Nouv Skrevet 7. august 2013 #41 Skrevet 7. august 2013 Its hard to forget someone who gave you so much to remember. Men det viktigste er vel ikke å glemme, men å finne beste måten å leve uten den personen.
Nettinettet Skrevet 8. august 2013 #42 Skrevet 8. august 2013 Som jeg skrev over, jeg fortalte henne alt jeg følte da hun bestemte seg for å dra. Jeg åpna meg fullstendig da jeg skjønte hva som var i ferd med å skje, eller da det liksom gikk opp for meg. Så hun vet det veldig godt. Hun er nok kjempelei seg, iallefall det jeg har hørt fra hennes venninner, men hun prøver nok å være ganske kald, for ikke å "falle tilbake". Derfor er hun ganske kald og avvisende overfor meg, noe som kanskje er like greit når man står oppe i et brudd. Blir vel bare vanskeligere ved å stadig ta kontakt med hverandre. Og jeg tror at det er veldig klokt av henne. Altså å ikke la seg påvirke av savnet av det å være to, når dere egentlig vet begge to at dere ikke lenger hadde de rette følelsene for hverandre. Jeg er enig med de andre at du skriver bra, og beskriver følelsene dine bra, men det du kanskje ikke ser, er at savnet ditt ikke handler om HENNE men om det dere hadde sammen i hverdagen. Ting som ble enklere, eller mindre ensomt fordi dere var to. Når du kom hjem fra jobb, fikk hun deg til å smile bare fordi du så henne? Savnet du å være sammen med henne når dere ikke hadde sett hverandre på en stund? Tullet dere og nøt hverandres selskap? Var du stolt over henne og tenkte til stadighet over hvor heldig du var som hadde en så flott dame ved din side? Hadde dere ofte begjær for hverandre og god sex? Eller var hun en du delte bolig med? Tenk etter på hva det var som ikke fungerte og om disse tingene var noe det var mulig å rette på eller om dere rett og slett har vokst fra hverandre. Hva savnet du i forholdet og hva lengtet du etter som du ikke fikk tilfredstillt med henne? Hvis det er ting som du ser hun ikke var den rette med, så kan du kanskje begynne å se fremover og faktisk sette pris på at du har muligheten til å treffe en dame som gir deg det du ønsker deg. Hvis det blir for intimt for deg å svare på er det bare å sende PM, men jeg håper at dette kanskje får deg til å ville se forholdet deres litt utenfra med andre øyne enn de såre øynene du har nå.
guttemann Skrevet 8. august 2013 #43 Skrevet 8. august 2013 Nettinett, hvis man skal tenke på alle de tingene der kommer man jo bare til å finne ut at det var feil å slå opp! De fleste vil jo svare bekreftende på flere av disse spørsmålene: Når du kom hjem fra jobb, fikk hun deg til å smile bare fordi du så henne? Savnet du å være sammen med henne når dere ikke hadde sett hverandre på en stund? Tullet dere og nøt hverandres selskap? Var du stolt over henne og tenkte til stadighet over hvor heldig du var som hadde en så flott dame ved din side? Hadde dere ofte begjær for hverandre og god sex? Så lenge spørsmålet ikke er om man ALLTID følte det sånn, men det gjør man jo ikke i noe forhold. Ellers enig i at det er greit å tenke på forskjellene som var for store til at man taklet dem, om man hadde slike og vet hva de var. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå