Gå til innhold

Har du onanert idag ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja det har jeg,i dag tidlig...men kjenner at det må bli minst en gang til i løpet av kvelden...:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er poenget med en slik tråd? Hvem bryr seg om jeg eller naboen har onanert i dag? Hva med å starte en tråd som heter "Har du spist frokost i dag?" Hvem faen bryr seg?

Makan!

Anonymous poster hash: 55d55...2d4
  • Liker 1
Skrevet

Ja, har onanert 4 ganger i dag, og kjenner meg fortsatt kåt. Er en av de dagene, godt jeg har ferie denne uka. :P Blir nok en runde eller to ved legge tid også.

Hva er poenget med en slik tråd? Hvem bryr seg om jeg eller naboen har onanert i dag? Hva med å starte en tråd som heter "Har du spist frokost i dag?" Hvem faen bryr seg?

Makan!

Anonymous poster hash: 55d55...2d4

Er det virkelig så nøye? Visst er det en teit tråd, men den den er i det minste underholdende, og veldig greit når man sitter og kjeder ræva av seg. :)

Skrevet

Ja, har onanert 4 ganger i dag, og kjenner meg fortsatt kåt. Er en av de dagene, godt jeg har ferie denne uka. :P Blir nok en runde eller to ved legge tid også.

Er det virkelig så nøye? Visst er det en teit tråd, men den den er i det minste underholdende, og veldig greit når man sitter og kjeder ræva av seg. :)

Høres ut som jeg ikke er alene om å være ekstremt kåt for tida...:P Bra du koser deg ;P

Skrevet

Høres ut som jeg ikke er alene om å være ekstremt kåt for tida... :P Bra du koser deg ;P

Hehe, godt at jeg ikke er den eneste. ;) Virker som våren kommer tidlig i år. :P

Skrevet

Hehe, godt at jeg ikke er den eneste. ;) Virker som våren kommer tidlig i år. :P

Den kommer visst veldig tidlig ja...kan skylde på det iallefall..:P

Skrevet

Tenk å være avhengig av sin egen brunst og etterpå drive å fortelle omgivelsene sine at man er sin egen herre og fri i tankene!

• Liker 1
Skrevet

Tenk å være avhengig av sin egen brunst og etterpå drive å fortelle omgivelsene sine at man er sin egen herre og fri i tankene!

du er en annerledestenkende waco og det er posetivt!

Skrevet

Ja! Halleluja!

Skrevet

For å si det sånn,jeg skriver med ei hånd nå....:P

Anonymous poster hash: a59ed...532
  • Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Så kåt nå. Må ha ett par orgasmer før jeg får sove..

Anonymous poster hash: c9d6f...03b

Skrevet

Jeg onanerer nå...hardt..sånn at ballene klasker mot låra..forhuden har jeg dratt helt bak,klemmer litt på det fuktige hodet innimellom og drar litt i ballene med den andre hånda..runker helt opp og helt ned til rota i jevnt tempo..og kjenner at kuken blir hardere for hvert drag...

Skrevet

Japp! Er hårete som faen på innsiden av hendene og kan knapt se....

Skrevet

Har onanert 3 ganger i dag :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg onanerer nå...hardt..sånn at ballene klasker mot låra..forhuden har jeg dratt helt bak,klemmer litt på det fuktige hodet innimellom og drar litt i ballene med den andre hånda..runker helt opp og helt ned til rota i jevnt tempo..og kjenner at kuken blir hardere for hvert drag...

Haha...

Anonymous poster hash: 94039...af6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke huske sist jeg onanerte. Har for mye sex.

Anonymous poster hash: 08825...bb6

• Liker 1
Skrevet

Haha...

Anonymous poster hash: 94039...af6

hehe,jeg måtte bare... :P

Skrevet

Kan ikke huske sist jeg onanerte. Har for mye sex.

Anonymous poster hash: 08825...bb6

Heldig du da :)

• 3 uker senere...
Gjest lipgloss
Skrevet

ja,det har jeg:))jeg onanerer hver morgen før jeg går i dysjen:))

Skrevet

Hærlig med slike dager :) Selv onanerte jeg under dyna før jeg sto opp i dag, ikke så mange takene som skulle til før ladningen kom, og så rett i dusjen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...