Gå til innhold

MC turn off eller turn on?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere jenter om bikere?

Jeg har de siste årene funnet ut at jeg synes de er enormt turn ON :)

Men hvor finner man de?

Men har også sett at det er ikke så mange som er "Ung" som kjører MC..

Anonym poster: 5d2274b4516d2ca2ffe047792fb48507

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Turn ON :)))

  • Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Kommer an på hva du mener med bikere, hells angels og lignende er turn off. Men vanlige menn med mc er turn on :). Men vil helst kjøre selv da.

Skrevet

Å kjøre motorsykkel er veldig gøy, men jeg vet ikke om jeg helt forstår hva en «biker» er. Er man automatisk det om man eier en motorsykkel eller er det mer en slags kles-/livsstil?

Gjest Jenta123456
Skrevet

Vet at bestevenninna mi elsker MC-folk iallfall!

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg tenker "biker" tenker jeg vel egentlig på de som kjører nesten hele tiden og har mc som en hobby :))

Anonym poster: 5d2274b4516d2ca2ffe047792fb48507

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker og sitte bakpå en Harley :-))

Anonym poster: 5d2274b4516d2ca2ffe047792fb48507

Skrevet

Har lekt med tanken og ta mc-lappen :-))

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

PÅ!

Eg syns alle menn er dritdeilige i MC-utstyr! :rodmer:

Skrevet

For meg: Turn OFF!

  • Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Hva synes dere jenter om bikere?

Jeg har de siste årene funnet ut at jeg synes de er enormt turn ON :)

Men hvor finner man de?

Men har også sett at det er ikke så mange som er "Ung" som kjører MC..

Anonym poster: 5d2274b4516d2ca2ffe047792fb48507

Niks, synes bikere er uinteressant. Folk som må uniformeres og føle tilhørighet til en gruppe og prioriterer det fremfor privatlivet med en kjæreste er ikke artig.

  • Liker 3
Skrevet

Med "biker" så ser jeg for meg den harry varianten, som stort sett kjører HD?

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes det er litt harry med hele den livsstilen, har nok litt fordommer. Men det er veldig gøy å kjøre.

  • Liker 3
Gjest Sunshine23
Skrevet

TURN ON!!!

Jeg elsker motorcycle guys. Har de tatoveringer, så er det bare et pluss :)

  • Liker 2
Gjest Hedra
Skrevet

Jeg syns det er sexy ! Desto mer "badass" biker, desto bedre !

  • Liker 1
Skrevet

Såndre fyrer er ikke bare bare.

Nei, det skal være sikkert og visst. Det er en sexy fantasi for all del, men da jeg havnet for tett på en biker som tidligere hadde vært medlem av en shady mcklubb, han måtte melde seg ut pga den heavy bruken av narkotika, så skjønte jeg at en del av de der er best likt på avstand. :)

  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Nei, det skal være sikkert og visst. Det er en sexy fantasi for all del, men da jeg havnet for tett på en biker som tidligere hadde vært medlem av en shady mcklubb, han måtte melde seg ut pga den heavy bruken av narkotika, så skjønte jeg at en del av de der er best likt på avstand. :)

Sant.

De kan være søte og trivelig en og en, men i samlet flokk og på fest og noen sier kanskje noe som en av dem ikke liker og så er det totalt kela og den personen har et problem med dem alle sammen. Jeg har sett det og viser meg aldri på fest der mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...