Gå til innhold

Har du onanert idag ?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, i dag ble det putekrig med meg selv, for å si det sånn. :P

Skrevet

Ja, i dag ble det putekrig med meg selv, for å si det sånn. :P

Hehe,herlig da :P

Gjest FruKG
Skrevet

Prøver litt i hvertfall. Har dratt på meg ei shorts og koser meg litt innimellom nå ;)

Skrevet

Prøver litt i hvertfall. Har dratt på meg ei shorts og koser meg litt innimellom nå ;)

Samme her..ikke shorts da,men koser litt innimellom :P

Gjest FruKG
Skrevet

LOL nei jeg vil jo ikke tro at sømmen i shortsen vil hjelpe deg like mye ;)

AnonymBruker
Skrevet

mm ja to ganger i mårrest:)

Anonymous poster hash: 18a0a...561
Skrevet

mm ja to ganger i mårrest:)

Anonymous poster hash: 18a0a...561

Ingen dum start på dagen det ;)

Skrevet

En ganske digg metode om man har tålmodighet. :) Må ta den varianten igjen selv snart en dag. ^^

Gjest FruKG
Skrevet

En ganske digg metode om man har tålmodighet. :) Må ta den varianten igjen selv snart en dag. ^^

Det er min favoritt helt klart. Det tar ikke så lang tid egentlig. Brukte vibrator utenpå også mens jeg dro sømmen opp og bevegde bekkenet. Himmelsk ;)

• Liker 1
Skrevet

Det er min favoritt helt klart. Det tar ikke så lang tid egentlig. Brukte vibrator utenpå også mens jeg dro sømmen opp og bevegde bekkenet. Himmelsk ;)

Høres digg ut, er helt utrolig hva et par olashorts kan få til. :D Skal snart skaffe meg en ny vibrator, og da skal det sannelig prøves. :)

Gjest FruKG
Skrevet

Høres digg ut, er helt utrolig hva et par olashorts kan få til. :D Skal snart skaffe meg en ny vibrator, og da skal det sannelig prøves. :)

Det er sant, jeg er helt "avhengig" av å ri sømmen. Er vel en av grunnene til at jeg elsker å gå med cameltoe ;) Trenger ikke være en shorts, men de er uten tvil litt lettere å få på plass opp i der ;)

Skrevet

Det er sant, jeg er helt "avhengig" av å ri sømmen. Er vel en av grunnene til at jeg elsker å gå med cameltoe ;) Trenger ikke være en shorts, men de er uten tvil litt lettere å få på plass opp i der ;)

Blir ikke shortsen litt ubehagelig å gå med etterpå ?( Klissete) :P

Gjest FruKG
Skrevet

Blir ikke shortsen litt ubehagelig å gå med etterpå ?( Klissete) :P

Nei, det er bare deilig å kjenne :)

Skrevet

Nei, det er bare deilig å kjenne :)

Oki ;) Inspirasjon til en ny runde kanskje...

Gjest FruKG
Skrevet

Oki ;) Inspirasjon til en ny runde kanskje...

Absolutt ;)

Skrevet

Absolutt ;)

Skjønner jeg godt ;)

Skrevet

Sant, regner med at et par jeans som er hakket for stramme gjør jobben de også. ;)

Gjest Coolaid
Skrevet

Skulle kose meg i dusjen før frokost men så var det så rek på vaskemaskinen og tørketrommelen at jeg skippet det.... :( Får ta det ut på henne i kveld i stedet.... :wow:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...