Gå til innhold

Betatt av fiksjonelle karakterer

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heike fra Sagaen om isfolket! *sukk*

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
  • Liker 1
Skrevet

Shane i L word, Edward Cullen(i bøkene), og når jeg var barn var jeg skikkelig betatt av Ash Ketchum i pokemon :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvis Simba hadde vært et menneske, hadde jeg giftet meg med ham om jeg kunne ;)

Ellers synes jeg Eric Northman i True Blood er en skikkelig hunk!

Endret av Surriball
  • Liker 1
Gjest Roskva
Skrevet

David Bowie som Jareth the goblin king i filmen The labyrinth (1986)...sukk, han var nok min første forelskelse :hjerter_rundt::sjenert:

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Kusmi
  • Liker 2
Skrevet

Commander Shepard! Dessverre blir ikke Mark Vanderloo helt det samme.

Gjest badeand1
Skrevet

Ichigo i Bleach

Jack Caffery i bokserien til Mo Hayder.

Harry Hole.

Damon i The vampire diaries.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg finner ikke så mange kvinnelige karakterer som jeg liker både personligheten og utseende til så det har ikke skjedd foreløpig.

Skrevet

Haha, dette er for flaut til å ha et nick på, må vurdere AB

De slemme gutta i Home&Away :fnise: Slemme gutter med tatoveringer. Ohyes!! :wow:

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Oi, det er ganske mange. I barndommen gikk det blant annet i Snusmumriken (som nevnt før her), Brannmann Sam, Edward Scissorhands, Pinky og senere Langemann fra Kaptein Sabeltann, Scar fra Løvenes Konge og Silver Fang.

Skrevet

Luke McCahan.

a495bc8c378042f9597a07b2033bfc16.jpg

Anonym poster: 87080a7502cc32f93f6f49a0c3b5ebaf

Åja! Vet du, jeg tenkte faktisk på han her om dagen... Mitt første crush på en kjendis :rodmer:

Skrevet

Hadde et ikke ubetydelig crush på karaktereren Arkana fra animasjonsserien Shagma (Arkadia – reisen til jordas indre/Les Mondes Engloutis) da den gikk på 80-tallet. Ikke bare var hun en tegnet figur, hun var for sikkerhets skyld lagd av stein og magi. Ikke særlig menneskelig, med andre ord.

Weird little me. :sukk:

Skrevet

Oi, det er ganske mange. I barndommen gikk det blant annet i Snusmumriken (som nevnt før her), Brannmann Sam, Edward Scissorhands, Pinky og senere Langemann fra Kaptein Sabeltann, Scar fra Løvenes Konge og Silver Fang.

Åh, ja, Langemann! Haha.. Kjenner barndomsforelskelsen kommer litt tilbake når jeg ser på Kaptein Sabeltann nå i den senere tid :fnise:

Skrevet

Hadde et ikke ubetydelig crush på karaktereren Arkana fra animasjonsserien Shagma (Arkadia – reisen til jordas indre/Les Mondes Engloutis) da den gikk på 80-tallet. Ikke bare var hun en tegnet figur, hun var for sikkerhets skyld lagd av stein og magi. Ikke særlig menneskelig, med andre ord.

Weird little me. :sukk:

Tja. Min første filmcrush var på stemmen til computeren i en romodyssé.

• Liker 2
Skrevet

Fred og Frank Wiltersen når jeg tenker meg om :rodmer:

• Liker 1
Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

Da jeg var liten var jeg dødsforelska i Leonardo i Teenage Mutant Ninja Turtles.

Er ikke før de siste årene at jeg faktisk har innsett at min første kjærlighet var en pizzaspisende skilpadde :romeo:

Endret av Emmanuelle
  • Liker 5
Skrevet

Daryl Dixon fra The Walking Dead. Personligheten hans er bare så... fin. Og utseende. Og alt. Ellers var jeg forelska i hver av MC Musene fra Mars etter tur da jeg var lita :laugh:

Men wow! Come to think about it så har ikke smaken min forandra seg nevneverdig??! Sånn rent bortsett fra at jeg har gått fra mus til menn....

Untitled-1-9.jpg

Jeg tror å gå inn i seg selv og drive litt selvanalyse er på sin rette plass... :sjokkert:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...