MilleVanille Skrevet 6. juni 2013 #21 Skrevet 6. juni 2013 At dere synes former er fint hjelper meg veldig lite. Vil bare ha hjelp til hvordan jeg kan få de vekk uten operasjon. Anonym poster: 74ef733954df39693a7d5da46d1b3e5e Du har fått svar. Hvis vektnedgang ikke passer for deg, må du lære deg å godta hvordan du ser ut. Du kan alltids trene styrke for å bli strammere i kroppen, men det vil vel ikke akkurat gjøre formene så veldig mye mindre.
MilleVanille Skrevet 6. juni 2013 #22 Skrevet 6. juni 2013 Så du oppfordrer TS til å bli avmagret fordi at hun skal få mindre pupper og rumpe? For med mange så mister man nemlig en del andre ting først. Du bør heller oppfordre TS til å godta seg selv som hun er når du ikke engang vet hva hun veier. Anonym poster: 2bd6eeaacc4919ded4f7c619b285f0b9 Hvor har jeg oppfordret til avmagring?
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 6. juni 2013 #23 Skrevet 6. juni 2013 Hvordan kan du si det? Du vet da ikke hvordan kroppen til TS ser ut engang eller hva hun veier. Nå må jeg si jeg virkelig begynner å bli lei av denne bullshiten din. Du skjønner det at hofter, rumpe og pupper er noe mange kvinner får. Noen får bredere hofter og større pupper enn andre, og hoftene blir ikke smalere av at du har en BMI på 14. Skjerp deg. Anonym poster: 2bd6eeaacc4919ded4f7c619b285f0b9 Hater å si det, men pupper er fett. Og form på rumpe, lår og hofter kan også komme an på fett. Ikke alt kommer an på benbygning ene og alene. Så det er mulig løsningen ligger i litt vektnedgang og/eller toning av kroppen. Anyways, å slanke seg på en usunn måte/ned til en usunn vekt er skadelig som de fleste vet. Og TS: jeg synes du høres aldeles nydelig ut, for hva det er verdt! 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #25 Skrevet 6. juni 2013 Hvor gammel er du TS ? Er i 20-årene Anonym poster: 74ef733954df39693a7d5da46d1b3e5e
Gjest *MaggieQ* Skrevet 7. juni 2013 #26 Skrevet 7. juni 2013 Nå er det umulig å vite hva vi skal råde deg til når vi ikke har peiling på utgangspunktet. Kim varierer fra bilde til bilde. Er du Kim når hun er utrent med høy fettprosent eller er du henne når hun er superdeffet med lav fettprosent? Om det er fettprosenten som er høy så må den ned og det gjøre med kaloriunderskudd og trening. Er fettprosenten lav så er det ingenting du kan gjøre da du ikke kan endre beinbygningen din. Enkelt og greit.
Asso Skrevet 8. juni 2013 #27 Skrevet 8. juni 2013 Hvis du er slank, men likevel har former så er det bare slik kroppen din er laget.. Jeg har selv en veldig smal midje, brede hofter og bryst og litt rumpe, men jeg liker det =) Jeg synes jeg så merkelig ut når jeg var mindre, men det var fordi jeg var "bølgete" i kroppen, mens alle andre jenter var rette som noen streker.. Men det kan jo hende at det eneste du trenger å gjøre er å trene litt styrker og utholdenhet for å stramme opp kroppen din =) Blogilates, BodyRock og BikiniModelFitness har mange gode filmer på Youtube, jeg bruker mange av dem og synes at kroppen min ser bra ut =) Men ikveld har jeg spist litt for mye sjokoladefondant så imorgen er det en ny økt som står for tur! Du sier ikke hvordan du ønsker å se ut, men Kin ser jo meget flott ut når hun er trent =D
Gjest Julia Skrevet 9. juni 2013 #28 Skrevet 9. juni 2013 Er jo ikke så mye annet å gjøre enn å gå ned i vekt eller trene kroppen "strammere" i fasongen, hva slags svar vil du ha egentlig? Eventuelt bare akseptere seg selv;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå