Gå til innhold

Jeg hater formene mine


Fremhevede innlegg

Skrevet

At dere synes former er fint hjelper meg veldig lite. Vil bare ha hjelp til hvordan jeg kan få de vekk uten operasjon.

Anonym poster: 74ef733954df39693a7d5da46d1b3e5e

Du har fått svar. Hvis vektnedgang ikke passer for deg, må du lære deg å godta hvordan du ser ut. Du kan alltids trene styrke for å bli strammere i kroppen, men det vil vel ikke akkurat gjøre formene så veldig mye mindre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du oppfordrer TS til å bli avmagret fordi at hun skal få mindre pupper og rumpe? For med mange så mister man nemlig en del andre ting først.

Du bør heller oppfordre TS til å godta seg selv som hun er når du ikke engang vet hva hun veier.

Anonym poster: 2bd6eeaacc4919ded4f7c619b285f0b9

Hvor har jeg oppfordret til avmagring?

Gjest Gjest_Snerk
Skrevet

Hvordan kan du si det? Du vet da ikke hvordan kroppen til TS ser ut engang eller hva hun veier.

Nå må jeg si jeg virkelig begynner å bli lei av denne bullshiten din.

Du skjønner det at hofter, rumpe og pupper er noe mange kvinner får. Noen får bredere hofter og større pupper enn andre, og hoftene blir ikke smalere av at du har en BMI på 14.

Skjerp deg.

Anonym poster: 2bd6eeaacc4919ded4f7c619b285f0b9

Hater å si det, men pupper er fett. Og form på rumpe, lår og hofter kan også komme an på fett. Ikke alt kommer an på benbygning ene og alene. Så det er mulig løsningen ligger i litt vektnedgang og/eller toning av kroppen.

Anyways, å slanke seg på en usunn måte/ned til en usunn vekt er skadelig som de fleste vet. Og TS: jeg synes du høres aldeles nydelig ut, for hva det er verdt! :hug:

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du TS ?

Er i 20-årene

Anonym poster: 74ef733954df39693a7d5da46d1b3e5e

Gjest *MaggieQ*
Skrevet

Nå er det umulig å vite hva vi skal råde deg til når vi ikke har peiling på utgangspunktet. Kim varierer fra bilde til bilde. Er du Kim når hun er utrent med høy fettprosent eller er du henne når hun er superdeffet med lav fettprosent?

Om det er fettprosenten som er høy så må den ned og det gjøre med kaloriunderskudd og trening. Er fettprosenten lav så er det ingenting du kan gjøre da du ikke kan endre beinbygningen din.

Enkelt og greit.

Skrevet

Hvis du er slank, men likevel har former så er det bare slik kroppen din er laget.. Jeg har selv en veldig smal midje, brede hofter og bryst og litt rumpe, men jeg liker det =)
Jeg synes jeg så merkelig ut når jeg var mindre, men det var fordi jeg var "bølgete" i kroppen, mens alle andre jenter var rette som noen streker..

Men det kan jo hende at det eneste du trenger å gjøre er å trene litt styrker og utholdenhet for å stramme opp kroppen din =)
Blogilates, BodyRock og BikiniModelFitness har mange gode filmer på Youtube, jeg bruker mange av dem og synes at kroppen min ser bra ut =)
Men ikveld har jeg spist litt for mye sjokoladefondant så imorgen er det en ny økt som står for tur!

Du sier ikke hvordan du ønsker å se ut, men Kin ser jo meget flott ut når hun er trent =D

Gjest Julia
Skrevet

Er jo ikke så mye annet å gjøre enn å gå ned i vekt eller trene kroppen "strammere" i fasongen, hva slags svar vil du ha egentlig? Eventuelt bare akseptere seg selv;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...