Gå til innhold

Bli blodgiver?


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er fordelene med å være blodgiver, utenom å gi til folk som trenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får sjokolade etterpå :)

Skrevet

du blir sjekket for sykdommer

Skrevet

Samvittigheten din, og så får du en liten gave etterpå evt. kan du gi pengene til et veldedig formål.

Synes absolutt du bør blir blodgiver!

Sist jeg sjekket manglet de 3000 blodgivere bare i Oslo.

Skrevet

Synes absolutt du bør bli blodgiver om du fyller kriteriene. :) Aner ikke hva "fordelene" er, da jeg selv ikke kan bli blodgiver. :(

Skrevet

Fordelen er at du hjelper syke mennesker som trenger blodoverføringer.

  • Liker 2
Skrevet

Her i Trondheim får du Mummikopp! Det er min hovedmotivasjon :fnise:

Dessuten får du gratis kjeks og juice, du blir sjekket for HIV og andre sykdommer, og får god samvittighet :-)

Skrevet

Som du sier så hjelper du folk som trenger det (trengs ofte blod til fødende og selvfølgelig alvorlige trafikkulykker) og det er utrolig sunt (kroppen har veldig godt av å måtte produsere nytt og friskt blod).

Gjest gjest
Skrevet

Er selv blodgiver. Og det er ingen fordeler ved å gi blod utenom viktigheten av at blodet går til de som trenger det!! Og det i seg selv er jo i høyeste grad mere nok fordel!! Kan nevne at ulempene også er få. Tar kort tid. Aldri følt meg uvel eller lignende etterpå.

Skrevet

Du hjelper andre mennesker som trenger det. Jeg tror det må være den største fordelen ved det hele!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...