AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #2621 Del Skrevet 1. mars 2022 Nettopp runket og sprutet meg selv inn i munnen Anonymkode: 69617...ae8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxvenn Skrevet 5. april 2022 #2622 Del Skrevet 5. april 2022 oda02 skrev (På 18.10.2021 den 20.46): Snart tar det nok av i dag 😈🤣 Hva tar av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxvenn Skrevet 5. april 2022 #2623 Del Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (På 1.3.2022 den 5.46): Nettopp runket og sprutet meg selv inn i munnen Anonymkode: 69617...ae8 Bra trøkk da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxvenn Skrevet 5. april 2022 #2624 Del Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (På 15.11.2021 den 0.18): Har onanert i dag, flere ganger. Er fyllesyk, og mangler mann. Anonymkode: 4a3ae...3d9 Kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BalledHead Skrevet 5. april 2022 #2625 Del Skrevet 5. april 2022 😇😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 6. april 2022 #2626 Del Skrevet 6. april 2022 Ja, hadde en lang seanse i sengen før jeg sto opp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentegutt Skrevet 6. april 2022 #2627 Del Skrevet 6. april 2022 Kate Upton skrev (4 timer siden): Ja, hadde en lang seanse i sengen før jeg sto opp. Hadde meg selv en deilig seanse 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 26. februar #2628 Del Skrevet 26. februar Ja, det har jeg.. det er skummelt deilig.. får ikke gjordt noe annet fornuftig i dag kjenner jeg😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vesteraalen Skrevet 26. februar #2629 Del Skrevet 26. februar Bamseklemmer skrev (36 minutter siden): Ja, det har jeg.. det er skummelt deilig.. får ikke gjordt noe annet fornuftig i dag kjenner jeg😇 Når man er i rette humøret kan store deler av dagen gå til runking 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #2630 Del Skrevet 4. mars vesteraalen skrev (På 26.2.2024 den 12.42): Når man er i rette humøret kan store deler av dagen gå til runking 😊 Oh yess. Her har jeg fått brukt en god del tid til det Anonymkode: 872c4...f53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #2631 Del Skrevet 6. mars Hjemme med sykt barn i dag, og plutelig fikk jeg bare plutelig en deilig følelse i kroppen som jeg måtte gjøre noe med. Ungen var dypt "fortapt" i nettbrettet, så jeg sa bare at jeg måtte fikse noe oppe. Det ble en kjapp en i senga, veldig deilig. NB: Ungen var ikke spesielt sykt, skal på skolen i morgen, så moralske pekefingre om at jeg forlot en syk unge for å ta en kjapp runk preller av.... Anonymkode: 8509f...ee6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vesteraalen Skrevet 6. mars #2632 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hjemme med sykt barn i dag, og plutelig fikk jeg bare plutelig en deilig følelse i kroppen som jeg måtte gjøre noe med. Ungen var dypt "fortapt" i nettbrettet, så jeg sa bare at jeg måtte fikse noe oppe. Det ble en kjapp en i senga, veldig deilig. NB: Ungen var ikke spesielt sykt, skal på skolen i morgen, så moralske pekefingre om at jeg forlot en syk unge for å ta en kjapp runk preller av.... Anonymkode: 8509f...ee6 Deilig med slike spontane runk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #2633 Del Skrevet 6. mars vesteraalen skrev (23 minutter siden): Deilig med slike spontane runk 😊 Bare å benytte sjansen 😉 Anonymkode: 872c4...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #2634 Del Skrevet 6. mars Igjennomtagelse av en over 10 år gammel tråd vitner vel om at forumet er begynt å gå tom for innspel / tråder ? Anonymkode: 878bd...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 6. mars #2635 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hjemme med sykt barn i dag, og plutelig fikk jeg bare plutelig en deilig følelse i kroppen som jeg måtte gjøre noe med. Ungen var dypt "fortapt" i nettbrettet, så jeg sa bare at jeg måtte fikse noe oppe. Det ble en kjapp en i senga, veldig deilig. NB: Ungen var ikke spesielt sykt, skal på skolen i morgen, så moralske pekefingre om at jeg forlot en syk unge for å ta en kjapp runk preller av.... Anonymkode: 8509f...ee6 Det er godkjent på KG, hvis du er en kvinne?😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #2636 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (På 7.6.2013 den 12.44): Siden jeg har måttet ta hånda fatt to ganger allerede idag lurer jeg bare på om det er flere som har måttet lette på trykket idag ? Kan jo være morsomt å høre... Anonymous poster hash: a59ed...532 Nei. Men når du sier det bør eg gjør det for å slappe av. Takk for påminnelsen😂 Anonymkode: 8bae9...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #2637 Del Skrevet 22. april Ja😀kom nettopp masse nå mens jeg tenkte på bollemusa til en deilig jente 😉 Anonymkode: 69617...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #2638 Del Skrevet 22. april Flere ganger. Anonymkode: 52f64...3ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #2639 Del Skrevet 22. april gjør det 2 ganger for dag når mannen min ikke er hjemme, han er alltid på kamera da, får jeg ikke orgasme når vi har sex gjør jeg det en gang til, men da hjelper han til Anonymkode: 2fe08...146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #2640 Del Skrevet 22. april har nok sex a jeg har ikke behov for det så ofte lengre. Anonymkode: 4299c...442 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå