Gjest asanti Skrevet 24. juni 2013 #101 Del Skrevet 24. juni 2013 Kjenner meg igjen der ja. Ser ikke poenge i å kjøpe nye klær når man har masse liggende. Billigere å gå ned i vekt, ikke minst finere og sunnere. Har skrevet ut en fire ukers plan som jeg skal følge. Håper å få startet idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 26. juni 2013 #102 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg tok en runde med Detox-wrap idag og har gått inn 13cm fordelt over området fra knærne til brystpartiet. Veldig fornøyd med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #103 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg tok en runde med Detox-wrap idag og har gått inn 13cm fordelt over området fra knærne til brystpartiet. Veldig fornøyd med det! ..huh? Søkte på det på youtube, og fant noen som surret seg inn i plastfolie og gikk slik noen timer.. Funka ikke.. Tell me your secret, honey! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 26. juni 2013 #104 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg brukte Universal countorwrap. Den har jeg jobbet med tidligere og når jeg fant hjemmeproduktene til den på hudakutten.no så var det rett hjem i postkassa med den. Den renser ut avfallsstoffer i kroppen og det er det som gjør at man går inn. Nå ser jeg svært lite til de få strekkmerkene jeg fikk og cellulitten er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #105 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg brukte Universal countorwrap. Den har jeg jobbet med tidligere og når jeg fant hjemmeproduktene til den på hudakutten.no så var det rett hjem i postkassa med den. Den renser ut avfallsstoffer i kroppen og det er det som gjør at man går inn. Nå ser jeg svært lite til de få strekkmerkene jeg fikk og cellulitten er bedre. Det der hørtes ut som magi! Dyre greier..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 26. juni 2013 #106 Del Skrevet 26. juni 2013 Det kostet 750kr for en sånn hjemmepakke. Og den holder veg til 2-3 behandlinger sånn som jeg tok det idag. Litt skummelt at så mye avfallsstoffer lå å godgjor seg i kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #107 Del Skrevet 26. juni 2013 Jaggu! Fascinerende! IDAG har jeg ENDELIG prøvet ut pilates-treninga på youtube. Ble helt kjørt, jeg! Rumpe, armer og bein! Når det gjelder rygg og mage, så må jeg ordne et bedre underlag, for bekkenet er virkelig ikke helg friskt, altså.. WHAT TO DOOO? Jaja, kommer seg vel! Feirer med et lite glass hvitvin nå ikveld, så det så.. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 27. juni 2013 #108 Del Skrevet 27. juni 2013 Ikke sant? Det er skikkelig god trening for musklene og jeg har blitt veldig myk. Et stort pluss. Jeg sliter når man skal ta øvelser som går med å stå på knærne så da bretter jeg matten dobbel eller legger en pute der. Prøv å legg en håndduk eller noe sånt under matten? Ah det hørtes veldig godt ut med litt hvitvin! Jeg tok peeling og ansiktsmaske igår kveld så nå stråler huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 27. juni 2013 #109 Del Skrevet 27. juni 2013 Uææææh! Hjelp meg! Har vært på ferie i 1,5 uke, samt at jeg har vært syk. Har blitt null trening og altfor mange utskeielser. Kjenner buksa begynner å stramme - og den jeg var såååå fornøyd med da jeg endelig kom inn igjen i den! Nåh.... Er hjemme om et par dager, tenker jeg. Da blir det andre boller!! Apropos boller: røyk på en smell i går og spiste sånne sjokoladeboller. Namm... Og fy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. juni 2013 Forfatter #110 Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Buksene passer nok snart igjen, kjenner jeg deg rett, Tina! Du er jo så flink! Man skal kose seg på ferie og spesielt dersom man er syk -- SÅ støl idag! Har ikke fått tid heller til å gjennomføre ei ny økt med styrketrening. MEN imorgen (idag..) så prøver jeg på nytt Endret 27. juni 2013 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. juni 2013 Forfatter #111 Del Skrevet 28. juni 2013 Uke 562kg, -1kg Midje: 73cm(-0,5cm)Mage: 95cm(-0,5cm)Lår: 53cm(-0,5cm) Skal snart ut på trilledate, det blir bra! Må få løsnet opp litt i stølheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 28. juni 2013 #112 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg personlig mener at man har lov å kose seg med mat, kaker og godis om man ønsker og er flink å trene. Og da i moderate mengder. Har man forbrenningen og et aktivitetsnivå som er bra så ser jeg ikke noe grunn til å kutte ut alt. Men i den perioden vi er i nå etter fødsels så prøver jeg å ikke la meg friste av noe. Lettere sagt enn gjort enkelte ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 28. juni 2013 #113 Del Skrevet 28. juni 2013 Status uke 5! Vekt: 56,7kg (-0,5) Midje: 69cm (-3) Mage/Hofte: 83cm (-3) Lår: 51cm (-2) Gode resultat denne uken siden jeg har følt et treningsprogram fra Blogilates hver kveld og jeg tok den wrappen. Oppsummert på 5 uker har jeg altså gått ned 2,3kg og inn 22cm! Wow! Aldri opplevd så god motivasjon og jeg takker dere flotte damer for å inspirere meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. juni 2013 Forfatter #114 Del Skrevet 28. juni 2013 Fy søren, jeg blir skikkelig sjalu på deg nå as Her skjer det jo minimalt, MEN jeg trener jo ikke hver dag, såehhh.. Haha! FLINKE ASANTI!!! Har iallfall forbrent 390 kalorier på gåturen idag.. Woopwoop! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 28. juni 2013 #115 Del Skrevet 28. juni 2013 Hihi, takk takk. Jeg er veldig fornøyd med resultatet. Men ja, jeg trener faktisk hver kveld med en hviledag i uka. Bortsett fra forrige uke, da var det hviledag hver dag. Men når mannen kommer hjem på ferie nå blir det andre boller. Han skal piskes like mye som meg, stram dame krever stram mann. Selv om at Doug & Carrie er søtt det å. Nå idag har vesla vært umulig og jeg har slappet av med en vennine til sent, å faktisk tenkt at idag blir det ikke trening. Men nå klarer jeg ikke tenke på noe annet enn at jeg må gjennomføre det. Og jeg skal opp kl 07! Best å bli ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. juni 2013 Forfatter #116 Del Skrevet 28. juni 2013 Haha, trener du nå - midt i natten?! Kudos!! Men ikke slit deg ut da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 29. juni 2013 #117 Del Skrevet 29. juni 2013 Haha, trener du nå - midt i natten?! Kudos!! Men ikke slit deg ut da Heldigvis var en av dagens økter bare en 10 minutters kjappe øvelser til hele kroppen så det gikk greit. Til vanlig står vi opp ganske seint, sånn rundt 9-10. Og det virker som at vesla sliter med å falle i rutiner på dagen med soving. Så idag prøver vi noe nytt å står opp før klokken 8. Hun sover ennå, men må vel vekke henne snart. Har du noe tips til hvordan å få gode rutiner på dagen og soving så jeg slipper en hylenede overtrøtt babys? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 29. juni 2013 Forfatter #118 Del Skrevet 29. juni 2013 Flinka! Vi er våkne fra 08/09-tiden, og han får pupp når han våkner. Deretter vil han ha pupp rundt 10.30, og kanskje han sovner noen minutter på puppen. Mellom 11.30 og 12.00 får han grøt, også leker han til han er trøtt. Dvs at han sover ute i vogna fra ca kl. 12.30/13.00 i ca halvannen time. Han får pupp når han våkner igjen, middag ca 16.30. Så litt pupp og smådupp i 18.30-tida. Etter det er det grøt kl 19.30/20.00. Leke litt, på med pysjen, og natta (uten pupp, men han blir alltid litt tørst etter grøten, så han drikker endel vann) Hver gang han har sovet, så legger jeg han til puppen, slik at han blir vant til å spise når han våkner og ikke når han skal sove. Men han har en tendens til å sovne på puppen nesten uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 29. juni 2013 #119 Del Skrevet 29. juni 2013 Okei. Idag sto hun opp 8 og fikk flaske da, så lekte hun en stund så jeg fikk rydda å plutseliig sovnet hun rundt halv 10. Sov vel en liten time så fikk hun flaske kl 11. Så har vi lekt litt til å pratet med koselige naboner. nå ligger hun å kosesover på fanget. Er det ikke typisk at nå når vaskemaskinen skulle tømme seg så rant mye ut på gulve? Baaah. Nå må jeg ringe noen til å hjelpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. juni 2013 #120 Del Skrevet 30. juni 2013 Her vil jeg gjerne være med! Er endelig i gang med trening igjen, selv om jeg har ''trent'' trilleturer siden M kom ut da. Bare trilleturene hjalp meg ned på -5kg fra før fødsel (samt ammingen, den funket denne gangen! ), så nå veier jeg det samme som jeg gjorde da jeg ble gravid første gang og var i mitt livs beste form. Musklene derimot... Så jeg har en god vei å gå for å stramme opp både her og der. Etter to tette graviditeter er magen slapp, og etter så mye jo-jo-ing opp og ned er jammen rumpa mi blitt slapp og flat også! Jeg trener spinning forresten. Har trent 3 ganger denne uken og skal prøve å fortsette med det etter ferien også. Trener med pulsbelte og elsker å se fremgangen min fra gang til gang. Hjemme holder jeg på med noe som heter 30 days body challenge, men pga dårlige knær har jeg ikke sjans til å gjøre det hver dag, ei heller ta utfallene. Konsentrerer meg om knebøyene og er så langt kommet til dag 11. Over 100 knebøy kjennes godt, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå