Gå til innhold

Noen single jenter som blir med å finne på noe?

Gjest Sjøhesten

Anbefalte innlegg

Gjest Sjøhesten

Alle vennene mine er opptatt med samboere, eksamen osv, så dagene blir kjedelige.

Jeg liker alt fra trening til kino og byturer. Noen fler som vil prøve å finne på noen felles aktiviteter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Svampebob1

Du er velkommen til å stille i kjole og høye heler!

Haha! Tror jeg står over.

Hadde vel kanskje følt meg litt utenfor som gutt alene i en flokk med jenter og, tenker jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at du savner venner men trådens navn tilsier at dette er et forsøk post en sjekketråd.

Her bør du bestemme deg. Mange vil samles flere for å finne på noe. Svært få faller for sjekkeforsøk på et slikt forum. Det blir feil fora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjøhesten

Det er jo ikke en sjekketråd. Jeg er jente selv, og vil treffe likesinnede. Har erfaring med at de av vennene mine som er i forhold alltid er opptatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke en sjekketråd. Jeg er jente selv, og vil treffe likesinnede. Har erfaring med at de av vennene mine som er i forhold alltid er opptatt.

Når en bruker med maskulint brukernavn averterer etter single jenter er det lett å tro det er en desperat kar på sjekking.

Beklager dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil :goodbye:

Er 30 og bor i Oslo!!

(og hvis man leser første post - ser man klart at dette ikke er en sjekketråd.

Hvorfor stormer gutter inn i en tråd som leter etter single jenter egentlig? Dere er ikke akkurat målgruppen.)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Herr Heftig

Jeg vil :goodbye:

Er 30 og bor i Oslo!!

(og hvis man leser første post - ser man klart at dette ikke er en sjekketråd.

Hvorfor stormer gutter inn i en tråd som leter etter single jenter egentlig? Dere er ikke akkurat målgruppen.)

Jeg fikk ikke sove og kjedet meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjøhesten

Koselig at gutter er nysgjerrige altså, men jeg skrev jenter for å unngå at dette ble en mulighet for gutter til å oppsøke single jenter. Kan selvfølgelig ta med ikke-single også, men de er jo ofte litt mindre fleksible. Hva slags aktiviteter er dere som har meldt dere interessert i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags aktiviteter er dere som har meldt dere interessert i?

Kan være med på det meste jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...