AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Og dropper brødmat.... Regnet ut kaloriforbruket mitt og ser jeg spiser mer enn det som er anbefalt. Fikk litt sjokk. Er noenlunde normalvektig, men har lagt litt på meg så ønsker å gå ned til min idealvekt som er ca 58-59 kg. Men hva om jeg spiser havregryn til frokost, lunsj og kveldsmat.. og middag utenom som består av noe annet sunt.. Hvor mange kilo kommer jeg til å tape i uka tror dere? Anonym poster: 2820ae2c3906d3f6d72443a5069d81a7
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 det som skjer hvis du bare spiser havregryn er at du får i deg alt for lite proteiner og fett Hvilket ikke er det beste for vektnedgang. Men du må nesten regne på kaloriene da . Anonym poster: 1e7cc3acd032d0a439334932bf2820d5
Gjest Allergikeren Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 Hvor mye havregryn tenker du å spise? Jeg regner med at du skal ha noe til, eller lage f.eks. grøt. Hva og hvor mye? Skal du bruke melk eller vann i grøten? Skal du ha noe på den? Hva i så fall; banan og jordbær eller smør, kanel og sukker? Hvor mye skal du ha på? Hvor store porsjoner? Hvor mye av hva skal du spise til middag?
Sjokoladenøtt Skrevet 23. mai 2013 #5 Skrevet 23. mai 2013 Må nesten skuffe deg litt da, du kommer til å gå opp igjen med en gang du begynner å spise ordentlig mat igjen. Du kan ikke leve på diett Men du vil nok gå fort ned, men du bør heller spise ordentlig mat.. Hold deg på 1000 kcal dagen, så går du ned 1 kg i uka ca Ikke akkurat sunt, men er en kjapp løsning. Det som er vanskelig er å holde seg der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå