Gå til innhold

Har du onanert idag ?

Fremhevede innlegg

Gjest lipgloss
Skrevet

Ja onanerte før jeg tok meg en dusj i dag morges.

Onanerer hver dag 1-2 ganger.

Videoannonse
Annonse
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Nei selvsakt ikke jeg vil tross alt ikke få herpes på hendene

• Liker 1
Skrevet

Ja, det ble en omgang i dusjen i morges. Greit å få det unna før en skal på jobb. :P

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja! Så kåt i dag/kveld. Så det ble mye kos i kveld Flere orgasmer. Skal ha en orgasme til før jeg skal sove.

Anonymous poster hash: c9d6f...03b

Skrevet

Nei,men tror jeg må ta meg ei lita "kosestund" nå...har vært kåt siden jeg våkna i dag....

Skrevet

Shit, jeg viste det var noe jeg hadde glemt...

Anonymous poster hash: 42dcf...08c
Skrevet

Næh. Kom flere ganger i går kveld så trenger ikke enda, men er av en eller annen grunn ekstremt kåt om dagen! Og må ofte til med vibratoren iaf. 1 gang om dagen selv om jeg har en villig samboer.

Anonymous poster hash: 77d48...7dc

Skrevet

Næh. Kom flere ganger i går kveld så trenger ikke enda, men er av en eller annen grunn ekstremt kåt om dagen! Og må ofte til med vibratoren iaf. 1 gang om dagen selv om jeg har en villig samboer.

Hehe,bra det er flere som er ekstra kåt om dagen :)

Skrevet

Nja...sitter her og skriver med venstrehånda..den høyre har jeg rundt kuken..drar saakte opp og ned mens jeg kjenner at det pulserer..nå skal jeg kose litt med ballene med venstrehånda i tillegg,så får ikkeskrevet mer...;) Flere morgenkåte her ?

Anonymous poster hash: a59ed...532
  • Liker 1
Skrevet

Helvete heller!

• Liker 1
Skrevet

Shit, jeg viste det var noe jeg hadde glemt...

Anonymous poster hash: 42dcf...08c

Hahaha,ja sånn kan det gå :P

Skrevet

Det har blitt 2 ganger hittil idag....hehe :P

Skrevet

Nja...sitter her og skriver med venstrehånda..den høyre har jeg rundt kuken..drar saakte opp og ned mens jeg kjenner at det pulserer..nå skal jeg kose litt med ballene med venstrehånda i tillegg,så får ikkeskrevet mer... ;) Flere morgenkåte her ?

Ikke etter å ha lest det der i hvert fall.

Anonymous poster hash: b10dd...48e

• Liker 1
Skrevet

Ja. Våknet etter en het drøm med hånden i trusa, så da tenkte jeg at jeg like gjerne kunne fullføre. :nigo:

Skrevet

Ja. Våknet etter en het drøm med hånden i trusa, så da tenkte jeg at jeg like gjerne kunne fullføre. :nigo:

Man MÅ jo bare fullføre i sånne situasjoner da ;) Jeg hadde iallefall slitt med å la være...hehe

Skrevet

Nei,men sitter her i boxer og kjenner at det vokser der nede...så det må vel bli litt kos snart...skal bare drøye litt til sånn at jeg blir enda kåtere....

Skrevet

Nei, men svaret jeg hadde gitt i "hva hadde du sist i munnen?"-tråden som er i et annet underforum ville ikke passet seg der. :sjenert:

Skrevet (endret)

Nei, i dag fikk jeg min kjære på besøk, så det ble ikke nødvendig nå, for å si det sånn. ;)

Endret av SardintrollReturns
Skrevet

Allerede hatt en orgasme da jeg våknet steinkåt i dag. Men kjenner det blir flere..

Skrevet

Ja, greide ikke la være da jeg våknet våt i dag. Kjæresten har dratt på jobb, så da var det bare å kose seg selv ;) en orgasme kom fort. Og flere blir det nok utover dagen, blir en kosedag dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...