Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente, dame.. på 23 år. Jeg har faktisk aldri vært i et fast forhold. Helt til jeg ble 18-19 var jeg veldig usikker på meg selv, og ble alltid intressert i feil type gutter, og de som ikke var intressert tilbake. De siste årene har jeg hatt 2-3 stk som jeg har hatt noe på gang med, men det har aldri blitt noe mer enn flørting. Jeg kunne hatt sex med isåfall 2 av dem, men jeg ville bli bedre kjent først. Så, jeg vil ikke si at anledningen ikke har vært der.

Nå er jeg virkelig lei av å være jomfru, og synes det er skikkelig flaut faktisk! Jeg er 23 år!! Jeg vil egentlig bare få gjort noe med det, men vet ikke om jeg kommer til å angre hvis jeg bare tar en fyr... Er redd for å skremme bort noen jeg liker hvis jeg sier jeg er jomfru.

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At man må være bra vanskelig for å være upult i en alder av 23.

Anonym poster: 7b176197a79c313353b6c9c23147b65a

Gjest Kalkunen
Skrevet (endret)

Jeg kunne hatt sex med isåfall 2 av dem, men jeg ville bli bedre kjent først. Så, jeg vil ikke si at anledningen ikke har vært der.

Dette er mye mer turn off, og også grunnen til at du er jomfru. Du er nølende og usikker og tror vist sex er noen man må forberde seg på, det er faktisk ganske basic. Hva er greia, tror du det skal bli lettere bare du får han til å investere mer tid å sløse mer kalorier på å gjøre deg trygg, som han heller kunen brukt på å tilfredstille seg og deg på. Må en holdningsendring til jenta mi, du må bare hoppe i det å gjøre det som faller naturlig inn i en sånn setting. en ting er å være jomfru, men en annen ting er at du må varmes opp så mye å bli kjent over lengere tid for å bli med på å få til litt varme.

Endret av Kalkunen
Skrevet

Ja, jeg må vel bare hoppe i det. Skjønner det, er bare så skummelt!

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingenting flaut med å være jomfru. Jeg vil råde deg til å ikke ha sex med den første og beste bare for å få det overstått, det bør være noen du er noenlunde trygg på. samtidig mener jeg at du heller ikke skal stresse for mye med store forhåpninger til den første gangen.

Det finnes menn som ikke har noen problemer med at du er jomfru, så du vil ikke skremme bort alle. :)

Anonym poster: 614baf3417688a7af49efc025ad59c53

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg hadde vært gutt så hadde jeg hjulpet deg med glede :blomst:

Anonym poster: 46f6db4ae45476745aaca9368c0237ea

Skrevet

Dette er mye mer turn off, og også grunnen til at du er jomfru. Du er nølende og usikker og tror vist sex er noen man må forberde seg på, det er faktisk ganske basic. Hva er greia, tror du det skal bli lettere bare du får han til å investere mer tid å sløse mer kalorier på å gjøre deg trygg, som han heller kunen brukt på å tilfredstille seg og deg på. Må en holdningsendring til jenta mi, du må bare hoppe i det å gjøre det som faller naturlig inn i en sånn setting. en ting er å være jomfru, men en annen ting er at du må varmes opp så mye å bli kjent over lengere tid for å bli med på å få til litt varme.

Noen ser mer enn bare gøy i sex! For noen er det følelser. Hun bør bare være jomfru og vente på en hun føler seg komfortabel med og kjenner godt nok. Det er ikke noen skam å være jomfru, jeg synes det er altfor mye fokus på sex nå for tiden.

Bare slapp av og ikke stress, du finner helt sikkert en du VIL gjøre det med en dag, men den dagen kommer ikke fortere om du stresser...

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

"Alle" sier det var så fælt første gangen. hoppet til køys med en tulling i ung alder.

Jeg var også en av de unge første gang, MEN han ventet til jeg var helt klar på alle måter. Vi var sammen en god stund før vi gjorde noe. Vi var sammen en sommerferie i over 3 uker, dag og natt uten å pule før vi til slutt gjorde det , da det føltes riktig for meg. Fikk 4 orgasmer. Å bare hoppe i det er lett å si, men det finnes faktisk folk som hadde en fantastisk flott og god opplevelse første gangen. Så jeg er sterkt imot å bare pule for å få pult første gangen. Not worth it.

Anonym poster: 26c8a24e8ad69f1f3f7c7d890e066fd9

• Liker 2
Gjest kimhan92
Skrevet

Hvis jeg hadde vært gutt så hadde jeg hjulpet deg med glede :blomst:

Anonym poster: 46f6db4ae45476745aaca9368c0237ea

Det ville alle gutter gjort

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener det er positivt. Det viser at du er ekslusiv, om en mann backer unna av den grunn, så er han ikke noe å samle på uansett...

Anonym poster: fce0297ad0193aafed69338b63801585

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting galt i å være jomfru. Jeg skjønner deg egentlig godt, det er så mange rare menn der ute. Ikke stress med slikt, og for all del ikke ligg bare for å ligge. Det kommer du til å angre på.

Jeg syns egentlig det er litt bonus og spesielt at du er jomfru ennå. Nå er jeg dame da, men jeg liker det når andre damer (og jeg selv) er litt tilbakeholdne på dette feltet. Det er en sjeldenhet nå til dags.

Anonym poster: 9d65f154753c977a36e5f277d66e20a3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener det er positivt. Det viser at du er ekslusiv, om en mann backer unna av den grunn, så er han ikke noe å samle på uansett...

Anonym poster: fce0297ad0193aafed69338b63801585

Jeg er helt enig med dette innlegget. Syns du skal være stolt av deg selv, Ts! Du hopper ikke til køys med hvem som helst og det er utelukkende positivt.

Anonym poster: fddf2f8a46971fb9567d13c898a09c1d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jomfru selv, og jeg er 19... Det er ikke fordi det er noe galt, med unntak av at jeg har sinnsyke barrierer! Så jeg skjønner deg kjempegodt, og skal jeg være ærlig skjønner jeg det veldig godt at du ikke bare vil ta den første og beste gutten du ser, fordi jeg personlig er avhengig av en "connection" for å føle meg tiltrukket av en gutt, og det krever at man faktisk prater litt synes jeg. En annen ting er at jeg selv ville foretrukket det om gutten jeg lå med visste at jeg var jomfru, fordi han da kanskje visste litt mer hva han skulle gjøre.

Men en ting jeg ikke er enig i flere her, er at det er så ille å være jomfru. Personlig mener jeg det er en god ting, fordi man da er litt unik, men det er viktig synes jeg at den første gutten må jobbe litt, så du ikke virker usikker og desperat.

Anonym poster: 28be963eb1225cc6bc71b8e7a3fca36e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte som deg før, da jeg var 17 og bare hoppet i det med den første og beste. Angrer den dag i dag (ett år siden) og kunne ønske jeg heller ventet med å dele det med en spesiell.

Kan også nevne at sexen var så smertefull at jeg gråt og han ikke tok hensyn til at det var min første gang og humpet i vei og tvang meg til å forsøke ulike stillinger selv om jeg ikke ville. Ikke et godt minne og det har ødelagt mye for meg i ettertid, og har vanskeligheter med å utforske sex nå, som jeg tror er på grunn av denne første opplevelsen min... Grøss.

Han dumpet meg like etterpå, det er vel også verdt å nevne. "Bruk og kast", hjalp ikke akkurat på selvtilliten min.

Vil råde deg å vente til du finner en spesiell... :)

Anonym poster: cc938eb810e4c34f83c441102abbfffc

• Liker 2
Gjest JakeGreen
Skrevet

Hva tenker dere?

Definitivt ikke noe galt. Det er mange gutter som vil ha en jente som deg.

Min eneste bekymring med å innlede et langvarig forhold til en uerfaren jente om det var et tema, er at hun i større grad er tilbøyelig til å tenke at gresset er grønnere på den andre siden og være mer seksuelt nysgjerrig på andre menn.

En jente som har litt mer erfaring vet at hun har valgt av øverste hylle og at gresset ikke er grønnere på den andre siden.

:)

Gjest JakeGreen
Skrevet

Vent med sex til du møter noen du har lyst til å ha sex med. Fortsett å flørte med andre menn, så skjer det nok snart.

Om du synes det er flaut, så kan du heller dra en hvit løgn og si at du har hatt sex om noen lurer. Det er uansett ikke noe andre har noe med å gjøre.

:)

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg må vel bare hoppe i det. Skjønner det, er bare så skummelt!

Nei! Du "må" ikke hoppe i noe som helst. Er faktisk helt fantastisk BRA at du vil bli kjent med den personen du skal ha sex med.

• Liker 1
Skrevet

shit, så dumt at det skal være merkelapp på alt disse dager.

Skulle ønske det bare var så enkelt som at man ikke trengte å føle noe press på å måtte ha sex før en bestemt alder. Sex er noe privat, intimt og personlig, og derfor synes jeg at du burde gjøre det når du er klar for det og har funnet en fyr du kunne tenke deg å gjøre det med.

• Liker 2
Gjest Phoenix
Skrevet (endret)

Jeg kakler i vei om sånt jeg. Det er så, så, så mange år siden jeg har sex, sier jeg. Snart 4, hvis du lurer. Og er i 20-årene. Det er egentlig litt morsomt for gutten ser på meg med en sånn: nei. Tror jeg ingenting på. :lol: Ingen som har blitt skremt ennå over det. Lurer på om de tror jeg juger, eller om de syns det er spennende. Jeg snakker mye sex, jeg, da. Sånn er jeg laget, med en svær kofferthumor.

Men jeg skjønner hva du mener. Selv, så har jeg jo hatt sex, ikke mye sex, men sex, ja. Det føles likevel skummelt å kaste seg ut i det igjen. Jeg vil ha en som jeg er tryg på, bli glad i, gleder meg over ringer, gir meg sommerfugler osv. Før det skjer, så knipper jeg igjen beina litt lengre. Men fy faen, som jeg savner å bli begjært, og at jeg vil ha en mann. :lol:

Jeg sier også at du trenger ikke bare hoppe i det, men jeg skjønner at du vil, da :)

Endret av Poirot
Skrevet (endret)

Jeg vil egentlig bare få gjort noe med det, men vet ikke om jeg kommer til å angre hvis jeg bare tar en fyr... Er redd for å skremme bort noen jeg liker hvis jeg sier jeg er jomfru.

Hva tenker dere?

Jeg tror ikke du kommer til å angre om du bare "tar en fyr" (med mindre du blir gravid, så vær forsiktig). Og du trenger ikke si at du er jomfru, spesielt ikke om det er en random fyr.

Om du vil gjøre det for å få det gjort, uten romantiske følelser, drikk deg full, dra på fest og dra med deg en fyr hjem eller dra til han. Det er ikke like skummelt, siden du takket være alkoholen har lagt de fleste hemningene hjemme. Dessuten, om det går dårlig, kan du bare skylde på at du er full ;)

Glidemiddel er en god idè!

Er faktisk helt fantastisk BRA at du vil bli kjent med den personen du skal ha sex med.

Hvorfor?

Endret av Tibbie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...