volvo22 Skrevet 12. februar 2014 #221 Del Skrevet 12. februar 2014 Ja det har jeg,i dag tidlig...men kjenner at det må bli minst en gang til i løpet av kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #222 Del Skrevet 12. februar 2014 Hva er poenget med en slik tråd? Hvem bryr seg om jeg eller naboen har onanert i dag? Hva med å starte en tråd som heter "Har du spist frokost i dag?" Hvem faen bryr seg? Makan! Anonymous poster hash: 55d55...2d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hustruen Skrevet 12. februar 2014 #223 Del Skrevet 12. februar 2014 Ja, har onanert 4 ganger i dag, og kjenner meg fortsatt kåt. Er en av de dagene, godt jeg har ferie denne uka. Blir nok en runde eller to ved legge tid også. Hva er poenget med en slik tråd? Hvem bryr seg om jeg eller naboen har onanert i dag? Hva med å starte en tråd som heter "Har du spist frokost i dag?" Hvem faen bryr seg? Makan! Anonymous poster hash: 55d55...2d4 Er det virkelig så nøye? Visst er det en teit tråd, men den den er i det minste underholdende, og veldig greit når man sitter og kjeder ræva av seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volvo22 Skrevet 12. februar 2014 #224 Del Skrevet 12. februar 2014 Ja, har onanert 4 ganger i dag, og kjenner meg fortsatt kåt. Er en av de dagene, godt jeg har ferie denne uka. Blir nok en runde eller to ved legge tid også. Er det virkelig så nøye? Visst er det en teit tråd, men den den er i det minste underholdende, og veldig greit når man sitter og kjeder ræva av seg. Høres ut som jeg ikke er alene om å være ekstremt kåt for tida... Bra du koser deg ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hustruen Skrevet 12. februar 2014 #225 Del Skrevet 12. februar 2014 Høres ut som jeg ikke er alene om å være ekstremt kåt for tida... Bra du koser deg ;P Hehe, godt at jeg ikke er den eneste. Virker som våren kommer tidlig i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volvo22 Skrevet 12. februar 2014 #226 Del Skrevet 12. februar 2014 Hehe, godt at jeg ikke er den eneste. Virker som våren kommer tidlig i år. Den kommer visst veldig tidlig ja...kan skylde på det iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 12. februar 2014 #227 Del Skrevet 12. februar 2014 Tenk å være avhengig av sin egen brunst og etterpå drive å fortelle omgivelsene sine at man er sin egen herre og fri i tankene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kloss Skrevet 12. februar 2014 #228 Del Skrevet 12. februar 2014 Tenk å være avhengig av sin egen brunst og etterpå drive å fortelle omgivelsene sine at man er sin egen herre og fri i tankene! du er en annerledestenkende waco og det er posetivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hustruen Skrevet 12. februar 2014 #229 Del Skrevet 12. februar 2014 Tenk å være avhengig av sin egen brunst og etterpå drive å fortelle omgivelsene sine at man er sin egen herre og fri i tankene! Ja! Halleluja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #230 Del Skrevet 15. februar 2014 For å si det sånn,jeg skriver med ei hånd nå.... Anonymous poster hash: a59ed...532 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #231 Del Skrevet 1. mars 2014 Så kåt nå. Må ha ett par orgasmer før jeg får sove..Anonymous poster hash: c9d6f...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volvo22 Skrevet 1. mars 2014 #232 Del Skrevet 1. mars 2014 Jeg onanerer nå...hardt..sånn at ballene klasker mot låra..forhuden har jeg dratt helt bak,klemmer litt på det fuktige hodet innimellom og drar litt i ballene med den andre hånda..runker helt opp og helt ned til rota i jevnt tempo..og kjenner at kuken blir hardere for hvert drag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 1. mars 2014 #233 Del Skrevet 1. mars 2014 Japp! Er hårete som faen på innsiden av hendene og kan knapt se.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 1. mars 2014 #234 Del Skrevet 1. mars 2014 Har onanert 3 ganger i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #235 Del Skrevet 1. mars 2014 Jeg onanerer nå...hardt..sånn at ballene klasker mot låra..forhuden har jeg dratt helt bak,klemmer litt på det fuktige hodet innimellom og drar litt i ballene med den andre hånda..runker helt opp og helt ned til rota i jevnt tempo..og kjenner at kuken blir hardere for hvert drag... Haha...Anonymous poster hash: 94039...af6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #236 Del Skrevet 2. mars 2014 Kan ikke huske sist jeg onanerte. Har for mye sex. Anonymous poster hash: 08825...bb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volvo22 Skrevet 4. mars 2014 #237 Del Skrevet 4. mars 2014 Haha...Anonymous poster hash: 94039...af6 hehe,jeg måtte bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volvo22 Skrevet 8. mars 2014 #238 Del Skrevet 8. mars 2014 Kan ikke huske sist jeg onanerte. Har for mye sex.Anonymous poster hash: 08825...bb6 Heldig du da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 25. mars 2014 #239 Del Skrevet 25. mars 2014 ja,det har jeg:))jeg onanerer hver morgen før jeg går i dysjen:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 25. mars 2014 #240 Del Skrevet 25. mars 2014 Ja, har onanert 4 ganger i dag, og kjenner meg fortsatt kåt. Er en av de dagene, godt jeg har ferie denne uka. Blir nok en runde eller to ved legge tid også. Er det virkelig så nøye? Visst er det en teit tråd, men den den er i det minste underholdende, og veldig greit når man sitter og kjeder ræva av seg. Hærlig med slike dager Selv onanerte jeg under dyna før jeg sto opp i dag, ikke så mange takene som skulle til før ladningen kom, og så rett i dusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå