Gjest Crazycatlady Skrevet 26. mai 2013 #21 Skrevet 26. mai 2013 Ja, det hadde jeg gjort. Har jo selv katt og ville vært veldig takknemlig om noen gjorde det hvis de kjørte på min katt. Men katten din kan fortsatt komme tilbake. Min katt var også borte en uke en gang, men kom heldigvis tilbake. Den kan jo ha blitt innestengt et sted, blitt jaget opp i et tre eller et eller annet, men det er vondt å ikke vite for man blir jo veldig glad i de.
TheHairyToothfairy Skrevet 26. mai 2013 #22 Skrevet 26. mai 2013 hadde ikke kostet meg mange kaloriene å gjøre dette, så selvfølgelig.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #23 Skrevet 26. mai 2013 Ja, det hadde jeg gjort. Har jo selv katt og ville vært veldig takknemlig om noen gjorde det hvis de kjørte på min katt. Men katten din kan fortsatt komme tilbake. Min katt var også borte en uke en gang, men kom heldigvis tilbake. Den kan jo ha blitt innestengt et sted, blitt jaget opp i et tre eller et eller annet, men det er vondt å ikke vite for man blir jo veldig glad i de. Ja. Innestengt er en mulighet. Men hun klatrer opp og ned trær som ingenting, så det er nok ingen mulighet for det. Har også lett og sett i trær. Anonym poster: 594d88cb469e971eccbe0b7ac54354e5
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #24 Skrevet 26. mai 2013 hadde ikke kostet meg mange kaloriene å gjøre dette, så selvfølgelig. Bra Anonym poster: 594d88cb469e971eccbe0b7ac54354e5
Sugerøret Skrevet 27. mai 2013 #25 Skrevet 27. mai 2013 Helt klart JA. Kan ikke tenke meg noe værre å miste dyret ,uten å vite hva som har skjedd ,lever den eller ligger den skadet et sted? Mange vonde tanker. Da er det faktisk bedre å få vite
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #26 Skrevet 27. mai 2013 Selvfølgelig. Når jeg var litt yngre var jeg, mamma og mine to yngre søsken på tur ned fra hytta. Vi kjørte på en katt og mamma kjørte videre da hun ikke ville at vi skulle se et dødt dyr. Hun kjørte opp igjen etter at vi var hjemme, selv om det tok over en time, og sa i fra til eierne at hun dessverre hadde kjørt over katten ved et uhell, og ifølge eieren var katten gravid og skulle føde neste uke. De sto og begravde henne når hun kom for å fortelle det, men de ble uansett veldig, veldig glade for at hun hadde tatt seg tid til å komme tilbake. Anonym poster: 1dda83e768158c5a36b74c22b35545f9
LillaFrosk Skrevet 27. mai 2013 #27 Skrevet 27. mai 2013 (endret) Hadde jeg først kjørt på en katt, så ville jeg spurt nærmeste husholdning om det var deres/om de visste hvem det var sin i første omgang - og ja, jeg ville derfor også kontaktet eier dersom jeg fant plakater av en katt som lignet, om jeg ikke fant eieren i den første omgangen. Edit: .. husHOLDNING. ikke hus.. :| Endret 27. mai 2013 av LillaFrosk
RockPaperScissor Skrevet 28. mai 2013 #28 Skrevet 28. mai 2013 Selvfølgelig hadde jeg sagt ifra. Dessverre er det ikke alle som gjør det. Katten til moren min forsvant i fjor sommer, noe som var veeeldig uvanlig. Vi la ut annonse i lokalavisa og hang opp lapper i nærheten og dit hvor vi trodde han kunne ha vandret. Dagen etter ringte det en ung kar og sa at han hadde vært så uheldig å kjøre på katten (var om natta), og at den døde. Han hadde ringt politiet siden han ikke visste hva han skulle gjøre. Dagen etter ringte også politiet da de hadde sett annonsen i avisa. De to menneskene sparte meg for årevis av undring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå