Gå til innhold

tunge bak


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det tror jeg. Man stikker ikke tungen ani noe man ikke liker. ;) De damene som ikke er bi/lesbe ville aldri slikket en jente nedentil, og de som ikke liker tarmer og deres innhold ville ikke stikket en tunge inn der.

Da tar du veldig feil ;)

Jeg liker å gi romjob fordi kjæresten får nytelse av det, men ingen av oss liker bæsj, og det smaker heller ikke noe annet enn sex. Men kanskje du skal prøve først før du dømmer i nord og ned?

Synes det er litt morsomt med alle disse antagelsene dine jeg. Du kan ikke ha et bra sexliv i alle fall.

Anonym poster: ab2f0517209063618b463ebad14a0be6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer fortsatt på om det smaker avføring. Greit nok at det ikke ligger avføring der, men det går jo den veien ca en gang om dagen,og lukten kan være ganske dominerende.

Forstår at man kan vaske seg godt utenpå, men man får det vel ikke helt rent inni?

Om du slikker damer og det smaker piss, så er det noe galt et eller annet sted.

Avføringen oppholder seg ikke i slutten av endetarmen før den skal ut.

Jeg skrev ikke noe om smak av piss hos jenter. Når man slikker jenter er det jo gjerne en viss smak av saftene uansett hvor ren man er, bare naturlig det. Og de fleste som slikker vil jo synes dette er helt fint.

Nå er jeg kvinne - og snakker kun om å slikke utenpå, men akkurat det smaker ingenting spesielt.

Mannen har dog vært helt nydusjet og vasket seg godt også der, og har i tillegg barbert seg for å få økt følsomhet(for han gjorde dette fikk han ingenting ut av noesomhelt bak der - etterpå elsker han det).

Det kan smake litt........metallisk på et vis en sjelden gang, men det har ingenting med bakterier å gjøre.

Noen slikker på hva som helst uansett og er ikke så opptatt av at man er nydusjet, det er uaktuelt for meg. Med en fast partner vil ikke faren være spesielt stor, og man kan ikke bli veldig syk om uhellet er ute(det ville vært så minimale mengder bakterier) - men det kan være risky om man gjør det på mange ulike partnere(tror det har noe med at man venner seg til hverandres bakterieflora i faste langvarige forhold/relasjoner).

Men asså; jeg vil si det lukter/smaker litt annerledes enn når man gir oralsex - men det har ikke noe å gjøre med bakterier. Det er jo fullstendig rent om man har giddet å ta en ordentlig dusj på forhånd.

Og det er sikkert forskjell på folk - noen lukter jo mye overalt(svette/underliv/føtter osv), andre lukter lite.

Det mest merkelige er at det kan oppleves som ekstremt tennende, til ens store overraskelse ;)

Anonym poster: d53c8ab64730d18aa589e75996a65af1

Takk for et skikkelig svar!

Anonym poster: b773f2849709076ddf9a0c2bde3f1424

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer fortsatt på om det smaker avføring. Greit nok at det ikke ligger avføring der, men det går jo den veien ca en gang om dagen,og lukten kan være ganske dominerende.

Forstår at man kan vaske seg godt utenpå, men man får det vel ikke helt rent inni?

Anonym poster: b773f2849709076ddf9a0c2bde3f1424

Les:

Jeg liker å gi romjob fordi kjæresten får nytelse av det, men ingen av oss liker bæsj, og det smaker heller ikke noe annet enn sex.

Anonym poster: ab2f0517209063618b463ebad14a0be6

Altså, man får jo ikke tunga sånn kjempelangt inn heller, så man blir jo skikkelig ren om man dusjer seg der og vasker litt inni med en finger.

Anonym poster: ab2f0517209063618b463ebad14a0be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg kvinne - og snakker kun om å slikke utenpå, men akkurat det smaker ingenting spesielt.

Mannen har dog vært helt nydusjet og vasket seg godt også der, og har i tillegg barbert seg for å få økt følsomhet(for han gjorde dette fikk han ingenting ut av noesomhelt bak der - etterpå elsker han det).

Det kan smake litt........metallisk på et vis en sjelden gang, men det har ingenting med bakterier å gjøre.

Noen slikker på hva som helst uansett og er ikke så opptatt av at man er nydusjet, det er uaktuelt for meg. Med en fast partner vil ikke faren være spesielt stor, og man kan ikke bli veldig syk om uhellet er ute(det ville vært så minimale mengder bakterier) - men det kan være risky om man gjør det på mange ulike partnere(tror det har noe med at man venner seg til hverandres bakterieflora i faste langvarige forhold/relasjoner).

Men asså; jeg vil si det lukter/smaker litt annerledes enn når man gir oralsex - men det har ikke noe å gjøre med bakterier. Det er jo fullstendig rent om man har giddet å ta en ordentlig dusj på forhånd.

