Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2004 #1 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg innser at det slett ikke er sikkert at man kan si noe sikkert om dette, men spør likevel: Jeg har tempet siden begynnelsen av denne syklusen. Er på dag 22 nå. Hadde eggløsning i helgen (positiv eggløsningstest på fredag). Temperaturen steg dagen etter og har holdt seg høy. Jeg har lagt inn temperaturene mine hos fertilityfriend.com, og programmet der kom fram til at jeg hadde en coverline på 36, 6. Temperaturen lå stort sett rundt 36,4 - 36,6 med et par høyere dager (da hadde jeg drukket alkohol og sovet lite). Etter eggløsningen har temperaturen min ligget fra 37,03 til 37,15 hver dag. Det jeg lurer på er om det er vanlig at temperaturen stiger mer når man er gravid enn det den normalt gjør etter eggløsning? (Jeg skjønner at det kan være vanskelig å si noe om dette siden det er min første syklus med temping, men jeg har et håp om at det kan ha klaffet!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. april 2004 #2 Del Skrevet 7. april 2004 Den KAN gjøre det, men den trenger ikke å gjøre det. De sier at temperaturen KAN øke til et tredje (og høyere) nivå etter at ettet har festet seg (ca 1 uke etter EL), men denne stigningen kan både ikke-gravide og gravide få, så det er vanskelig å si... Er det mulig å få se charten din hos FF, så kanskje jeg kan si noe mer *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2004 #3 Del Skrevet 7. april 2004 Takk, Chiquita, det var snilt av deg, men jeg får nok bare vente... Det har jo ennå ikke gått en uke etter EL, temperaturen gikk bare rett opp og steg mer enn jeg hadde regnet med. IKM er rundt 17, 18 April, jeg får vente til da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. april 2004 #4 Del Skrevet 7. april 2004 Jepp, du får nok bare vente. Det er nok for tidlig å se om det er noen graviditet i vente enda da, ja - siden egget ikke fester seg før ca 1 uke etter EL (det kan feste seg tidligere også, men jeg vet mange leger sier ca en uke) Lykke til da *klem* (forresten kan du lese mer om temping på hjemmesiden min (www-knappen under her) - og er det noen spørsmål så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2004 #5 Del Skrevet 8. april 2004 Etter EL stiger tempen et par hakk, så det er helt normalt. Er ofte et tegn på at EL har vært. For min del steg temperaturen igjen en tredje gang et par dager før IKM og jeg var gravid. Men som Chiquita sier: INGEN GARANTI for hverken det ene eller det andre desverre . Lykke til med testen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå