Gå til innhold

Vondt etter sex.....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet

Jeg er 24 år og fikk ett aktivt sexliv for 5 mnd siden. Før den tid hadde jeg vært nokså passiv på den fronten i 4 år, pga barn og samlivsbrudd.

Nå har det da oppstått ett lite problem. Nesten hver gang etter at jeg har hatt sex, svir og småklør jeg nedentil. jeg blir også fort sår og øm. Dette kan vare i 2-3 dager før det går helt over, og nå så tidlig i forholdet med kjæresten min syns jeg at dette er veldig ergelig. Vi har jo lyst begge to hver dag, men det blir uaktuelt for jeg klarer det ikke.

Noen ideer om hva det kan være?

Må nevne at jeg aldri var slik før barnet.

Har ikke noe med fuktigheten å gjøre heller, for jeg er MER enn våt nok.

Gode råd?

På forhånd takk! Påskeklem fra jente 24.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Prøv først en soppkur, f.eks Canesten. Pass på at også partneren din smører seg. Dersom problemene går over etter kuren er det greit. Hvis ikke bør du ta kontakt med legen din, for dette høres ut som en eller annen infeksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Hadde samme problemet da jeg byttet partner. Gikk til legen og tok en gynekologisk undersøkelse. Det viste seg at jeg hadde fått bakteriell vaginose som visstnok er for høy produksjon av bakterier som er naturlige "nedi der". Fikk tabletter på blå resept, og problemet forsvant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...