Gå til innhold

Har du onanert idag ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er poenget med en slik tråd? Hvem bryr seg om jeg eller naboen har onanert i dag? Hva med å starte en tråd som heter "Har du spist frokost i dag?" Hvem faen bryr seg?

Makan!

Anonymous poster hash: 55d55...2d4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har onanert 4 ganger i dag, og kjenner meg fortsatt kåt. Er en av de dagene, godt jeg har ferie denne uka. :P Blir nok en runde eller to ved legge tid også.

Hva er poenget med en slik tråd? Hvem bryr seg om jeg eller naboen har onanert i dag? Hva med å starte en tråd som heter "Har du spist frokost i dag?" Hvem faen bryr seg?

Makan!

Anonymous poster hash: 55d55...2d4

Er det virkelig så nøye? Visst er det en teit tråd, men den den er i det minste underholdende, og veldig greit når man sitter og kjeder ræva av seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har onanert 4 ganger i dag, og kjenner meg fortsatt kåt. Er en av de dagene, godt jeg har ferie denne uka. :P Blir nok en runde eller to ved legge tid også.

Er det virkelig så nøye? Visst er det en teit tråd, men den den er i det minste underholdende, og veldig greit når man sitter og kjeder ræva av seg. :)

Høres ut som jeg ikke er alene om å være ekstremt kåt for tida...:P Bra du koser deg ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som jeg ikke er alene om å være ekstremt kåt for tida... :P Bra du koser deg ;P

Hehe, godt at jeg ikke er den eneste. ;) Virker som våren kommer tidlig i år. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, godt at jeg ikke er den eneste. ;) Virker som våren kommer tidlig i år. :P

Den kommer visst veldig tidlig ja...kan skylde på det iallefall..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk å være avhengig av sin egen brunst og etterpå drive å fortelle omgivelsene sine at man er sin egen herre og fri i tankene!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å være avhengig av sin egen brunst og etterpå drive å fortelle omgivelsene sine at man er sin egen herre og fri i tankene!

du er en annerledestenkende waco og det er posetivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Halleluja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn,jeg skriver med ei hånd nå....:P

Anonymous poster hash: a59ed...532
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Så kåt nå. Må ha ett par orgasmer før jeg får sove..

Anonymous poster hash: c9d6f...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg onanerer nå...hardt..sånn at ballene klasker mot låra..forhuden har jeg dratt helt bak,klemmer litt på det fuktige hodet innimellom og drar litt i ballene med den andre hånda..runker helt opp og helt ned til rota i jevnt tempo..og kjenner at kuken blir hardere for hvert drag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg onanerer nå...hardt..sånn at ballene klasker mot låra..forhuden har jeg dratt helt bak,klemmer litt på det fuktige hodet innimellom og drar litt i ballene med den andre hånda..runker helt opp og helt ned til rota i jevnt tempo..og kjenner at kuken blir hardere for hvert drag...

Haha...

Anonymous poster hash: 94039...af6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske sist jeg onanerte. Har for mye sex.

Anonymous poster hash: 08825...bb6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke huske sist jeg onanerte. Har for mye sex.

Anonymous poster hash: 08825...bb6

Heldig du da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hærlig med slike dager :) Selv onanerte jeg under dyna før jeg sto opp i dag, ikke så mange takene som skulle til før ladningen kom, og så rett i dusjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...