Gå til innhold

hva serverer dere til bursdag?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror ikke vi feiret den dagen med andre enn familien, altså ikke barneselskap, så da var det nok et eller annet til middag og kaker etterpå.

Til litt større bursdager (3-4-5 etc) serverte jeg ofte små kjøttkaker og små rundstykker (på størrelse med en 5 krone) og ost i terninger sammen med forskjellige grønnsaker.

Kake til slutt.

Men til 2åringer? Nei, det syns jeg hørtes vanskelig ut gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi serverte pølser, lomper, gele, kaker og saft i selskapet til 2-åringen. Mange 2-åringet spiser pølser, i hvertfall liker de lomper. Ikke mange små som liker mer "eksotisk" mat som pizza o.l. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølser er topp, klipp både pølsene og lompene i to, så sllipper du halvspiste pølser overalt. Saft er like velkomment som brus, boller er bra og gjerne kjeks. Og sjokoladekake....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi serverte pølse og lompe + kaker etterpå. Vi hadde plastkopper med lokk og sugerør til brusen. Vi la fram en tusj sånn at foreldrene kunne skrive navnet til barnet på koppene (i et tapert forsøk på å ikke blande koppene for mye mellom barna). Av kaker hadde vi en skuffkake med sjokolade og muffins (også en ostekake som stort sett bare de voksne spiste av)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det skal være voksne i bursdagen er det jo godt med påsmurte rundstykker med litt godt pålegg på. Ellers syns jeg det var et godt forslag å klippe pølsene i to til barna, det er jo ikke stort de orker. Gele og sjokoladekake er vel også noe de fleste liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...