Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2004 #1 Del Skrevet 10. april 2004 Når jeg var 16 solgte jeg i en periode live telefonsex til en mann på 38. Med andre ord; han ringte meg på mobilen hver kveld i et par uker, og runket og stønnet og ynket seg mens han snakket med meg om hva han ville gjøre med meg. Jeg fikk 1000 kr for dette. (Han sendte det i posten) Ville noen av dere sagt at jeg har vært prostituert? Eller noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. april 2004 #2 Del Skrevet 10. april 2004 Teknisk sett, ja. Du har solgt sex for penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 10. april 2004 #3 Del Skrevet 10. april 2004 Klart du har. Men synes ikke du skal bekymre deg så mye over det lille der :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 10. april 2004 #4 Del Skrevet 10. april 2004 Når jeg var 16 solgte jeg i en periode live telefonsex til en mann på 38. Med andre ord; han ringte meg på mobilen hver kveld i et par uker, og runket og stønnet og ynket seg mens han snakket med meg om hva han ville gjøre med meg. Jeg fikk 1000 kr for dette. (Han sendte det i posten) Ville noen av dere sagt at jeg har vært prostituert? Eller noe annet?Forsovet helt greit det, så lenge du ikke gikk over dine egne grenser. Men det som var mest betenkelig er at han fikk ditt tlf nr. og adressen din......ikke akkurat lurt det da....... Men ville ikke kalle det prostitusjon...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2004 #5 Del Skrevet 10. april 2004 Likte du det? Ville du gjort det også uten penger? I tilfelle var det ikke prostitusjon, da fikk du bare en gave. Men var det ekkelt og bare noe du ville gjøre for penger, da er det litt prostitusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 11. april 2004 #6 Del Skrevet 11. april 2004 Likte du det? Ville du gjort det også uten penger? I tilfelle var det ikke prostitusjon' date=' da fikk du bare en gave. Men var det ekkelt og bare noe du ville gjøre for penger, da er det litt prostitusjon.[/quote'] Dette var litt av en definisjon. Står forsåvidt i stil til spørsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balenciaga Skrevet 11. april 2004 #7 Del Skrevet 11. april 2004 Det var prostitusjon. Å utføre en seksuell tjeneste mot betaling er pr. definisjon prostitusjon. Å benekte dette er på samme nivå som "I did NOT have sex with that woman"-uttalelsen fra Mr. Clinton dengang da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas Skrevet 11. april 2004 #8 Del Skrevet 11. april 2004 Du solgte en tjeneste til ham. Ser ingen kvalitativ forskjell om du hadde vasket huset hans for 1000 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillary- Skrevet 11. april 2004 #9 Del Skrevet 11. april 2004 Du solgte en tjeneste til ham. Ser ingen kvalitativ forskjell om du hadde vasket huset hans for 1000 kroner. Jeg leser i Aftenposten at "unge, travle, urbane menn" har en markedsliberalistisk innstlling til prostitusjon og likestiller det med å kjøpe andre tjenester (husvask, frisør, en pils...). Det blir veldig feil for meg. For en vanvittig mangel på varme som eksisterer i deler av vårt samfunn. Ja, til Gjest, du fungerte som prostituert den gang. Du var bare 16 år og man kan faktisk havne i situasjoner av ulike årsaker. Det behøver ikke prege deg i dag. Hvis det preger deg fortsatt, så søk hjelp hos noen du kan prate med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 11. april 2004 #10 Del Skrevet 11. april 2004 Når jeg var 16 solgte jeg i en periode live telefonsex til en mann på 38. Med andre ord; han ringte meg på mobilen hver kveld i et par uker, og runket og stønnet og ynket seg mens han snakket med meg om hva han ville gjøre med meg. Jeg fikk 1000 kr for dette. (Han sendte det i posten) Ville noen av dere sagt at jeg har vært prostituert? Eller noe annet? Nei, det vil jeg ikke si. Det er mange som tilbyr telefonsex, men jeg ville ikke kalle dem for prostituerte. Derimot vil jeg si at du ble utnytta av en voksen mann som burde ha visst bedre. Kanskje syntes du det var greit der og da, og lettjente penger, men du var et barn ikke voksen. Han var tvert i mot godt voksen, og burde ha satt ned foten og heller ringt en "vanlig" sextelefon, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2004 #11 Del Skrevet 11. april 2004 Når jeg var 16 solgte jeg i en periode live telefonsex til en mann på 38. Med andre ord; han ringte meg på mobilen hver kveld i et par uker, og runket og stønnet og ynket seg mens han snakket med meg om hva han ville gjøre med meg. Jeg fikk 1000 kr for dette. (Han sendte det i posten) Ville noen av dere sagt at jeg har vært prostituert? Eller noe annet? Nei, du har ikke vært prostituert. Å være prostituert vil si Å HA SEX mot betaling, men du hadde jo ikke sex med ham men bare pratet med ham på telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 11. april 2004 #12 Del Skrevet 11. april 2004 Du solgte en tjeneste til ham. Ser ingen kvalitativ forskjell om du hadde vasket huset hans for 1000 kroner. Ja. Og denne tjenesten er definert som prostituering i norske ordbøker. Prostitusjon det å tjene penger på, leve av tilfeldige seksuelle forbindelser, ervervsmessig utukt prostituert ~e´rt a2 som tjener penger på, lever av tilfeldige seksuelle forbindelser Spørsmålet er om man definererå snakke i telefonen som sex. Det tror jeg ikke man kan si at det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petter Skrevet 13. april 2004 #13 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg vil ikke si at du prostituerte deg, denne definisjonen fra en eller annen ordbok sier seksuelle forbindelser, det tolker jeg som fysiske seksuelle forbindelser. For at du skal bli kallt prostituert må du ha fysisk seksuell kontakt med personen du selger tjenesten til, ellers ville også stripping kunne bli kalt prostitusjon. Mener jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plings Skrevet 13. april 2004 #14 Del Skrevet 13. april 2004 Telefonsex er ikke sex. Sex er seksuell omgang. Seksuell omgang er noe fysisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TefrA Skrevet 14. april 2004 #15 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg synes det er stor forskjell på ha fysisk sex og å kåte opp en mann pr telefon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #16 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg synes det er stor forskjell på ha fysisk sex og å kåte opp en mann pr telefon. Må si meg enig med grenny. Du ble nok mer utnyttet av en eldre mann som virkelig burde ha hvis bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #17 Del Skrevet 14. april 2004 Såvidt meg bekjent er det fullt lovlig å selge telefonsex i Norge. Derved kommer det heller ikke inn under den norske juridiske definisjonen av prostitusjon. Mht semantikk kan det jo diskuteres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 14. april 2004 #18 Del Skrevet 14. april 2004 Såvidt meg bekjent er det fullt lovlig å selge telefonsex i Norge. Derved kommer det heller ikke inn under den norske juridiske definisjonen av prostitusjon. Mht semantikk kan det jo diskuteres. Det er også fullt lovlig å være prostituert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 14. april 2004 #19 Del Skrevet 14. april 2004 Du ble nok mer utnyttet av en eldre mann... ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 14. april 2004 #20 Del Skrevet 14. april 2004 ??? Hun mente eldre i forhold til en 16 åring, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå