Gå til innhold

Nøttas dagbok


nøtta

Anbefalte innlegg

Hallo!
Jeg har nettopp begynt på en 7 dagers diett, hvor det igrunn bare eg grønsaker som skal inntas! skal passe inn i en kjole, og hiver meg i hard slanking for å nå mine mål! fant eg spennende diett på nett, som jeg tenkte eg skulle forsøke og håper både å klare å gjennomføre og gå ned noen cm. så får vi nå se hvordan dette går! har gått bra til nå, men er tross alt tidli på dagen og det er dag en.. var på butikken å handlet inn en del grønt, deriblandt; Gulrot, gålrot, paprika, salat, spuash, blomkål, brokkoli, hodekål.
Til frokost/lunsj (var sent så slo dem sammen):
Et glass lunkent vann med en halv sitron (for å rense)
2 kapsler omega-3
og så skar jeg opp en tomat, litt spuash, en gulrot og en kvart gul og rød paprika!
Planen var også å kutte ut kaffi, slik at jeg samtidlig den neste uken fikk renset kroppen, men en kopp om dagen, (iallefall den første) må jeg ha!
Veldig kjekt om noen vil følge med!
Mvh Nøtta :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var dag 1 over, og det har gått overraskende bra.. har igrunn ikke følt noe sult, men det kan kanskje ha en sammenheng med at jeg jobbet seint, og har ikke hatt tid til å tenke på mat. ble ikke noe mer mat denne dagen annet en to dusker med blomkål. dette føler jeg selv er alt for lite, så i morgen får jeg ta to måltid før det er jobb igjen. og i morgen skal jeg legge til noe egg, kjøtt, eller annet protein av magert slag. håper alle disse dagen går like lett!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2:
I dag har frokosten bestått av: et glass vann med en halv sitron, en kopp kaffe, 2 omega-3 kapsler og noen dusker blomkål.
I dag skal jeg legge til ca. 100 gram proteiner til to måltider, så da tenker jeg at det blir eggerøre med champingjong til lunsj, og svinekjøtt og brokkoli til middag... å så masse vann da!:D frem til nå har jeg ikke kjent noe kjempe sterk sult følelse, så håper denne dagen går like lett som gårsdagen.
Har ikke vekt, så jeg veier meg ikke. men det er igrunn like greit. har målt meg rundt midjen da, så får vi se om det har forsvunnet en cm eller 2 på fredag..:)
Ha en strålende dag alle!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dag to over, og det har gått overraskende bra i dag også! har heldigvis en hektisk hverdag som gjør at jeg ikke har anledning til å spise når jeg helst vil. det verste med denne dagen har vert at jeg har drømt om smågodt og sjokolade i hele dag.. men har begynt å ta kromtabelleter for søtsuget, so håper de kicker inn straks! De kan jeg anbefale på det sterkeste om du har behov for sukker støtt, (jeg har iallefall det:P) brukte de for en stund siden, men de virket så godt at jeg sluttet...;) i morgen er dag tre, og jeg er nesten halvveis med syvdagers kuren, så det lover godt enda iallefall:)
Rikti god helg videre til de som er inne å gidder å lese:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg kommet til dag tre!:D
Jeg begynte dagen med et glass lunkent vann med en halv sitron, 2 kapsler omega-3 og en kopp kaffe... er ikke den so har mest matlyst på mårningen so er nettopp ferdig med frokosten so var:
130 gram svinekjøtt stekt meg en kvart gul- og rød paprika, litt løk og en chili, og en tomat ved siden.
Ble for mett så klarte ikke spise alt, men har uansett fått i meg mer kjøtt enn jeg egentli trenger.
Skal på jobb i kveld, så har laget klar lunsjen, den består av 4 eggehviter, litt løk og en sjampingjong. som jeg ska ha oppi en salat, bestående av isbergsalat, tomat, og squash!
Ha en strålende dag videre til de som gidder leste!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dag 3 over, og den har gått over all forventing! så dette lover bra:)
Har lest igjennom dietten en gang til, for å se hvordan dagene er, og jeg ser at jeg får i meg alt for lite grønnsaker, misforstå meg rett! jeg spiser jo nesten bare det, men spiser bare to ganger om dagen, og i dag har det bare blitt en sjampingjong, bittelitt løk, paprika og litt chili, og nesten en tomat, og det er jo ingenting! skjerpings der ja!
God natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...