Og det er sikkert forskjell på folk - noen lukter jo mye overalt(svette/underliv/føtter osv), andre lukter lite.

Det mest merkelige er at det kan oppleves som ekstremt tennende, til ens store overraskelse ;)

Anonym poster: d53c8ab64730d18aa589e75996a65af1

Jeg har ikke noe mot rimming altså, men du feilinformerer når du sier at det er mindre risky i parforhold og at man venner seg til hverandres bakterier på den måten. En munn og mage vil aldri venne seg til de bakteriene som kommer ut av rumpa.

Man får aldri fjernet alt av bakterier der bak og når man rimmer tar man en risk og kan bli dårlig. Sånn er det.

Anonym poster: 30e49bf4af0cb4e7d63acc96f43bc71d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fått en finger opp der (i dusj), ga meg absolutt ingenting. Føles bare som å drite på seg.

Noen tunge vil jeg ikke ha der, for tror aldri jeg vil være i et forhold med noen som har scat fetish.

Betyr det at du liker watersports? Ifølge din retorikk må det jo det.

Anonym poster: c46694bdc614cbedb7767d4511964391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe mot rimming altså, men du feilinformerer når du sier at det er mindre risky i parforhold og at man venner seg til hverandres bakterier på den måten. En munn og mage vil aldri venne seg til de bakteriene som kommer ut av rumpa.

Man får aldri fjernet alt av bakterier der bak og når man rimmer tar man en risk og kan bli dårlig. Sånn er det.

Anonym poster: 30e49bf4af0cb4e7d63acc96f43bc71d

Det er mer bakterier i munnen og det verste er om du putter fingrene til partneren i munnen.

Anonym poster: c46694bdc614cbedb7767d4511964391

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger riktignok ikke en ruke der akkurat da nei, men drit har gått igjennom der. Med din logikk kan man også drikke av dovann siden det bare er drit der til noen tider. :)

Betyr det at fingrene dine lukter Næsj og er urenslige etter at du har vært på do/tatt en vask i dusjen? Du mener jo at kontakt ikke lar seg vaske vekk

Anonym poster: c46694bdc614cbedb7767d4511964391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe mot rimming altså, men du feilinformerer når du sier at det er mindre risky i parforhold og at man venner seg til hverandres bakterier på den måten. En munn og mage vil aldri venne seg til de bakteriene som kommer ut av rumpa.

Man får aldri fjernet alt av bakterier der bak og når man rimmer tar man en risk og kan bli dårlig. Sånn er det.

Anonym poster: 30e49bf4af0cb4e7d63acc96f43bc71d

Nå har jeg ikke linken her og nå, men jeg har altså søkt opp dette temaet siden jeg jo har gjort det litt(og har helt panikk for bakterier, spesielt de man kan bli dårlige av) - og der sa to forskjellige valide medisinske kilder klart og tydelig at det var vesentlig forskjell på fast og tilfeldige partnere - og de sa også klart og tydelig at mengden bakterier man får i seg(ved rimming altså) IKKE er farlig, fordi mengdene er så små at det ikke er mulighet for at det er farlig sålenge partneren er normalt frisk.

Det verste som skjer er at man kan bli litt urolig i magen, og det skjer jo kun om partneren ikke har dusjet seg særlig godt. Bakteriefloraen utenfor er langt mindre farlig enn den som finnes mange andre steder i og på kroppen - det er mer smittsomme bakterier på mobilen din og i veskene våre enn det faktisk er på toalett og i bakenden på en nydusjet person.

Om man derimot bytter partnere ofte, så er man jo akkruat som med kjønnssykdommer ikke like klar over helsebildet til vedkommende, og man kan risikere mer.

Dette gjelder spesielt i homofile miljøer hvor det praktiseres mye analsex med mange partnere uten beskyttelse(større smitterisiko for flere sykdommer).

Så, jeg har faktisk rett. Om man skal tro medisinske kilder.

Likevel, så klarer jeg personlig, grunnet vegring for "tenk om hvis at", å slippe meg like mye løs som jeg ønsker .- fordi jeg etterpå blir smått engstelig(men nå er jeg ekstrem).

Det hindret meg dog ikke i å få en ganske kraftig orgasme første gangen jeg var på giversiden ;)

Men som sagt, min engstelse etterpå for "tenk om jeg blir dårlig" gjør at jeg dropper det nå om dagen. Dog er den irrasjonell - ifølge medisinske fakta.

Anonym poster: d53c8ab64730d18aa589e75996a65af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du troll med å-så-skitne-bak-at-du-ikke-kan-tenke-deg-annet, jeg forstår din avsmak.

men la meg ha min og hennes bak for meg selv. Det er deilig, sexy og føkkings opphissende.

Det ligger riktignok ikke en ruke der akkurat da nei, men drit har gått igjennom der. Med din logikk kan man også drikke av dovann siden det bare er drit der til noen tider. :)

Det ligger riktignok ikke en ruke der akkurat da nei, men drit har gått igjennom der. Med din logikk kan man også drikke av dovann siden det bare er drit der til noen tider. :)

Anonym poster: 436aa2d650925f322c2a7c6755f46685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altså mange her som liker dette, men få eller nesten ingen som kan bekrefte at det ikke smaker avføring. "Smaker sex" blir for meg et verdiløst svar.

Jeg lurer bare, fordi jeg har lyst men vil vite hva jeg evt. går til. Dessuten vet jeg ikke helt om jeg ser for meg noen særlig sexy situasjon, om jeg må be mannen vaske seg godt inni rompa før vi har sex. Tror det hadde blitt litt rart både for han og meg. Liker at ting skjer spontant, men tar ikke sjansen på å stikke tunga i rompa hans uten å be om vask først. :fnise:

Anonym poster: b773f2849709076ddf9a0c2bde3f1424

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altså mange her som liker dette, men få eller nesten ingen som kan bekrefte at det ikke smaker avføring. "Smaker sex" blir for meg et verdiløst svar.

Anonym poster: b773f2849709076ddf9a0c2bde3f1424

Hvorfor? Det smaker sex av penis og om du suger. Så jo, det smaker sex.

Anonym poster: ab2f0517209063618b463ebad14a0be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Jeg tror vi sier det slik at mange vil kunne oppleve å få seg en ahà opplevelse i nytelsessammenheng her ;)

Full respekt for at vi ikke alle er like. Ingen må. Ikke alle liker. Ingen er nødt til å like, men det er fullstendig unødvendig å bruke spysmilies.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor? Det smaker sex av penis og om du suger. Så jo, det smaker sex.

Anonym poster: ab2f0517209063618b463ebad14a0be6

Å bare si at det smaker sex blir veldig lite presist. Av penis kan det smake surt pga dårlig vask, urin, salt av væsken som kommer osv.

Av fitte kan det smake syrlig, søtt, salt, urent, såpe osv.

Så å si at det smaker sex når man stikker tunga inn i rompehullet blir for meg upresist. Kan ikke noen bare si at det ikke smaker avføring overhodet, eller gjør det det?

(Metallisk var beskrivelse av smak, slik en bruker skrev tidligere.)

Anonym poster: b773f2849709076ddf9a0c2bde3f1424

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rimmet et par ganger tidligere, og det smakte ikke noe spesielt, smakte godt, smakte kåt mann som lå og vrei seg i nytelse. Gjør det gjerne igjen.

Har og blitt rimmet, og sier ikke nei om noen vil bak og leke heller.

Men da ved begge tilfeller etter en dusj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det smaker ikke avføring (uten at jeg har smakt det). Det er hud, svett, kåt ropp. Forutsett at man har vasket seg godt. Første gangen eksen skikkelig henga seg var på ferie i Italia og etter mye bading den dagen. Kanskje hun først da følte seg "ren" nok til å virkelig ta i mot. Etterhvert var det noe hun kunne nyte å ta imot, og etterhvert gi, titt og ofte.

Å bare si at det smaker sex blir veldig lite presist. Av penis kan det smake surt pga dårlig vask, urin, salt av væsken som kommer osv.

Av fitte kan det smake syrlig, søtt, salt, urent, såpe osv.

Så å si at det smaker sex når man stikker tunga inn i rompehullet blir for meg upresist. Kan ikke noen bare si at det ikke smaker avføring overhodet, eller gjør det det?

(Metallisk var beskrivelse av smak, slik en bruker skrev tidligere.)

Anonym poster: b773f2849709076ddf9a0c2bde3f1424

Anonym poster: 436aa2d650925f322c2a7c6755f46685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Å bare si at det smaker sex blir veldig lite presist. Av penis kan det smake surt pga dårlig vask, urin, salt av væsken som kommer osv.

Av fitte kan det smake syrlig, søtt, salt, urent, såpe osv.

Så å si at det smaker sex når man stikker tunga inn i rompehullet blir for meg upresist. Kan ikke noen bare si at det ikke smaker avføring overhodet, eller gjør det det?

(Metallisk var beskrivelse av smak, slik en bruker skrev tidligere.)

Anonym poster: b773f2849709076ddf9a0c2bde3f1424

Prøv.

Det er eneste måten å finne ut hva akkurat din partner smaker med din tungespiss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det at fingrene dine lukter Næsj og er urenslige etter at du har vært på do/tatt en vask i dusjen? Du mener jo at kontakt ikke lar seg vaske vekk

Anonym poster: c46694bdc614cbedb7767d4511964391

Lettere å skylle fingrene enn tarmen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...