Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2013 #1 Skrevet 1. juni 2013 Hva er fordelene med å være blodgiver, utenom å gi til folk som trenger?
Tia83 Skrevet 1. juni 2013 #4 Skrevet 1. juni 2013 Samvittigheten din, og så får du en liten gave etterpå evt. kan du gi pengene til et veldedig formål. Synes absolutt du bør blir blodgiver! Sist jeg sjekket manglet de 3000 blodgivere bare i Oslo.
Tullebull Skrevet 2. juni 2013 #5 Skrevet 2. juni 2013 Synes absolutt du bør bli blodgiver om du fyller kriteriene. Aner ikke hva "fordelene" er, da jeg selv ikke kan bli blodgiver.
Mynona Skrevet 2. juni 2013 #6 Skrevet 2. juni 2013 Fordelen er at du hjelper syke mennesker som trenger blodoverføringer. 2
noisy Skrevet 2. juni 2013 #7 Skrevet 2. juni 2013 Her i Trondheim får du Mummikopp! Det er min hovedmotivasjon Dessuten får du gratis kjeks og juice, du blir sjekket for HIV og andre sykdommer, og får god samvittighet :-)
ablaze Skrevet 2. juni 2013 #8 Skrevet 2. juni 2013 Som du sier så hjelper du folk som trenger det (trengs ofte blod til fødende og selvfølgelig alvorlige trafikkulykker) og det er utrolig sunt (kroppen har veldig godt av å måtte produsere nytt og friskt blod).
Gjest gjest Skrevet 10. juni 2013 #9 Skrevet 10. juni 2013 Er selv blodgiver. Og det er ingen fordeler ved å gi blod utenom viktigheten av at blodet går til de som trenger det!! Og det i seg selv er jo i høyeste grad mere nok fordel!! Kan nevne at ulempene også er få. Tar kort tid. Aldri følt meg uvel eller lignende etterpå.
lykkestor Skrevet 10. juni 2013 #10 Skrevet 10. juni 2013 Du hjelper andre mennesker som trenger det. Jeg tror det må være den største fordelen ved det hele!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå