Gå til innhold

Lisboa-hoteller

Bente

Anbefalte innlegg

Heisann dere,

Vi har kjempelyst å dra til Lisboa på bryllupsreise. Har funnet noen greie flybilletter, men er det noen som vet om det er dyrt å bo på hotell i byen??

Er det noen som har linker til noen hoteller, reisebyrå som har inkl. pakke osv, så takker og bukker vi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

beklager at jeg sporer litt av, men det er tross alt ferie og påske; ville bare si kos dere skikkelig på bryllupsreisen!!!!!

Tjusa dere!!

:hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært i Lisboa eller områdene rundt, men her hos Globejuice finner du i alle fall masse hotell-linker.

Lykke til, og god tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi var i Lisboa for to år siden, bodde vi på dette hotellet.

Det var rimelig, sentralt (5-10 min. å gå til nærmeste metro), ligger i et rolig forretningsstrøk, kjempekoselige folk som jobbet der, flott utsikt fra restauranten og gåavstand til mange severdigheter.

Er dere på utkikk etter et billig hotell med god standard, kan jeg anbefale dette hotellet.

Et annet hotell som er litt dyrere, men som har flere fasiliteter (svømmebasseng etc.), kan jeg anbefale dette hotellet. Var så vidt innom, og det så virkelig fint ut. :P

Vi fikk billige flybilletter gjennom www.reisefeber.no, og booket hotellet selv.

Lisboa er en kjempeflott by. God tur hvis dere bestemmer dere for å reise dit. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...