Bukhari Skrevet 7. april 2004 #1 Del Skrevet 7. april 2004 Siden Hege stengte den forrige topicen min, noe jeg forstår godt ikke først og fremst som en muslim, men en som liker å se en sak fra to sider. Når det gjelder de "kritiske" siden patrick oppga har jeg noen par spmørsmål angående dem. Jeg skal ikke ta fram klassisk islamistisk argumentasjoner som dere påstår at muslimer alltid drar fram. Jeg mener som for eksempel å sammenligne " antisemttismen med anti-islam" og dra fram " Kristendommens 2000 år overgrep mot menneskeheten". Kan du (patrick) si meg hva i disse artikelen som står i de sidene er nøytrale og kritiske? Nietszche var en kritiker, 90% av innholdet i disse sidene her er ren propganda tøv og svada drittkasting om Islam generelt og en befolkning på 1.3millardær. Noen av disse såkalte skolerte "islameksperter" tyr til når hatet deres tar overhånd ved å oppmuntre med bombe alle de ti store islamsk byene som Riyadah, Jakarta, Mekka, Medina, Islambad, Lahore og mange flere. Her er små utrdag fra disse "kritiske" sidene og FOMI sitt: "FOMI skal avstå fra å angripe andre religiøse og politiske bevegelser enn islam, og støtte alle som er i konfrontasjon med islam, enten de nå er ateister, kristne (inklusive romersk katolske), jøder, hinduer, buddhister eller noe annet". http://rto73.0catch.com/Verdenrundt/Vatikanet.htm Dette er bare et eksempel på hva som står i disse sidene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bukhari Skrevet 7. april 2004 Forfatter #2 Del Skrevet 7. april 2004 Ved å slette deres henvising til disse sidene vil føre til at disse menneskene tror at det de spiser opp og gulper opp til daglig til medmennesker er noe sant. Så jeg mener at man ikke burde sensuere deres innlegger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2004 #3 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg tror at litt mer toleranse ville hjulpet jeg. Jeg tror ikke det er særlig konstruktivt fra hverken den ene eller den andre siden å bruke uttrykk som oppgulp og propaganda. Vi er jo inne på et diskusjonsforum og jeg syns faktisk at dersom en person ønsker å vise mer om sin tro, da bør det være mulig uten den slags reaksjoner som kom i andre tråden. Fyyyy - er virkelig nordmenn så lite tolerante og så fordømmende? Sorry, jeg har ikke lest linkene en gang, men hvis jeg hadde blitt møtt slik når jeg forsøkte forklare min livstro, troen på meningen med livet og det grunnleggene i min personlighet. Da ville jeg virkelig blitt skikkelig fornærma og sinna. Hva med en skikkelig diskusjon uten navnekalling og fordømmende holdninger som ikke gir andre folk en mulighet til uttrykke seg. Islamhatet i vesten er vel kanskje hovedårsak til terroristaksjonene, er folk hissige fra før er det nesten å forvente at de tyr til slike midler når de blir møtt av så nådeløse holdninger rundt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sensurdødaren Skrevet 8. april 2004 #4 Del Skrevet 8. april 2004 Vi ønsker ikke flere slike innlegg, det er fullt på lageret. Hege (admin) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg