AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Ja, som overskriften sier så hater jeg formene mine. Brystene, hoftene, midjen, rumpen og alt. Jeg er 100% skandinavisk, men likevel har jeg kropp som Kim Kardashian. Jeg vet at mange misunner kroppen min og sier at jeg er teit som klager over sånne ting, men jeg bryr meg ikke. Uansett hva andre sier, så hater jeg formene mine. Er det noen måte jeg kan forminske de uten å operere de vekk? Noen spesiell trening? Anonym poster: 74ef733954df39693a7d5da46d1b3e5e
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 søk på youtube etter slik trening,det finnes sikkert. Anonym poster: 1119ae5424fcb39ae86e2c11dd927cd4
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 Ja, ja, personlig synes jeg Kim er en nydelig kvinne og kunne godt tenkt meg en kropp som hennes.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 søk på youtube etter slik trening,det finnes sikkert. Anonym poster: 1119ae5424fcb39ae86e2c11dd927cd4 Takk Anonym poster: 74ef733954df39693a7d5da46d1b3e5e
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #5 Skrevet 6. juni 2013 Former er kvinnelig og pent. Jobb med selvfølelsen din og godta at kroppen din er som den er. Anonym poster: 2bd6eeaacc4919ded4f7c619b285f0b9 1
Gjest Carla Skrevet 6. juni 2013 #7 Skrevet 6. juni 2013 Ja, ja, personlig synes jeg Kim er en nydelig kvinne og kunne godt tenkt meg en kropp som hennes. Nydelig? Når ble fisk lips nydelig? Dama er mer fake enn det Barbie er. 3
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2013 #8 Skrevet 6. juni 2013 Nydelig? Når ble fisk lips nydelig? Dama er mer fake enn det Barbie er. Jeg snakker om hennes timeglassfigur, ikke ansiktet. 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #9 Skrevet 6. juni 2013 Du kan trene på å akseptere deg selv, for om 10+ år kommer du til å være sint på deg selv fordi du ikke nøt den vakre kroppen. Anonym poster: 4c0cbf39aa57d5a6469db89b7f52e9be 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #10 Skrevet 6. juni 2013 Du må ned i vekt. Hvordan kan du si det? Du vet da ikke hvordan kroppen til TS ser ut engang eller hva hun veier. Nå må jeg si jeg virkelig begynner å bli lei av denne bullshiten din. Du skjønner det at hofter, rumpe og pupper er noe mange kvinner får. Noen får bredere hofter og større pupper enn andre, og hoftene blir ikke smalere av at du har en BMI på 14. Skjerp deg. Anonym poster: 2bd6eeaacc4919ded4f7c619b285f0b9 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #11 Skrevet 6. juni 2013 Du må ned i vekt. Oi, takk for et fornuftig svar! Hjalp meg veldig mye!!! Kan du ta deg tid til å lese førsteposten FØR du svarer? Anonym poster: 74ef733954df39693a7d5da46d1b3e5e 2
Ines1 Skrevet 6. juni 2013 #12 Skrevet 6. juni 2013 Ja vær fornøyd med det du har, å prøve å endre funker nesten aldri.
Leoparden Skrevet 6. juni 2013 #13 Skrevet 6. juni 2013 Hva er galt med former? Hvorfor vil du bli flat?
Gjest sweetsugar Skrevet 6. juni 2013 #14 Skrevet 6. juni 2013 Kroppen til kim kardashian er råååå ass, anbefaler deg rett og slett å jobbe med selvbildet ditt. Eventuelt en psykolog før du ødelegger den mest sansynlig flotte kroppen din. Vet hvordan det er å slite med selvbildet da, så kan si sånn nogenlunde at jeg vet hvordan du har det. Men trening er noe som hjelper på selvbildet, så det anbefaler jeg deg å begynne å gjøre. Du vil få en mere trent kropp (om du ikke allerede trener?) føle deg bedre, og generelt er trening nøkkelen til god selvtillit og ett godt selvbilde
MilleVanille Skrevet 6. juni 2013 #15 Skrevet 6. juni 2013 Oi, takk for et fornuftig svar! Hjalp meg veldig mye!!! Kan du ta deg tid til å lese førsteposten FØR du svarer? Anonym poster: 74ef733954df39693a7d5da46d1b3e5e Ja, og det har jeg da gjort? Du sier du har kropp som Kim Kardashian, og hun har veldig mye fett på kroppen. Jeg synes hun er flott, da hun er veldig velproposjonert, men eneste måten å minske formene på, er å gå ned i vekt. Det er faktisk ikke mer å si om det. 1
MilleVanille Skrevet 6. juni 2013 #16 Skrevet 6. juni 2013 Hvordan kan du si det? Du vet da ikke hvordan kroppen til TS ser ut engang eller hva hun veier. Nå må jeg si jeg virkelig begynner å bli lei av denne bullshiten din. Du skjønner det at hofter, rumpe og pupper er noe mange kvinner får. Noen får bredere hofter og større pupper enn andre, og hoftene blir ikke smalere av at du har en BMI på 14. Skjerp deg. Anonym poster: 2bd6eeaacc4919ded4f7c619b285f0b9 Hvis hun har kropp som Kardashian, vil hun ikke dø dersom hun går ned litt i vekt. For å minske former, må man ned i vekt. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #17 Skrevet 6. juni 2013 Hvis hun har kropp som Kardashian, vil hun ikke dø dersom hun går ned litt i vekt. For å minske former, må man ned i vekt. Feil. Hofter kan ikke bli smalere. Kum Kardashian er trent og har flat mage. Du har virkelig et forvridd kroppsbilde om du synes den dama er så stor at hun ikke hadde tatt skade av å gått ned i vekt. Dama er slank og ser veldig sunn ut. Om du mener hun burde gå ned i vekt, så bør du kanskje tenke på å få profesjonell hjelp. Anonym poster: 2bd6eeaacc4919ded4f7c619b285f0b9 4
MilleVanille Skrevet 6. juni 2013 #18 Skrevet 6. juni 2013 Feil. Hofter kan ikke bli smalere. Kum Kardashian er trent og har flat mage. Du har virkelig et forvridd kroppsbilde om du synes den dama er så stor at hun ikke hadde tatt skade av å gått ned i vekt. Dama er slank og ser veldig sunn ut. Om du mener hun burde gå ned i vekt, så bør du kanskje tenke på å få profesjonell hjelp. Anonym poster: 2bd6eeaacc4919ded4f7c619b285f0b9 Jeg har sett helt andre bilder av henne enn dette, og der er hun en god del større. På dette bildet synes jeg ikke hun trenger å gå ned i vekt, nei. Og jeg vet meget godt at hofteBEIN ikke kan bli mindre, men dersom man har fett rundt hoftebeina, gjør ikke det saken noe bedre. Formfulle lår, pupper og rumpe kan bli mindre ved å gå ned i vekt. Det er den eneste måten. Og nei, jeg trenger ikke profesjonell hjelp. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #19 Skrevet 6. juni 2013 Jeg har sett helt andre bilder av henne enn dette, og der er hun en god del større. På dette bildet synes jeg ikke hun trenger å gå ned i vekt, nei. Og jeg vet meget godt at hofteBEIN ikke kan bli mindre, men dersom man har fett rundt hoftebeina, gjør ikke det saken noe bedre. Formfulle lår, pupper og rumpe kan bli mindre ved å gå ned i vekt. Det er den eneste måten. Og nei, jeg trenger ikke profesjonell hjelp. Så du oppfordrer TS til å bli avmagret fordi at hun skal få mindre pupper og rumpe? For med mange så mister man nemlig en del andre ting først. Du bør heller oppfordre TS til å godta seg selv som hun er når du ikke engang vet hva hun veier. Anonym poster: 2bd6eeaacc4919ded4f7c619b285f0b9
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #20 Skrevet 6. juni 2013 At dere synes former er fint hjelper meg veldig lite. Vil bare ha hjelp til hvordan jeg kan få de vekk uten operasjon. Anonym poster: 74ef733954df39693a7d5da46d1b3e5e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå