AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #1 Del Skrevet 3. juni 2013 Jada, jada. Jeg var nysgjerrig når jeg så at min x har kjøpt seg ny bil. Da en veldig dyr bil, til tross for at han nekter for å ha penger til å betale barnebidrag for våre 3 barn. Men så til det jeg lurer på og som jeg stusset veldig på når jeg sjekket registreringsnummeret i Brønnøysundsregisteret.... Der står han oppført med sin gamle adresse. Den vi flyttet fra for 9 måneder siden. Vi solgte rekkehuset og flyttet hver til vårt. Ikke at det har så mye å si for min del, men jeg syntes bare det var rart at ikke den folkeregistrerte adressen står der. Bilen kjøpte han for et par måneder siden. Og han har jo en ny adresse, som han har hatt i 9 måneder. Hva skjer? Anonym poster: 639c5b7bbb63a35c3dba63d6034c7b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #2 Del Skrevet 5. juni 2013 Det høres jo litt merkelig ut ja.... Anonym poster: 639c5b7bbb63a35c3dba63d6034c7b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå