PeeWee Skrevet 5. februar 2014 #121 Skrevet 5. februar 2014 Eller å ha virkelighetskontakt. For meg er det turn on at en kvinne er filosofisk oppegående, istedenfor å digge den andre søppelfolosofien som er der ute Er en dame med fornuft og godt selvbilde turnoff for deg da? Hva er turn-on? En dame du lett kan manipulere? Anonymous poster hash: bb20f...3ba Ayn Rand har da ingenting med virkeligheten eller fornuft å gjøre. Det er heller en slik hatfilosofi som i likhet med salafisme og nazisme legitimerer folk sine mest negative sider. Det at man liker Ayn Rand er jo i seg selv et ypperlig bevis på at man er rimelig lett å manipulere. 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #122 Skrevet 5. februar 2014 Er ingen som har skrevet at de ikke liker små pupper? Anonymous poster hash: 10e84...798 Det var et eksempel. Liker en fyr ikke små pupper, og du har små pupper, ja da er dere ikke ment for hverandre. Ikke verre enn det;-) Ikke ta denne tråden så seriøst mao Anonymous poster hash: 1fb7c...eac
Montos Skrevet 13. september 2014 #123 Skrevet 13. september 2014 Har svart her tidligere, men velger å skrive et nytt innlegg kun for å understreke dette.Hovenhet er ekstremt turn-off! "Jeg er bedre enn deg". Får meg til å avstå tvert.
Gjest Jon blund Skrevet 13. september 2014 #125 Skrevet 13. september 2014 Mensen og jenter som har har sex med mange.
Montos Skrevet 13. september 2014 #128 Skrevet 13. september 2014 Løpetights (les 2XU) og overvekt er også en uheldig kombinasjon. Man lurer ingen for å si det sånn 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #129 Skrevet 13. september 2014 Hvordan er mensen turnoff? Man slipper ikke unna det om man vil ha jentekjæreste, og jeg kan ikke se at menn skal merke så mye til det. Eller har dere hatt kjærester som henger tampongene som troféer rundt i leiligheten og bruker blodet som llipgloss?Anonymous poster hash: 61523...c72 8
Gjest Herr Heftig Skrevet 13. september 2014 #130 Skrevet 13. september 2014 Hvordan er mensen turnoff? Man slipper ikke unna det om man vil ha jentekjæreste, og jeg kan ikke se at menn skal merke så mye til det. Eller har dere hatt kjærester som henger tampongene som troféer rundt i leiligheten og bruker blodet som llipgloss?Anonymous poster hash: 61523...c72 Det er ikke noe galt med det. Det er bare skikkelig usexy.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #131 Skrevet 13. september 2014 Det er ikke noe galt med det. Det er bare skikkelig usexy. Haha, ok. Det er litt som å si at testikler er skikkelig turnoff på en mann. Det er ikke noe man kan velge bort, som røyking eller magefett.Anonymous poster hash: 61523...c72 15
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #132 Skrevet 13. september 2014 Løpetights (les 2XU) og overvekt er også en uheldig kombinasjon. Man lurer ingen for å si det sånn haha, altså - det er jo faktisk godt at hun da tar tak i problemet og sikkert har begynt å trene - derav 2XU tights. Eller mener du at folk som er overvektig ikke får lov å bruke treningstights? Anonymous poster hash: 3a7cd...28e 2
Nanami Skrevet 13. september 2014 #133 Skrevet 13. september 2014 Haha, ok. Det er litt som å si at testikler er skikkelig turnoff på en mann. Det er ikke noe man kan velge bort, som røyking eller magefett.Anonymous poster hash: 61523...c72 Kan ikke sammenlignes! Testikler er søte, myke og morsomme å dra i. Baller <3 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #134 Skrevet 13. september 2014 Kan ikke sammenlignes! Testikler er søte, myke og morsomme å dra i. Baller <3 Lol. Anonymous poster hash: bcc99...12a 6
Gjest HarryDotter Skrevet 13. september 2014 #135 Skrevet 13. september 2014 Kan ikke sammenlignes! Testikler er søte, myke og morsomme å dra i. Baller <3 :fnise: ** dra i....** AU! 2
Tøytigern Skrevet 13. september 2014 #136 Skrevet 13. september 2014 Utseendefiksert. Stivt smil. Intenst opptatt av å være vellykket. Prestisjedrevet "flink pike." Forsøker å være populær og bli likt med alle midler. Snakker dritt om andre og ser ned på andre. Selvforherligende. Stolt av cv'en sin. Forsøker å framstå "verdensvant" og er pågående. Kyniske kvinner. Kvinner som later som de kan ting de ikke kan. I den andre enden av skalaen: Dårlig hygiene. Kvinner som er veldig på alkohol og røyk, spiller pengespill, hater "asylinnvandring". diskriminerer ut fra etnisitet og kvinner som er grove i kjeften. Promiskuøse kvinner. Kvinner som spiller på å være "søte" og "svake" kvinner. Kvinner som er "prinsippfaste" og aldri sier noe som "ikke er pent å si" så man ikke kan vite hva de egentlig mener. Kvinner som nærmest utsletter seg selv for å tekkes andre og aldri sier nei til veninner. Kvinner som ikke har noen ambisjoner i det hele tatt. Kvinner som synes "alt er greit". Kvinner som ikke klarer noenting selv, men må hjelpes med å skifte lyspærer og sette sammen en enkel Billy-hylle fra IKEA. Kvinner som skriker når de ser et insekt. Kvinner som later som de aldri driter, når de er på do. Generelt er jeg allergisk mot dramaqueens, kvinner som farer med slarv og dem som er sitt eget lille "Se og Hør."
Tøytigern Skrevet 13. september 2014 #137 Skrevet 13. september 2014 Kan ikke sammenlignes! Testikler er søte, myke og morsomme å dra i. Baller <3 Man drar ikke i testikler.
Gjest HarryDotter Skrevet 13. september 2014 #138 Skrevet 13. september 2014 (endret) Klysete damer er det værste som finnes!!! kvinner som hele tiden tror de fortjener noe bedre enn andre fordi de er knallpene! Mangel på empati.... Damer som er HARD TO GET!...jeg HATER det. Ikke det at de nødvendigvis gjør noe galt med vilje...men å leke selektiv på et sånt plan er bare...teit Endret 13. september 2014 av HarryDotter
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #139 Skrevet 13. september 2014 I denne tråden: menn som er jomfruer i en alder av 40+ og derfor er bitre. Anonymous poster hash: 76994...e0c 5
Supernova17 Skrevet 13. september 2014 #140 Skrevet 13. september 2014 - Golddiggers. Desidert nummer 1! - Prippen. En god nummer 2! - Røyking. 1 eller 2 på fest får gå til nøds, men hverdags? Æsj. - Klaging på eget utseende. - Sykelig sjalu. - Eiesyk. - Må ha sex med lyset av. - Jenter som ikke kan by litt på seg selv. - Jenter uten humor. Type trekker ikke på smilebåndet av Dagfinn Lyngbø. - Jenter uten intiativ. For faen! Nå har jeg bestemt stillinger siste halve året. - "Analsex er vondt. Selv om jeg aldri har prøvd det" - "Analsex får man bæsj på tissen av. Selv om jeg aldri har prøvd det." - Uhøfflige jenter. - Overstadige berusede jenter. - Jenter uten bakkekontakt. Type "Når jeg blir stor, så skal jeg ha eget talk show i USA" - Jenter som seriøst vurderer å melde seg på paradise hotel. - Jenter som bruker banneord aktivt. - Jenter som er veldig opptatt av sosial status. - Haugesundsdialekt. - Moldedialekt. - Hud som ikke har sett sol på noen år. - Surmuling. - Hard to get. Type: "Du må nærmest mase deg til sex med meg og prøve deg 40 ganger før du får noe" - Vondt-i-hodet-klanen. - Fett hår! - Overvekt. - Usunn livsstil. Pølser og pommes frittes på gatekjøkkenet. + en hau med andre ting. Listen som er turn-on er derimot enda lengere Hva er galt med Haugesundsdialekta? Jeg liker den godt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå