Gå til innhold

MC turn off eller turn on?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sant.

De kan være søte og trivelig en og en, men i samlet flokk og på fest og noen sier kanskje noe som en av dem ikke liker og så er det totalt kela og den personen har et problem med dem alle sammen. Jeg har sett det og viser meg aldri på fest der mer.

Ja, det har jeg også sett, de kaller hverandre brødre og har du et problem med en av de så har du et problem med alle hans brødre, og de er ikke så nøye på dette om det er urettferdig at det er 10-20 mot èn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Ja, det har jeg også sett, de kaller hverandre brødre og har du et problem med en av de så har du et problem med alle hans brødre, og de er ikke så nøye på dette om det er urettferdig at det er 10-20 mot èn.

Var en slik en som ble avvist av min gode venninne og han kom med noen av sine brødre og de to voksne måtte stikke ut av vinduet med litjbanet og de her fyrene stjal til og med barnelekene som hevn for at hun ikke ville bli ilag med ham. :daane:

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en slik en som ble avvist av min gode venninne og han kom med noen av sine brødre og de to voksne måtte stikke ut av vinduet med litjbanet og de her fyrene stjal til og med barnelekene som hevn for at hun ikke ville bli ilag med ham. :daane:

Utrolig at det ikke skal mer til før de gjør slike uting som dette her, man skal tydeligvis passe seg for barskinger som ikke takler å få stoltheten såret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Utrolig at det ikke skal mer til før de gjør slike uting som dette her, man skal tydeligvis passe seg for barskinger som ikke takler å få stoltheten såret.

Sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedra

Det er bare fantasier. Jeg holder også avstand til de hardeste.

Men det går ann å drømme litt på avstand ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Nå fins det jo mange helt normale menn som kjører motorsykkel uten at de er med i noen gjeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turn off. Helt ærlig tenker jeg det er ganske harry. Selvsagt behøver man ikke å være harry for å like å kjøre motorsykkel, men min oppfatning er at de fleste er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fins det jo mange helt normale menn som kjører motorsykkel uten at de er med i noen gjeng.

Men da er man ikke en biker.

Anonym poster: 0268eb240823ddd734531dc722a48180

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på bikere og gjengmedlemmer, de som mange tenker på her er bare gjengmedlemmer som tilfeldigvis kjører motorsykkel.

Syntes personlig at det er hverken turn off eller turn on. Forloveden min kjører motorsykkel, det er eg glad for fordi motorsykler er kjekke:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva synes dere jenter om bikere?

Jeg har de siste årene funnet ut at jeg synes de er enormt turn ON :)

Men hvor finner man de?

Men har også sett at det er ikke så mange som er "Ung" som kjører MC..

Anonym poster: 5d2274b4516d2ca2ffe047792fb48507

Turn Off....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sett at i MC miljø er det utrolig mange damer, så er vel en god del som liker de skikkelige hardbarka bikerene.

Men folk er jo forskjellige :)

Anonym poster: 5d2274b4516d2ca2ffe047792fb48507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...