AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #1 Del Skrevet 28. mai 2013 Jeg er en jente på 22 år som føler meg så fryktelig ensom. Jeg har noen få gode venner, men alle er så opptatt hele tiden og det blir vanskelig å opprettholde daglig kontakt og møtes ofte.. Jeg har ingenting å gjøre på dagtid og jeg savner å ha noe å stå opp til. Etter jeg fikk meg en psykisk knekk måtte jeg slutte på jobb.. Jeg sliter med daglig angst, og er ofte deprimert.. Ensomheten gjør det bare verre.. Går i behandling, noe jeg synes hjelper litt.. Noen som har det litt som meg som kunne tenke seg å bli kjent med meg? Chatte litt og bli bedre kjent? Anonym poster: d594b67887698b1ca9bb3ea0ba2e244e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonymus Skrevet 28. mai 2013 #2 Del Skrevet 28. mai 2013 er ikke så lett å kontakte en anynom bruker (ja jeg er selv anonym..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenta123456 Skrevet 28. mai 2013 #3 Del Skrevet 28. mai 2013 Jeg selv er frisk og oppegående men kunne tenkt meg å være vennene din, så lenge samtalene våre ikke kun handler om depresjonen din hvor grunnen er at jeg blir så fort påvirket :/ Men kan prøve så godt jeg kan slik at du får det bra jeg som de fleste andre har jo selv hjatt erfaringer med depresjon! Bare å sende pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medli Skrevet 28. mai 2013 #4 Del Skrevet 28. mai 2013 TS Hehe, jeg snakker aldri om meg selv og sykdommen min, sånn er bare ikke jeg. Jeg vil ha venner som ser forbi det, og ikke bryr seg om at jeg sliter psykisk bare å sende meldinger til meg om noen vil snakke litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå