Nikki Skrevet 10. april 2004 #1 Del Skrevet 10. april 2004 Vi satt og tenkte at nå var det på tide å kjøpe leilighet og slutte å leie.. Vi dro i banken en torsdag , fikk innvilget lån mandag etter og mandag uka etter så hadde vi kjøpt leilighet.. Det gikk ikke en uke en gang fra vi var på visning for første gang og til vi hadde kjøpt leiligheten... Og vi flytter om en uke.. JIPPI!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 10. april 2004 #2 Del Skrevet 10. april 2004 Gratulerer! Fin den! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. april 2004 #3 Del Skrevet 10. april 2004 Gratulerer så masse, men syns du det er lurt å legge ut på nett hvor du skal bo...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 10. april 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 10. april 2004 Gratulerer så masse' date=' men syns du det er lurt å legge ut på nett hvor du skal bo...?[/quote'] Det er sant.. Det tenkte jeg ikke på.. Adressen står jo på den siden... Takk Tex... jeg er ikke så lur jeg... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. april 2004 #5 Del Skrevet 10. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 10. april 2004 #6 Del Skrevet 10. april 2004 Gratulerer! Håper dere får det kjempefint i ny leilighet! Tenk å eie noe selv da! Kunne endre og styre på akkurat som man vil. Eneste drawbacket er at man må betale "alt" selv også, da. Men ja, det er digg med egeneid bolig fremfor leid! Grattis igjen! PS: Vi har bil med hengerfeste (om dere skulle trenge) og en gubbe til hjelp. Kjærringa er det ikke mye hjelp i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå