Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2013 #21 Skrevet 30. mai 2013 Takk for rådet, skal absolutt ta meg en tur til legen, sitter jo såklart i eksamen perioden nå, men må definitivt prøve og sette av tid til det. Husker ikke om jeg har mannlig eller kvinnelig lege, er så mye lettere å åpne seg for kvinner Det tror jeg du kan finne ut på minfastlege.no eller noe slikt Hvordan går det med spillinga? Flyvende glass, eller har du klart å knote deg frem til noe?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #22 Skrevet 30. mai 2013 Kom over et par sanger nå, og plutselig kommer tårene ut av det blå. Huff, føler seg skikkelig mandig når man har tårer nedover kinnene Skriver bare litt, hjelper faktisk å skrive det ned Alle trenger å gråte i blant. Også gutter/menn. Du har opplevd mange tøffe ting i det siste, og da er det virkelig ok å si rett ut at man ikke har det så bra. Jeg har desverre ingen konkrete råd ift hvordan du kan fullføre studiet med denne skaden. Men det er viktig å komme seg ut en tur hver dag. Prøv å gå ute i en halv time til en time. Sola hjelper mye/en del for å forebygge depresjon. Anonym poster: c3eb7f004ab283405bfbc05b2caa266d
WinterDawn Skrevet 30. mai 2013 #23 Skrevet 30. mai 2013 Hei! Du kan også kontakte helsestasjon, der kan du raskt og helt gratis finne noen å snakke med, og de vet hvordan du bør gå frem. Ellers kan det være en god ide å bli med på noe sosialt, som f.eks en klubb / lagsport. Jeg ble med på et fotballag i "voksen" alder (22, og ikke god i fotball i det hele tatt), og det er kjempegøy. Det kan også hjelpe deg hvis du synes det er vanskelig å bidra sosialt med andre. Har ikke så mye å komme med, men håper virkelig du får en lysere hverdag snart!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå