Lillevaffel Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 I morgen skal jeg på en reise og blant annet spise masse god mat! Dette har jeg gledet meg skikkelig til, men selvfølgelig har jeg blitt forkjøla og jeg lukter og smaker INGENTING! Fy, så frustrerende... Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan få lukt- og smakssansen tilbake? Takker for svar!
Gjest Uglemose Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Bruk saltvannsspray ofte, det løser opp slim og kan dempe hovne slimhinner. ellers er det lite man kan gjøre med mindre man skal få noe på resept...jeg var på jobbtur i Italia nylig med masse god mat og vin...men med bihulebetennelse og null smakssans
Lillevaffel Skrevet 23. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2013 Huff, det hørtes ikke noe særlig ut! Takk for tips, bruker saltvann og er ikke så veldig tett i nesa, men smaker/lukter fortsatt ingenting...
Gjest Uglemose Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 Huff, det hørtes ikke noe særlig ut! Takk for tips, bruker saltvann og er ikke så veldig tett i nesa, men smaker/lukter fortsatt ingenting... det var sånn jeg hadde det også, det går over etter noen dager. bruk sprayen:) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå