 1
Lille Solstråle Skrevet 19. juni 2013 #16 Skrevet 19. juni 2013 (endret) . Endret 17. april 2024 av Lille Solstråle
She_Leiva Skrevet 19. juni 2013 #17 Skrevet 19. juni 2013 Jeg spiller dessverre ikke noe akkurat nå, men jeg kan å traktere de fleste blåseinstrument utenom Obo/fagott, Valthorn og Trombone. Kan ikke noen strengeinstrument, men spiller litt piano. Mitt hovedinstrument er klarinett. På det beste var jeg ganske god (har spilt med "lfmk" (Luftforsvarets musikkorps) mens jeg studerte musikk på universitetsnivå som 14åring, men sadly kom det andre prioriteringer inn i livet mitt da jeg ble litt eldre...
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #18 Skrevet 19. juni 2013 Waldhorn - er korpsnerd Anonymous poster hash: f9a18...679
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #19 Skrevet 20. juni 2013 Saksofon:) Anonymous poster hash: ef27b...eb5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #20 Skrevet 20. juni 2013 Jeg spiller blokkfløyte! Og så kan jeg Lisa Gikk Til Skolen på piano. Og i kortimene på Steinerskolen mente læreren at jeg med litt øving nok kunne få til en veldig fin tenor! ...bare synd jeg er jente Anonymous poster hash: f1aad...949
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå