Gå til innhold

Gutter: Hva er mest turn-off med jenter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitat.

Prøv igjen. Ble du sur?

Anonym poster: 88d8a8e248422a19f4e66fb5b6e207a4

Nei, jeg synes bare det er gøy å rette på en som gjør feil selv. Så synes jeg det er komiskt at man bruker et begrep man tydelig ikke har forstått hva betyr, når man skal rette på en annen. Så ja, det er litt komisk for den som egentlig driter seg ut er den som retter på den andre.

Anonym poster: f2388c1b0403b2d3f3ce04ef0e4149d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Måten du ordla deg på var at du sa negative sider ikke betyr noe fordi du kun ser på de positive. Dette er en klassisk feil mange gjør. Det er da også veldig lett å falle for mange. Alle store varselbjeller blir blankt oversett fordi "hun er jo såååååå bra" om du skjønner.

Er det noe man lærer etter å ha vært i langvarige forhold er det å vite hva man trenger, hva man liker, hva som ikke fungerer overhodet og ikke minst ha vett nok til å plukke opp slike ting i en tidlig fase :)

Jeg prøver å finne ut om man har noe til felles, så man har noe å bygger videre på etter den store forelskelsen.

Skrevet

For meg er det ekstremt turnoff hvis dama virkelig digger Ayn Rand.

• Liker 7
Gjest .-L-.
Skrevet

Det er vel det vanligste når man liker noen. Jeg regner en "turn-off" som noe så negativt at det veier over det positive.

Det er jo en måte å si det på da, men ja, ingen er perfekte så jeg tenker at det alltid vil være noe som er turn-off.

AnonymBruker
Skrevet

Jada vi vet du er kommunist og elsker tanken på å innføre diktatur med tvang og vold :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det turn off med damer som bruker pels. Liker damer som har empati og omsorgsevner, også i forhold til dyr.

Anonym poster: 0869c92824fa2c06456c5213da9be80a

• Liker 15
Skrevet (endret)

Tror dere har missforstått. Å være ambisiøs innebærer at man liker å være flink i noe, å ha noe å strekke seg etter, ikke bare flyte på midten og være fornøyd med det. Sette seg mål, ikke nødvendigvis i en karriere, det kan være fritidsaktiviteter og sport også. Å ha ambisjoner.

...

Kontekst. Når ambisiøs står alene beskriver ordet som regel karriere, og ikke sport, profesjonell hekling, eller en ME-syk person som har ambisjoner om å gå ned på nærbutikken i løpet av dagen.

Hun du siterte skjønte hva jeg mente, og du skjønte hva jeg mente. Har jeg da brukt feil ord? Gi meg et som passer bedre.

Endret av Eriks
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva!? Det er jo dødsdigg!

Anonym poster: 46368eb5e2319ced4eb967946e35cff2

Jeg som skrev det du siterte. Jeg synes høyt liv-bukser er helt grusomme. Det gjør også samtlige av kompiser jeg vet om, uten at det er noe jeg prater med dem om. Annet enn når vi ser en ellers fin jente som går med slike.

Anonym poster: 99bfc8e917aec20d15b5a25ec2beeb5b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med jenter og dårlig hygiene. Ser ut som det er mange som har møtt det her...? Trodde vi jenter var ganske gode på sånt.!

Anonym poster: 104efe0535d6338793b24f2d76a2f953

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med jenter og dårlig hygiene. Ser ut som det er mange som har møtt det her...? Trodde vi jenter var ganske gode på sånt.!

Anonym poster: 104efe0535d6338793b24f2d76a2f953

Det overasker meg ikke. Synes ofte det ligger drittrester i toalettet på universitetet, jobben og andre offentlige steder på dametoalettene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

mest turn off med jenter? det må soleklart være : vagina ! gjennomsnitts vaginaen ser jo direkte motbydelig ut, to skrukkete ekle lepper og noen streker ... i tillegg så er det jo så moderne å barbere bort alt så man ser ut som ei lita jente mellom bena selvom man er godt voksen. i gamle dager så hadde de hvertfall hår på dotten så man slapp se det motbydelige svineriet av noen jævelskap... uuughhh....

Panel%201.jpg?1336154149

Anonym poster: a260a4af3fc53f4279cbddbb6f6fd7be

• Liker 6
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Det overasker meg ikke. Synes ofte det ligger drittrester i toalettet på universitetet, jobben og andre offentlige steder på dametoalettene.

så jenter som bæsjer annet enn blomster har dårlig hygjene? :lol:

uansett så synes jeg det virker mer urenslig å ta tak i dobørsten for å fjerne bæsjerestene enn å bare la det ligge der. Jeg forstår ikke sammenhengen med bæsjrester i do og dålig hygjene... Bæsjrester i do betyr ikke at hun ikke vasker henda når hun er ferdig akkurat..

Endret av NozMonster
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jada vi vet du er kommunist og elsker tanken på å innføre diktatur med tvang og vold :)

Og alle de gale liberalistene elsker å bruke ord som "tvang og vold" i kontekster hvor det ikke passer overhodet. Lukter ekstremisme laang vei, og det er turn-off for min del.

Anonym poster: f674175dd249ccd1f5c40ed725c5a083

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bæsjer litt på leggen her da. Intellektuelitet har nok veldig lite med skriveferdigheter å gjøre. Google ordet om du ikke tror meg.

Greit nok, men flau feil av ABen som skreiv det uansett da.

Anonym poster: 46368eb5e2319ced4eb967946e35cff2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og alle de gale liberalistene elsker å bruke ord som "tvang og vold" i kontekster hvor det ikke passer overhodet. Lukter ekstremisme laang vei, og det er turn-off for min del.

Anonym poster: f674175dd249ccd1f5c40ed725c5a083

Innimellom er det greit å bruke ordboksdefinasjonen på tvang og vold. Bare fordi det er behagelig å måtte se seg i speilet og innse at man er tilhenger av å bruke vold mot mindretallet forsvarer det ikke at man stikker hodet i bakken og later som at man ikke vet hva som foregår.

Nekt å betal skatt ett år så skal du se hva som skjer ;)

Trist å se at personer som deg omtaler 100 % fred og frihet for ekstremisme. Men det er vel blitt slik. Normen er vold og ufred. Tanken om et samfunn hvor ingen tar andres eiendom med tvang er så fjern at folk anser det som ekstremistisk.

Forsåvidt trist også at kommunister som bærer den samme arv, retorikk og semantikk som nazister er akseptert. Heller voldelige revolusjonære undertrykkere enn personer som vil ha fred og frihet. Du må virkelig ha noen skruer løs :)

• Liker 2
Skrevet

Turn åff!

- Lange negler

- Dårlig hygiene

- Tykke jenter

- Usunn livsstil

- Religiøs, er akseptabelt om henne ikke er for overtroisk, og har et intellekt som kan veie opp.

- Kort hår

- Liker ikke oralsex. dette gjelder begge veier

- Overdreven bruk av sminke

- Klarer ikke å utfordre meg intellektuelt

- Lite ambisiøs

- Lite energisk

- Lite eventyrlysten

- Sjalu

- Stereotypisk kvinnelogikk

- Mas

- For politisk engasjert

- FRP'r

- Negativ/Pessimist

- Inaktiv

- Lav selvtillit

- Silikon

- Drikker hver helg

- Bruker dop

- Manglende empati

- Opptatt av status

- Hårete

- Karrierekvinne

- Må kunne kle seg ordentlig, ingen gother-stil eller slutty-stil.

- Dialekt

Anonym poster: 3edafde6a52cc56aa89a5da891d49bf5

Hvordan i alle dager skal du finne en dame (eller et menneske for den saks skyld), som ikke snakker dialekt? :vetikke:

• Liker 4
Gjest Inggolf
Skrevet

Hvordan i alle dager skal du finne en dame (eller et menneske for den saks skyld), som ikke snakker dialekt? :vetikke:

en som er født døv vel! :roll:

:laugh:

• Liker 2
Gjest abcdefgh
Skrevet

Liker søppel tv ( PH , Kardashians , Jersey Shore osv.)

Prippenhet

Overlegenhet

Problemer med å spise vanlig mat.

Sykelig opptatt av trening og kosthold

Utført plastisk kirurgi

Slaskete stil ( Joggebukse og ustelt offentlig osv.)

Restylane lepper ! ( Heelt krise)

Overdrevent behov for bekreftelse

Kan ikke lage mat og vaske klær

Egoistisk

For opptatt av materielle ting

Pms før , etter , og mellom mens

Drama queens

Gneldre kjerringer som maser

Kroppskomplekser

• Liker 2
Skrevet

Skjer det der ofte? x)

Skrevet

(Hvorfor har de ikke en smiley som *tar notater*?)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...