Gå til innhold

Rister hjernen løs..

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg finner ikke noe om det på nettet, så da spør jeg her:

Jeg har i mange år hatt "problemer" med at hjernen min føles løs. Det gjør for vondt for meg å hoppe på trampoline for eksempel, og jogging og risting på hodet er generelt ganske ubehagelig. .

Så hørte jeg noe om at det kan være for lite hjernevæske. Går det an? Er det i så fall farlig? Er det noen andre som har det sånn? :fnise:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan føler du at hjernen er løs? Kjenner du at den flytter på seg inni hodet? Høres ikke ut som noe man kan kjenne og hjernen har ikke nerver så den er følelsesløs (om jeg ikke husker feil).

Uansett, vi vet jo ikke hva som feiler deg, dra til en lege! Tipper at det er farlig om man har for lite hjernevæske, men har ikke peiling.

Jeg fant ikke noe om lite hjernevæske når jeg googlet men fant dette http://www.lommelegen.no/legesvar/lekkasje-av-hjernev%C3%A6ske

Anonym poster: 6b1667a91db513b77cc74ec65bdb9e67

AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Måtte le litt, hørtes så rart ut.

Vil ikke tro hjernen din er løs :P jeg har samme problemet og har hatt det siden jeg kom i puberteten. Trodde det var normalt jeg :P

Anonym poster: f15c73940661b2e3b4ecf7fcdf9bb9f0

Skrevet

Det der tror jeg er mer psykisk enn fysisk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får også veldig vondt i hodet av risting på hodet som hopping på trampoline ol., men jeg får i tillegg ekstrem hodepine som varer i ca et halvt minutt om jeg får latterkrampe, helt grusomt.

Hjernen ligger veldig godt beskyttet i hjernevæske og innenfor tre hjernehinner, det er nok ikke uvanlig å være som oss ;)

Anonym poster: 0d3ec3d0eb7d9e48c93a87770afedf04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...