Gå til innhold

Betatt av fiksjonelle karakterer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er du eller har du vært betatt/forelska i fiksjonelle karakterer fra bøker/filmer/spill etc. og i såfall hvilke?

Når jeg var lita var jeg veldig opphengt i Snusmumriken og i senere år har Snape i Harry Potter vært stor favoritt :tongue:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det var (selvfølgelig) Harry Potter, ellers kan jeg huske Frodo og Aragorn !

Anonym poster: 1f6a7179c799f4967da750263ec45314

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg tror dette er vanligere for damer, vi menn tror jeg hopper over karakteren og går rett på skuespillerinen som spiller den. Så klart er visse karakterer som er spesielt sjarmerende, men tror ikke jeg har blitt betatt av noen fiksjonelle karakterer siden Gadget i rescure rangers.

Skrevet

Jepp, mange ganger! Både mannlige og kvinnelige karakterer. Jeg kan lett gå veldig inn i bøker, filmer og serier.

• Liker 1
Skrevet

Edit: Jeg leste litt slurvete, ser jeg. Leste «besatt» i stedet for «betatt». Klart jeg har vært betatt av fiksjonelle karakterer og (hell yeah!), men ikke av kvinnelige. Der er det mer sånn at jeg får skikkelig dilla, kanskje fordi jeg synes at den kvinnelige karakteren er tøff, har en kul jobb, er inspirerende osv.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Rhett Butler, muligens. Ikke noe voldsomt, mer henført sukking.

• Liker 1
Skrevet

Doctor who spilt av David Tennant.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror dette er vanligere for damer, vi menn tror jeg hopper over karakteren og går rett på skuespillerinen som spiller den. Så klart er visse karakterer som er spesielt sjarmerende, men tror ikke jeg har blitt betatt av noen fiksjonelle karakterer siden Gadget i rescure rangers.

Kanskje det skyldes at menn tenner på utseendet mens kvinner tenner på personlighet?

Jeg var utrolig fasinert av Shane i the L Word :)

Anonym poster: 2a146df21435234089d939292fc56c54

Skrevet

Den tiende doktoren i Doctor Who, spilt av David Tennant. Veldig betatt, skulle virkelig ønske han var virkelig ;)

• Liker 6
Gjest Cloud9
Skrevet

Er du eller har du vært betatt/forelska i fiksjonelle karakterer fra bøker/filmer/spill etc. og i såfall hvilke?

Severus Snape og Lucius Malfoy. <3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Daniel Craig som James Bond :wow:

Anonym poster: ac956dbc6d085ec2d67c200fe02b2254

Skrevet

Når jeg var lita var jeg veldig opphengt i Snusmumriken og i senere år har Snape i Harry Potter vært stor favoritt :tongue:

Jeg var også ordentlig betatt av Snusmumrikken! Visste ikke at vi var flere :P

Gjest Teora
Skrevet

Faramir i Ringenes herre må ha vært den første bok-forelskelsen, tror jeg. Ellers har vi en karakter fra Dragonlance-bøkene jeg ikke husker navnet på lenger, Mr Rochester i Jane Eyre, Sirius i Harry Potter, og nå, Jon Snow (bok-utgaven først og fremst).

Skrevet

Faramir i Ringenes herre må ha vært den første bok-forelskelsen, tror jeg. Ellers har vi en karakter fra Dragonlance-bøkene jeg ikke husker navnet på lenger, Mr Rochester i Jane Eyre, Sirius i Harry Potter, og nå, Jon Snow (bok-utgaven først og fremst).

Ja, Sirius i Harry Potter ble jeg også betatt av. I tillegg til han Remus Lupus hehe :)

Skrevet

Denne må jeg bestille!

Jo, gjør det! Jeg anbefaler ihvertfall boken. It's a mystery. :laugh:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Luke McCahan.

a495bc8c378042f9597a07b2033bfc16.jpg

Anonym poster: 87080a7502cc32f93f6f49a0c3b5ebaf

• Liker 3
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Eric Northman (True Blood) og Jarle Klepp(Mannen som elsket Yngve) :fnise:

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...