Gå til innhold

tunge bak


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som mann foretrekker jeg faktisk at tungen presses inn (vel og merke når jeg er god og ren). Merker egentlig ikke såå mye av lett slikking "utenpå". Og det er mye bedre enn en finger bak - det har jeg ikke behov for. Men en tunge som presser seg inn, en ubeskrivelig god følelse.

Hva foretrekker dere?

Anonym poster: 078bf3a53d03fc7174470c6e61a9cdcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foretrekker fingeren, men tunge er også digg.

Anonym poster: c8ce5d27d22ba34a704e474e21f73837

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo. Men ekstra deilig - for meg ihvertfall - å få den tunga dyttet inn. Yes baby!

Finger, tunge, whatever, deilig er det uansett ;)

Anonym poster: b29186ea14f275444814155ac220e7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere mener vel ikke tungen inn anus?

Anonym poster: db05f7af55735194ed7e41cdcde8a7c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh butt indeed we do.

Dere mener vel ikke tungen inn anus?

Anonym poster: db05f7af55735194ed7e41cdcde8a7c9

Anonym poster: b29186ea14f275444814155ac220e7b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere mener vel ikke tungen inn anus?

Anonym poster: db05f7af55735194ed7e41cdcde8a7c9

Jo, jeg gjør det hele tiden på kjæresten. Dritdigg!

-Kvinne

Anonym poster: ab2f0517209063618b463ebad14a0be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en av de beste ikke-orgasmiske opplevelsene jeg kan ha.

Anonym poster: 436aa2d650925f322c2a7c6755f46685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kvalm:

Anonym poster: ac20d4835359ec4d12112f0953715b3b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kvalm:

Anonym poster: ac20d4835359ec4d12112f0953715b3b

Hva er vitsen med spysmiley, bare fordi det ikke er noe du liker selv? Det er utbredt her inne, og veldig unødvendig.

Anonym poster: 71367c758229b572e79bcf2ddd0a6cd3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Hva er vitsen med spysmiley, bare fordi det ikke er noe du liker selv? Det er utbredt her inne, og veldig unødvendig.

Anonym poster: 71367c758229b572e79bcf2ddd0a6cd3

Noen har bare et utrolig sterkt behov for å uttrykke til andre hvor "ekle" preferansene deres er. Ganske patetisk.

______

Får ikke sånn kjempemye ut av de selv, men jeg gir gjerne hvis partneren tenner på det, og det er veldig langt ifra ubehagelig å motta.

Endret av Raindrops
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri turt å gjøre det, men leker ofte med tanken. Men helt ærlig, det må smake avføring, eller? Det er jo umulig å vaske bort lukt og smak inni rompehullet?

Så altså, man må ta med smaken på kjøpet?

Det blir jo som å slikke ei dame, det vil jo være litt smak, uten at det er noe problem for den som liker det.

Kan noen svare ærlig på dette?

Spør fordi jeg er nysgjerrig, ikke for å være ekkel. :rodme:

Anonym poster: b773f2849709076ddf9a0c2bde3f1424

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Om du slikker damer og det smaker piss, så er det noe galt et eller annet sted.

Avføringen oppholder seg ikke i slutten av endetarmen før den skal ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om jeg er åpen for ganske mye, også bak der - så hadde jeg ikke gjort akkurat det selv om jeg visste du likte det. Er noe med tanken på bakterier, selv om man vet at det er helt rent ;)

Jeg er omvendt som deg, foretrekker å motta slikking utenpå fremfor tunge inn.

Tar gjerne fingre/leketøy inn på en mann, men ikke tunge - det går på bakterier.

Forøvrig Katten, så har ikke dette med rengjøring på forhånd alltid vært garanti for at det ikke kommer farget "væske" ut(dette vet du jo sikkert da men) - nå har jo det helst skjedd i forbindelse med litt mer leking enn bare litt tunge, men likevel - jeg personlig klarer ikke ta risken, der og da gjør jeg jo hva som helst, etterpå får jeg helt fnatt ;)

Anonym poster: d53c8ab64730d18aa589e75996a65af1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri turt å gjøre det, men leker ofte med tanken. Men helt ærlig, det må smake avføring, eller? Det er jo umulig å vaske bort lukt og smak inni rompehullet?

Så altså, man må ta med smaken på kjøpet?

Det blir jo som å slikke ei dame, det vil jo være litt smak, uten at det er noe problem for den som liker det.

Kan noen svare ærlig på dette?

Spør fordi jeg er nysgjerrig, ikke for å være ekkel. :rodme:

Anonym poster: b773f2849709076ddf9a0c2bde3f1424

Nå er jeg kvinne - og snakker kun om å slikke utenpå, men akkurat det smaker ingenting spesielt.

Mannen har dog vært helt nydusjet og vasket seg godt også der, og har i tillegg barbert seg for å få økt følsomhet(for han gjorde dette fikk han ingenting ut av noesomhelt bak der - etterpå elsker han det).

Det kan smake litt........metallisk på et vis en sjelden gang, men det har ingenting med bakterier å gjøre.

Noen slikker på hva som helst uansett og er ikke så opptatt av at man er nydusjet, det er uaktuelt for meg. Med en fast partner vil ikke faren være spesielt stor, og man kan ikke bli veldig syk om uhellet er ute(det ville vært så minimale mengder bakterier) - men det kan være risky om man gjør det på mange ulike partnere(tror det har noe med at man venner seg til hverandres bakterieflora i faste langvarige forhold/relasjoner).

Men asså; jeg vil si det lukter/smaker litt annerledes enn når man gir oralsex - men det har ikke noe å gjøre med bakterier. Det er jo fullstendig rent om man har giddet å ta en ordentlig dusj på forhånd.

Og det er sikkert forskjell på folk - noen lukter jo mye overalt(svette/underliv/føtter osv), andre lukter lite.

Det mest merkelige er at det kan oppleves som ekstremt tennende, til ens store overraskelse ;)

Anonym poster: d53c8ab64730d18aa589e75996a65af1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått en finger opp der (i dusj), ga meg absolutt ingenting. Føles bare som å drite på seg.

Noen tunge vil jeg ikke ha der, for tror aldri jeg vil være i et forhold med noen som har scat fetish.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fått en finger opp der (i dusj), ga meg absolutt ingenting. Føles bare som å drite på seg.

Noen tunge vil jeg ikke ha der, for tror aldri jeg vil være i et forhold med noen som har scat fetish.

Hahaha really? Du vet vel at det ikke er avføring i endetarmen, så man vil ikke være borti bæsjen når man gir rimjob? Tror du virkelig at folk som gir eller mottar rimjobs har scat fetisj?

Anonym poster: ab2f0517209063618b463ebad14a0be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha really? Du vet vel at det ikke er avføring i endetarmen, så man vil ikke være borti bæsjen når man gir rimjob? Tror du virkelig at folk som gir eller mottar rimjobs har scat fetisj?

Anonym poster: ab2f0517209063618b463ebad14a0be6

Ja, det tror jeg. Man stikker ikke tungen ani noe man ikke liker. ;) De damene som ikke er bi/lesbe ville aldri slikket en jente nedentil, og de som ikke liker tarmer og deres innhold ville ikke stikket en tunge inn der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg. Man stikker ikke tungen ani noe man ikke liker. ;) De damene som ikke er bi/lesbe ville aldri slikket en jente nedentil, og de som ikke liker tarmer og deres innhold ville ikke stikket en tunge inn der.

Det har ingenting med scat å gjøre. Leker du dum? Det er ikke bæsj der om man har en normal fordøyelse og fast avføring. Vet ikke om du tar utgangspunkt i din egen renslighet og dovaner? :)

Anonym poster: b1e812b58fe17acc8eb2f549b2a2eb08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ingenting med scat å gjøre. Leker du dum? Det er ikke bæsj der om man har en normal fordøyelse og fast avføring. Vet ikke om du tar utgangspunkt i din egen renslighet og dovaner? :)

Anonym poster: b1e812b58fe17acc8eb2f549b2a2eb08

Det ligger riktignok ikke en ruke der akkurat da nei, men drit har gått igjennom der. Med din logikk kan man også drikke av dovann siden det bare er drit der til noen tider. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...