Bertine Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Hei Jeg går på Loette og for ca 30 dager siden glemte jeg å ta en pille men jeg merka det ikke før noen dager etter. Siden det var så lenge siden jeg hadde glemt den så tok jeg ikke en "ekstra" pille som bruksanvisningen sier man skal om man merker at man har glemt å ta en pille neste gang man skal ta pille. Jeg hoppa over sukkerpillene (ca 15 dager siden), men fikk blødninger likevel og jeg har det enda. Er dette normalt?
Athene Skrevet 2. juni 2013 #2 Skrevet 2. juni 2013 Ja, det er normalt. Ta en pillefri uke og la kroppen blø ferdig.
Bertine Skrevet 2. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2013 Ja, det er normalt. Ta en pillefri uke og la kroppen blø ferdig. Kan jeg gjøre det når som helst? Nå? Og så starte på et vanlig brett etter den pillefrie uka?
Pearl2.0 Skrevet 2. juni 2013 #4 Skrevet 2. juni 2013 Ja, ofte skal det ikke mer til før det blir rot i syklusen. Har opplevd dette selv. Har også skjedd hvis jeg har hoppet over menstruasjon for mange ganger på rad (kunne bare hoppe over annenhver). Frustrerende når det blir tull, særlig om man er i et seksuelt forhold.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå