AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #141 Del Skrevet 7. november 2013 Menn: Fortell litt åssen dere runker da. Åssen sitter dere, hva runker dere til osv. Er det bare meg som tenner på at menn runker på "feil tidspunkt"? Som feks det er forelesning og en kjekkas plutselig blir kåt og føler trang for å runke. Mm..syns jeg så en kjekkas på forelesning her om dagen. Han satt og fulgte nøye med da han plutselig virka litt urolig, tankefull. Så stakk han uten forvarsel ut av klasserommet. Ca 15 minutter senere kommer han tilbake og det virker som han gløder. Virket i bedre humør og mer avslappet.Tror jeg fersket han der! haha. Det beste jeg har opplevd når vi først snakker om det, er når kjæresten min på morgenen bare valgte å runke mens jeg fortsatt lå og sov. Jeg hørte han stønne og våkna til at han sprutet på seg selv. Det gjorde meg kåt. Han var heldigivs svært kåt den morgenen, så det tok ikke lang tid før han var klar for en ny runde. Blir kåt av å bare tenke på det! Kjenner jeg snart må bruke fingrene .. Anonymous poster hash: 2613f...1cf Synd du er anonym,ellers kunne jeg fortalt deg hvordan jeg sitter og runker akkurat nå.... Anonymous poster hash: a59ed...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia pia Skrevet 7. november 2013 #142 Del Skrevet 7. november 2013 Kan vel melde meg inn i gjengen, jeg og. 4 ganger nå. Vet ikke helt hvor dette vil ende... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volvo22 Skrevet 7. november 2013 #143 Del Skrevet 7. november 2013 Kan vel melde meg inn i gjengen, jeg og. 4 ganger nå. Vet ikke helt hvor dette vil ende... Hehe,bra at vi er flere Kommet bare til to ganger enda idag jeg da...men kvelden er ikke over enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #144 Del Skrevet 7. november 2013 Synd du er anonym,ellers kunne jeg fortalt deg hvordan jeg sitter og runker akkurat nå.... Anonymous poster hash: a59ed...532 Kanke du bare fortelle det her da? :D Du er jo anonym du å! Anonymous poster hash: 2613f...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volvo22 Skrevet 7. november 2013 #145 Del Skrevet 7. november 2013 Kanke du bare fortelle det her da? :D Du er jo anonym du å! Anonymous poster hash: 2613f...1cf Blir så mye reaksjoner her på sånt prat...mange som ikke liker det,har det prøvd før Bedre på PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiimainen teini Skrevet 7. november 2013 #146 Del Skrevet 7. november 2013 Måtte lette litt på trykket et par ganger i dag, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siwhel Skrevet 13. november 2013 #147 Del Skrevet 13. november 2013 Kan vel melde meg inn i gjengen, jeg og. 4 ganger nå. Vet ikke helt hvor dette vil ende... Det gikk vel bra eller hva? Sist jeg leste om det var det jo bare positiv omtale om det. Så bare forsett. Foretrekker selv onani. Da jeg slapper bedre av etterpå. Klem fra Siw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frida den snille Skrevet 13. november 2013 #148 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) hvilken dum nisse spør et sånt spm. har du onanert idag.få deg et liv. Endret 13. november 2013 av frida den snille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siwhel Skrevet 13. november 2013 #149 Del Skrevet 13. november 2013 hvilken dum nisse spør et sånt spm. har du onanert idag.få deg et liv. Vel man velger da å svare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siwhel Skrevet 14. november 2013 #150 Del Skrevet 14. november 2013 Ups.. er vist litt nøden idag 3 gang idag. Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volvo22 Skrevet 15. november 2013 #151 Del Skrevet 15. november 2013 Ups.. er vist litt nøden idag 3 gang idag. Hihi Hehe,bare godt å få brukt hånda litt vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #152 Del Skrevet 17. november 2013 Sitter med ei hånd i buksa nå,drar sakte opp og ned og kjenner at den vokser og blir enda hardere mellom fingrene mine..drar forhuden bak slik at kukhodet få komme frem..klemmer litt på tuppen.......ohhhhAnonymous poster hash: a59ed...532 Deilig Anonymous poster hash: c9d6f...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #153 Del Skrevet 17. november 2013 Jepp. Hadde en deilig stund i senga før jeg sto opp i dag. Fikk to deilige orgasmer og nå er jeg kåt igjen så spørs om tror jeg skal finne fram en dildo og litt glidemiddel og kose meg litt Anonymous poster hash: c9d6f...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siwhel Skrevet 26. november 2013 #154 Del Skrevet 26. november 2013 Dette er vel uansett noe vi alle gjør mer eller mindre grad igjennom livet. Men er jo bra at vi ikke er så forskjellig like vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 26. november 2013 #155 Del Skrevet 26. november 2013 Ligger vel på en 4-12 ganger dagen nå for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BusteMartePinn Skrevet 28. november 2013 #156 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Telles det om jeg gjorde det på noen andre? Endret 28. november 2013 av BusteMartePinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 28. november 2013 #157 Del Skrevet 28. november 2013 Telles det om jeg gjorde det på noen andre? Klart det. Onani er onani. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BusteMartePinn Skrevet 28. november 2013 #158 Del Skrevet 28. november 2013 Da er svaret ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weefunk Skrevet 28. november 2013 #159 Del Skrevet 28. november 2013 3-4 ganger i morges og det samme på ettermiddagen!! Blir sprø.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siwhel Skrevet 29. november 2013 #160 Del Skrevet 29. november 2013 Ble vist ikke uten idag heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå