AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Jeg har testet positiv og venter barn, nå MÅ jeg slutte å røyke! Tips ønskes! Alle råd! Anonym poster: 432bd21475e85b0293108c0fac184912
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 Gratulerer med valget,det er det beste du kan gjøre for deg selv og babyen i magen Last ned appen "slutta" på tlf eller gå inn på www.slutta.no og registrer deg,det har hvertfall vært ganske motiverende for meg å se fra dag til dag hvor mye dritt jeg har spart kroppen for og hvor mye penger jeg har spart på å slutte å røyke. Ellers kan det være lurt å ikke tenke "Herregud!!! Jeg får aldri noensinne ta meg en røyk igjen",for da får man ofte panikk og går å tenker konstant på at man vil ha røyk. Hver gang du kjenner røykesuget så lurer du deg selv og sier "Jeg tar en røyk senere i dag heller"(Men du gjør jo ikke det,det er bare for å lure seg selv man sier det)Etter bare en uke er det mye lettere og suget kommer veldig mye sjeldnere Lykke til! Anonym poster: 9bcb69cafe5f462ad02f8efa8e88b932
Gjest Tottelotta Skrevet 28. mai 2013 #3 Skrevet 28. mai 2013 Hmm, burde være enkelt. Nå har du ikke et valg, egentlig. Bare "skammen" og alle de stygge blikkene du vil få som gravid røyker burde være nok til å holde seg langt unna Jeg slutta med en gang jeg fant ut at jeg var gravid, men dum som jeg er begynte jeg igjen etter at ungen var ute. Pinlig!!
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #4 Skrevet 28. mai 2013 Les Allen Carr: "Endelig røykfri" Anonym poster: fc41356bf5a38b98b4054b5262a140c3 1
caroprins Skrevet 28. mai 2013 #5 Skrevet 28. mai 2013 Se deg selv lenket til et surstoffapparat på grunn av kols eller se deg selv innlagt med lungekreft. Tenkt at dette kan bli konsekvensene for deg om du fortsetter å røyke. Bruk slutta.no og gå gjennom alt du utsetter deg for når du røyker og også hva som skjer i kroppen din når du har sluttet. Tenk på den lille der inne som blir påtvunget din nikotin om du røyker. Når du får røykesug så finn på noe annet en stund. Innen 10 minutter er suget over. Når du slutter så er det to stemmer i hodet. Den jeg har lyst på røyk stemmen og den fornuftige stemmen. Greia er at du lar fornuftstemmen overta. Snakk med den til den stemmen som vil ha deg til å tenne en røyk. Bare si slik som : du kan bare gå bort for det er jeg som bestemmer og jeg røyker ikke: eller noe slikt. For egentlig så er selve det fysiske behovet ute av kroppen etter kort tid og avhengigheten sitter faktisk mellom ørene. Derfor må du lære å omdirigere tankene dine til å være kjempeglad for at du slipper å bruke tid på å suge på en teit pinne med gift. Det er jo egentlig en idiotisk ting å gjøre. Og så stinker man når man har hatt seg en røyk. Selv gikk jeg også mye tur og så spiste jeg druer. I 3 uker hver gang jeg hadde røyksug så spiste jeg druer. Det hjalp veldig og etter 3 uker var alt røyksug helt borte. Selv har jeg røyket i 32 år og var skikkelig innbarka røyker. Nå er det 6 år siden jeg sluttet og det er mye bedre å ikke røyke. Vet at det kan være vanskelig men med den rette innstillinga så klarer du dette.
mckinley Skrevet 28. mai 2013 #6 Skrevet 28. mai 2013 Drit i å skremme deg selv med surstoffaparat, lungekreft og kols - det funker ikke. Les Endelig Røykfri, les den med et åpent sinn og det å slutte vil være mye, mye enklere enn du noen gang hadde trodd det ville bli. Jeg sluttet på dagen etter 7 år som håpløs nikotinslave, den første uka var hard, men det blir lettere og lettere for hver dag og plutselig har du glemt at du noen sinne røykte.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #7 Skrevet 28. mai 2013 Bare til å slutte. Har du ikke viljestyrke nok til det, burde du ikke få barn. Anonym poster: 160517c1ffce297c9ce9c31d7e4f3505
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå