Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er jeg kåt på mannen, og det ikke er et "svett og kleint ons" så elsker jeg og gi oralsex, jeg føler jeg sitter med mye makt når jeg har mannens pikk i munnen og det tenner meg enormt.

Men smaken er som baken, den er variert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så buse sammenligningen er ok? :P det er Ikke snakk om barnehagementalitet men kalde fakta. At noen spiser andres kroppsvesker/avfallstoffer er for meg uforståelig. For ikke å glemme uhygenisk. Jeg suger selv mannen min når han er nydusjet, men kommer han i munnen min så kaster jeg opp.

Anonym poster: d2c3f7bf60dbf57bd68aa2918ec26cb0

Du har vel aldri klint med noen da? Siden kroppsvæsker er så ekkelt? ;)

Skrevet

Jeg kan synes dette er en dealbreaker, men det er ikke fordi oralsex i seg selv rent fysisk er be-all, end-all. Det handler for meg om holdningen til alminnelige seksuelle handlinger som «kvalme» og «ekle». At alminnelige seksuelle handlinger er noe man «ikke liker», og slår seg til ro med det. Jeg er av den oppfatning at het sex innebærer å få hverandre til å føle seg absolutt begjært, å ikke kunne få nok av å ta, føle og smake på hverandres kropper. En partner som av motvilje avstår fra å bruke munnen vil for meg forstyrre denne stemningen og følelsen, det ville prege hele den seksuelle opplevelsen og følgelig hele vårt felles sexliv.

Hvis jeg selv hadde fått motforestillinger mot å utføre oralsex ville jeg definitivt gjort alt jeg kunne for å snu dette og lære meg å sette pris på det. Jeg har full forståelse for at man sier nei til sin partners ønske om utveksling av ekstrementer, fastlenking eller andre handlinger som er sykdomsfremmende, smertefulle eller truende, men å tilfredsstille sin rene, ikke-truende partner oralt burde være problemfritt. Man burde kunne jobbe med seg selv psykisk og trene seg opp til et annet syn på handlingen, slik man gjør med mye annet her i livet. Eventuelt finne noen som deler samme motvilje mot oralsex, naturligvis.

Flott sagt! Er ikke slikt at jeg alltid MÅ bli slikket selv om det er godt, men kunne aldri vært sammen med noen som ble kvalm av tanken på oralsex og som dr bakteriefrik som ikke takler tanken på å bare ha deilig sex, uten å bekymre seg for lukter og lignende. Se for deg en dame som kommer fram med antibacen for å rengjøre kuken til kjæresten før suging, hahah.

AnonymBruker
Skrevet

To ting som er viktige, damer.

1. Ikke tenner
  2. Ikke spytt, svelg

Anonym poster: 8743579a124397c5b8013f2848000f2a

AnonymBruker
Skrevet

Kvalmt å suge? Nei. nei. Nei. Tenk å ha så mye makt over mannen, at du river saftene ut av han.

Og når han kommer i munnen din, så kaster du deg opp og kliner med han, med hans egen sperm i ansiktet. Vred seg unna første gangen, men nå slikker han opp etter seg, om han søler på brystene.

Må ha litt justis.

Anonym poster: e6c95c64786be5b2e12880478c29ac23

• Liker 1
Skrevet

Et sexliv der jeg ikke suger, ei heller aldri mottar oralsex, høres ut som et mareritt. Jeg kan fint ha sex uten å involvere disse aktivitetene hver eneste gang, fordi det finnes mye annet fantastisk man kan gjøre. Men aldri?? Fysj og fy, så kjedelig.

Jeg elsker å suge, og jeg elsker å kjenne pulseringen og rykningene i pikken hans, idet han spruter ned i halsen min. Og ikke minst, de fantastisk herlige stønnene hans når han får utløsning. M-M!!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Elsker å gi blowjobs, og svelger alltid! Skulle ønske jeg hadde en kjæreste, så kunne han fått så mye han ville..

Anonym poster: 0fc8bf6b95ddbba0b83cdde363915c94

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Elsker å gi blowjobs, og svelger alltid! Skulle ønske jeg hadde en kjæreste, så kunne han fått så mye han ville..

Anonym poster: 0fc8bf6b95ddbba0b83cdde363915c94

Desperat much?

Anonym poster: bb2bce16a7bc38cf8010e92a825c6d18

AnonymBruker
Skrevet

Desperat much?

Hva er desperat med å uttrykke et ønske om en kjæreste man kan ha seg med?

Anonym poster: fc19d477cca81875dc94ebee91ec7a1b

AnonymBruker
Skrevet

Hva er desperat med å uttrykke et ønske om en kjæreste man kan ha seg med?

I seg selv? Ikke så mye. Men i det innlegget, synes jeg hvert fall det lå mye desperasjon i undertonene.

Gjest mario88
Skrevet

Jeg synes det er trist å lese denne tråden. En pen og nyvasket penis er noe alle kvinner gladelig burde ta i munnen og være takknemlig for.

AnonymBruker
Skrevet

I seg selv? Ikke så mye. Men i det innlegget, synes jeg hvert fall det lå mye desperasjon i undertonene.

Hvis man ikke kan uttrykke et anonymt hjertesukk på et sexforum, ser jeg ikke helt hvor man skal få utløp for sånne følelser. Det er ikke som at vedkommende la ut telefonnummeret sitt, akkurat.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man ikke kan uttrykke et anonymt hjertesukk på et sexforum, ser jeg ikke helt hvor man skal få utløp for sånne følelser. Det er ikke som at vedkommende la ut telefonnummeret sitt, akkurat.

Nå kverulerer du fælt her. Et anonymt dog desperat hjertesukk på et sexforum er ikke så hinsides gale. Det kunne forsåvidt ha vært mye verre selvfølgelig, men det var det ikke. Det var det det var. Og det var min kommentar og.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes kommentaren din er barnslig og unødvendig, siden den gir inntrykk av at du ønsker å sensurere kvinners seksuelle ønsker, selv når de kommer anonymt på et sexforum. Ved å kalle kommentaren "desperat" forsøker du å tråkke på avsender, derfor kverulerer jeg. Fordi det er ingenting desperat med denne kommentaren, du er bare ikke vant til å se slike direkte ønsker fra det du antar er en kvinne.

AnonymBruker
Skrevet

(Jeg holdt faktisk på å skrive et overraskende liknende svar selv, til meg selv)

Den hadde gjerne noen grove trekk av barnslighet, men vi er uenig om den var unødvendig eller ei. Fordi intensjonene mine er misforstått, det var ikke meningen å tråkke på avsender og gi det et desperat forsøk for å sensurere vedkommende. Det var kun for opplysningen sin del og muligens spor av selvutslettende tendenser, men ikke for å dempe skrivelysten til hva DU antar er en kvinne. I likhet med at jeg ikke ville sensurere meg selv heller. Og da falt det fra en litt kjedelig innfallsvinkel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et sexliv der jeg ikke suger, ei heller aldri mottar oralsex, høres ut som et mareritt. Jeg kan fint ha sex uten å involvere disse aktivitetene hver eneste gang, fordi det finnes mye annet fantastisk man kan gjøre. Men aldri?? Fysj og fy, så kjedelig.

Jeg elsker å suge, og jeg elsker å kjenne pulseringen og rykningene i pikken hans, idet han spruter ned i halsen min. Og ikke minst, de fantastisk herlige stønnene hans når han får utløsning. M-M!!

You said it.

Dødsvarm sperma som kommer og kommer, inne i munnen din.

Kan du få bedre kompliment for du er verdens deiligste?

OK. Smaker ikke dødsgodt. Men det gjør ikke raspeballer heller.

Og man har da Fishermans Friend.

Anonym poster: e6c95c64786be5b2e12880478c29ac23

AnonymBruker
Skrevet

enig med ts det er vemmelig. bare tenk alle de stedene og vaginaene og andre munner den penisen har vært inni :spy: og hva om den har sår etter herpes eller andre uhumskheter? eller hva med analsex på andre så skal jenter suge den. nei fysj og fei dette er bare kvalmende ekkelt.

Anonym poster: e5381eff5e86a8871b20e6cb349087c5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er trist å lese denne tråden. En pen og nyvasket penis er noe alle kvinner gladelig burde ta i munnen og være takknemlig for.

Hvorfor det? Hva om den nyvaskede pikken ikke er så ren da? Man kan ikke vaske bort herpes, klamydia, hiv eller gonore. Og hvis menn kunne kun hatt ei dame hele livet så kunne en vurdert det, men når de deler den med alt og alle så vil ikke jeg ta i den med ildtang en gang. Nei da skal jeg heller være alene hele livet!

Gjest mario88
Skrevet

Hvorfor det? Hva om den nyvaskede pikken ikke er så ren da? Man kan ikke vaske bort herpes, klamydia, hiv eller gonore. Og hvis menn kunne kun hatt ei dame hele livet så kunne en vurdert det, men når de deler den med alt og alle så vil ikke jeg ta i den med ildtang en gang. Nei da skal jeg heller være alene hele livet!

Min penis har alltid vært ren og sykdomsfri. Jeg tar vare på den og går jevnlig til urolog for å være 100% sikker på at alt står bra til.

Faktisk vegrer jeg meg for å la en kvinne komme nær den, nettopp på grunn av sykdomsfarene. Jeg vil aldri la en kvinne ødelegge min penis' estetikk med hennes sykdommer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...