AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #121 Del Skrevet 13. oktober 2013 jeg ble vekket av en deilig svær ståpikk I morges og fikk meg litt sex fra en en ons jeg er meget fornøyd med onanerte litt etterpå, fordi jeg ble så jævlig kåt av å tenke på det! håper det skjer fler ganger. terningkast: sex!!! Anonymous poster hash: 78cc3...8c8 Høres veldig deilig ut Anonymous poster hash: c9d6f...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volvo22 Skrevet 14. oktober 2013 #122 Del Skrevet 14. oktober 2013 Har onanert to ganger idag..første i dusjen i morges..så en gang på ettermiddagen..og jeg tror nok det må bli en gang til før kvelden er omme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #123 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jepp. Har akkurat fått en deilig orgasme. Kanskje en til før jeg sovner Også kosa jeg i dusjen før i dag Anonymous poster hash: c9d6f...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiimainen teini Skrevet 19. oktober 2013 #124 Del Skrevet 19. oktober 2013 Ja, fikk en deilig orgasme i dusjen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #125 Del Skrevet 21. oktober 2013 Nei..men jeg skal ta en "runde" med hånda nå,orker ikke å sitte og kjenne at det presser på sånn i buksa.. Anonymous poster hash: a59ed...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #126 Del Skrevet 21. oktober 2013 Ja har en sånn vibrerende sak som egentlgi skal brukes til å røre i sausen med, men funker fett til å oppnå rask orgasme, når du aldri blir kåt Anonymous poster hash: 4f237...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiimainen teini Skrevet 21. oktober 2013 #127 Del Skrevet 21. oktober 2013 Ja, tok en liten "middagshvil" med "agurk-dildoen". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Subtessa Skrevet 21. oktober 2013 #128 Del Skrevet 21. oktober 2013 Gubben har gitt meg 2 omganger i dag, så trengte ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 21. oktober 2013 #129 Del Skrevet 21. oktober 2013 Etterhvert vil dere forstå at lykken er å kontrollere brunsten sin. Det å være avhengige av sin egen last er bare deprimerende i lengden og et bevis for at du ikke er herre over egen kropp, eller at din lyst står til deg selv. Jeg forstår dere som er avhengige av å få orgasmer hele tiden. Ja dere fortjener det, javisst dere har så masse energi, og jo dere blir så omtenksomme og det er så mange gode grunner til å være avhengige av å kjæle en selv. Alle mennesker lever på illusjoner, det er litt av grunnen til at vi lever og at vi ikke er helt grønnsak. Vi har våre tanker og våre lyster, og vi velger til å med hvem vi skal være og hva vil skal like. Så selvfølgelig forstår jeg dere som har lært dere å like å onanere hele dagen? Ja jeg gjør jo det. Hva skal en med menneskelig kontakt når en kan "ta vare på seg selv"? Det å gå rundt med brunst hele tiden, - er det ikke slitsomt? Litt som hungeren, at dess mer du spiser desto mer sulten blir du? Fordelen vi som har kontroll på brunsten vår har i forhold til dere som er avhengige av brunsten deres og lar brunsten styre dere mer enn dere styrer brunsten, - er at dere er meget lette å lede. Det å være så kåt på seg selv at man må ronke/onanere hver eneste dag må vel være en last? Får man vondt i huet når man ikke onanerer? Er det at lysten er så sterk at man ikke får sove? Tenk å ikke kunne bestemme over sitt eget liv da, - ja, jeg misunner dere nesten litt! =) 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #130 Del Skrevet 22. oktober 2013 Har så mye å gjøre for tiden, lite som tenner meg og som gir meg lyst til å onanere.Anonymous poster hash: 7c9f5...fa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 22. oktober 2013 #131 Del Skrevet 22. oktober 2013 Twice! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiimainen teini Skrevet 24. oktober 2013 #132 Del Skrevet 24. oktober 2013 Tre ganger i dag. Dette er en av "de" dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rack Skrevet 25. oktober 2013 #133 Del Skrevet 25. oktober 2013 Jepp, vær dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #134 Del Skrevet 25. oktober 2013 Anonym virker helt sinnsjuk. Hva er det du bedriver dagene med? Borsett fra runking på ett kvinneforum. River av meg håret. Anonymous poster hash: 11e4d...3fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 6. november 2013 #135 Del Skrevet 6. november 2013 Ikke ennå. Om en times tid har jeg holdt ut i et døgn. xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #136 Del Skrevet 7. november 2013 Sitter med ei hånd i buksa nå,drar sakte opp og ned og kjenner at den vokser og blir enda hardere mellom fingrene mine..drar forhuden bak slik at kukhodet få komme frem..klemmer litt på tuppen.......ohhhh Anonymous poster hash: a59ed...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mike Waters Skrevet 7. november 2013 #137 Del Skrevet 7. november 2013 Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mike Waters Skrevet 7. november 2013 #138 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Jo! Endret 7. november 2013 av Mike Waters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #139 Del Skrevet 7. november 2013 Menn: Fortell litt åssen dere runker da. Åssen sitter dere, hva runker dere til osv. Er det bare meg som tenner på at menn runker på "feil tidspunkt"? Som feks det er forelesning og en kjekkas plutselig blir kåt og føler trang for å runke. Mm..syns jeg så en kjekkas på forelesning her om dagen. Han satt og fulgte nøye med da han plutselig virka litt urolig, tankefull. Så stakk han uten forvarsel ut av klasserommet. Ca 15 minutter senere kommer han tilbake og det virker som han gløder. Virket i bedre humør og mer avslappet.Tror jeg fersket han der! haha. Det beste jeg har opplevd når vi først snakker om det, er når kjæresten min på morgenen bare valgte å runke mens jeg fortsatt lå og sov. Jeg hørte han stønne og våkna til at han sprutet på seg selv. Det gjorde meg kåt. Han var heldigivs svært kåt den morgenen, så det tok ikke lang tid før han var klar for en ny runde. Blir kåt av å bare tenke på det! Kjenner jeg snart må bruke fingrene .. Anonymous poster hash: 2613f...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv Skrevet 7. november 2013 #140 Del Skrevet 7. november 2013 Det er "no fap november" så nei, jeg har ikke onanert idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå