Gjest dada Skrevet 9. april 2004 #1 Del Skrevet 9. april 2004 Skal ha barnaseleskapet hva er dere servere? det er 2årsdag!! TAKK FOR TIPS :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 9. april 2004 #2 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg tror ikke vi feiret den dagen med andre enn familien, altså ikke barneselskap, så da var det nok et eller annet til middag og kaker etterpå. Til litt større bursdager (3-4-5 etc) serverte jeg ofte små kjøttkaker og små rundstykker (på størrelse med en 5 krone) og ost i terninger sammen med forskjellige grønnsaker. Kake til slutt. Men til 2åringer? Nei, det syns jeg hørtes vanskelig ut gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemona Skrevet 9. april 2004 #3 Del Skrevet 9. april 2004 Vi serverte pølser, lomper, gele, kaker og saft i selskapet til 2-åringen. Mange 2-åringet spiser pølser, i hvertfall liker de lomper. Ikke mange små som liker mer "eksotisk" mat som pizza o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emanuelle Skrevet 9. april 2004 #4 Del Skrevet 9. april 2004 pølser er vel topp vel :-) Vafler , sjokoladekake eller gele er også topp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. april 2004 #5 Del Skrevet 9. april 2004 Pølser er topp, klipp både pølsene og lompene i to, så sllipper du halvspiste pølser overalt. Saft er like velkomment som brus, boller er bra og gjerne kjeks. Og sjokoladekake.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 10. april 2004 #6 Del Skrevet 10. april 2004 Vi serverte pølse og lompe + kaker etterpå. Vi hadde plastkopper med lokk og sugerør til brusen. Vi la fram en tusj sånn at foreldrene kunne skrive navnet til barnet på koppene (i et tapert forsøk på å ikke blande koppene for mye mellom barna). Av kaker hadde vi en skuffkake med sjokolade og muffins (også en ostekake som stort sett bare de voksne spiste av) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarante Skrevet 10. april 2004 #7 Del Skrevet 10. april 2004 Hvis det skal være voksne i bursdagen er det jo godt med påsmurte rundstykker med litt godt pålegg på. Ellers syns jeg det var et godt forslag å klippe pølsene i to til barna, det er jo ikke stort de orker. Gele og sjokoladekake er vel også noe de fleste liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå