Gå til innhold

Skal silikonpupper masseres?

Fremhevede innlegg

Gjest Virvar
Skrevet

Jeg hadde en diskusjon med en veninne her en kveld. Vi hadde sett på operasjoner der man legger inn silikon. Og jeg sa jeg mente å ha hørt at man kan få kapsler rundt innleggene om man ikke masserer de. Men hun mente at det ikke var nødvendig. Vi ble ikke klokere av programmet. Men jeg liker å finne svar på ting så derfor spør jeg: Bør silikonpupper masseres for å ungå kapsling? Eller har det ikke noe å si?

Videoannonse
Annonse
Gjest Phair
Skrevet

Jeg mener å ha hørt at de må det den første tiden.

Skrevet

enig med patricia.

mener å huske at jeg så et program, tror det var "plastic fantastic" el no, der legen sa til henne at han kunne se at hun hadde vært flink å massere brystene sine etter operasjonen...

:o

:)

Skrevet

Tror det kommer ann på hva slags innlegg man har. Om de har ru overflate eller glatt overflate. Jeg fikk ikke noen beskjed om å massere mine.

Gjest Anonymous
Skrevet

Innleggene som ble brukt tidligere skal masseres. Innleggene som har blitt brukt de siste årene skal IKKE masseres. Sjekk med klinikken.

Skrevet
Innleggene som ble brukt tidligere skal masseres. Innleggene som har blitt brukt de siste årene skal IKKE masseres. Sjekk med klinikken.

:Nikke: stemmer det ja

Skrevet

Arr har godt av å masseres. Öker sirkulasjon og fjerner mye av arret.

• 9 år senere...
Skrevet

La inn silikon i 07.og fikk ingen beskjed om å massere :vetikke: mine kapslet seg inn og ble steinharde.De ble da tunge og stygge :sjokkert: Var i Thailand nå,og der byttet jeg ut til nye proteser :danse: Jeg lå i narkose,og var på sykehuset i 2.døgn. Der fikk jeg i tillegg til beskjed om å bruke sportBH av god kvalitet,surret rundt brystene en slags støttebandasje som skal være på i 3.mnd. + sporsbh i 6mnd. Noen sier dette er gammeldags,,men jeg skal følge dette :laugh: Har dere sett puppene til en ladyboy?.. de er perfekte,sexy med mere kløft pga.den støttebandasjen fra dag 1.

Gjest forsettelse:
Skrevet

Glemte å si at OM man ikke masserer silikon puppene hver Dag?? :hug: kan de kapsle seg inn som før,og bli harde og ubrukelige :blomst: så vil du i 2013 ha perfekte silikonpupper?? :vin: Masser i vei,gå i dusjen og masser de godt med såpe på hendene. Surr deretter støttebandasje rundt for de skal ligge rett,(3mnd) og Sports-BH utenpå i (6mnd). :transe: Ladyboys har nydelige pupper! Dette høres gammeldags ut,men du vil da sitte igjen med det beste resultatet av ALLE! :enig: :enig:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...