Gjest Sjøhesten Skrevet 24. mai 2013 #1 Del Skrevet 24. mai 2013 Alle vennene mine er opptatt med samboere, eksamen osv, så dagene blir kjedelige. Jeg liker alt fra trening til kino og byturer. Noen fler som vil prøve å finne på noen felles aktiviteter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 24. mai 2013 #2 Del Skrevet 24. mai 2013 Fordel om du nevner aldersgruppe og bosted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjøhesten Skrevet 24. mai 2013 #3 Del Skrevet 24. mai 2013 Oslo, og tenker aldersgruppen +/- 30! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svampebob1 Skrevet 24. mai 2013 #4 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg stiller gjerne opp for et eller annet i morgen :-). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svampebob1 Skrevet 24. mai 2013 #5 Del Skrevet 24. mai 2013 Ups! Det stod single jenter. Ok. Glem meg ;-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjøhesten Skrevet 24. mai 2013 #6 Del Skrevet 24. mai 2013 Du er velkommen til å stille i kjole og høye heler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svampebob1 Skrevet 24. mai 2013 #7 Del Skrevet 24. mai 2013 Du er velkommen til å stille i kjole og høye heler! Haha! Tror jeg står over. Hadde vel kanskje følt meg litt utenfor som gutt alene i en flokk med jenter og, tenker jeg ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 25. mai 2013 #8 Del Skrevet 25. mai 2013 Trodde vi skulle ta treff for alle jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 25. mai 2013 #9 Del Skrevet 25. mai 2013 Du skriver at du savner venner men trådens navn tilsier at dette er et forsøk post en sjekketråd. Her bør du bestemme deg. Mange vil samles flere for å finne på noe. Svært få faller for sjekkeforsøk på et slikt forum. Det blir feil fora. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 25. mai 2013 #10 Del Skrevet 25. mai 2013 Denne tråden er en pølsefest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjøhesten Skrevet 25. mai 2013 #11 Del Skrevet 25. mai 2013 Det er jo ikke en sjekketråd. Jeg er jente selv, og vil treffe likesinnede. Har erfaring med at de av vennene mine som er i forhold alltid er opptatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 25. mai 2013 #12 Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg oppfattet tråden som helt motsatt av sjekketråd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurt smil Skrevet 25. mai 2013 #13 Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg blir gjerne med på å finne på noen en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 25. mai 2013 #14 Del Skrevet 25. mai 2013 Det er jo ikke en sjekketråd. Jeg er jente selv, og vil treffe likesinnede. Har erfaring med at de av vennene mine som er i forhold alltid er opptatt. Når en bruker med maskulint brukernavn averterer etter single jenter er det lett å tro det er en desperat kar på sjekking. Beklager dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjøhesten Skrevet 25. mai 2013 #15 Del Skrevet 25. mai 2013 Hva er maskulint med sjøhester egentlig? Det er jo helt kjønnsnøytralt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. mai 2013 #16 Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg vil Er 30 og bor i Oslo!! (og hvis man leser første post - ser man klart at dette ikke er en sjekketråd. Hvorfor stormer gutter inn i en tråd som leter etter single jenter egentlig? Dere er ikke akkurat målgruppen.) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 25. mai 2013 #17 Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg vil Er 30 og bor i Oslo!! (og hvis man leser første post - ser man klart at dette ikke er en sjekketråd. Hvorfor stormer gutter inn i en tråd som leter etter single jenter egentlig? Dere er ikke akkurat målgruppen.) Jeg fikk ikke sove og kjedet meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjøhesten Skrevet 25. mai 2013 #18 Del Skrevet 25. mai 2013 Koselig at gutter er nysgjerrige altså, men jeg skrev jenter for å unngå at dette ble en mulighet for gutter til å oppsøke single jenter. Kan selvfølgelig ta med ikke-single også, men de er jo ofte litt mindre fleksible. Hva slags aktiviteter er dere som har meldt dere interessert i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroressa Skrevet 26. mai 2013 #19 Del Skrevet 26. mai 2013 Jeg kunne ønske jeg var 30+.... Jeg vil og få meg venner ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. mai 2013 #20 Del Skrevet 26. mai 2013 Hva slags aktiviteter er dere som har meldt dere interessert i? Kan være med på det meste jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå