Tibbie Skrevet 24. mai 2013 #41 Skrevet 24. mai 2013 Har ikke noe i mot å suge, men liker ikke å motta. Jeg er ikke en person som hadde likt å "slikke". Jeg ville vært en dårlig lesbe Hehe
MsMax Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #42 Skrevet 24. mai 2013 Liker kommentaren om at jeg må være bi/lesbisk siden jeg ikke liker å suge Men bare for å sette alt på det rette, jeg er 100% hetroseksuell Jeg skjønner ikke hva som er egoistisk med at jeg ikke liker å suge. Hadde jeg derimot forlangt at han skal slikke meg blir jo saken en helt annen, men skrev i toppinnlegget at jeg ikke liker å motta heller. Hver sin smak Men spesielt å se hvor "hissige" alle blir av at noen ikke liker oralsex.. 4
MsMax Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #43 Skrevet 24. mai 2013 Og sexlivet mitt er foresten helt fantastisk, til og med uten oralsex :O *sjokk* 2
Gjest Raindrops Skrevet 24. mai 2013 #44 Skrevet 24. mai 2013 Ikke så veldig glad i å få lengre da jeg sliter med å slappe av å bare motta. Men jeg elsker å gi hvis det er den rette mannen. Kjedelig med "the strong and silent type" som ikke gir feedback, men ellers er det bare gøy.
Patronus Skrevet 24. mai 2013 #45 Skrevet 24. mai 2013 (endret) Hvis du virkelig hadde et godt forhold, hadde du ikke frastøtt en del av kroppen til kjæresten din. Kunne iallefall aldri vært med noen som ble kvalm av tanken på oralsex, har du blitt misbrukt eller er du bare helt irrasjonell? Jeg orker virkelig ikke diskutere på idioti-nivå. Det blir jo det samme om jeg skal si du har lite selvrespekt som gir typen din oralsex bare for å tilfredsstille han. ''It's in the matter of perspective'' Men tro det eller ei, vi har det fint sammen, selv om han ikke slikker meg, eller jeg suger han. Jeg mener du må ha veldig begrenset fantasi/kreativitet i sengen, i og med at du mener vi må ha et dårlig forhold basert på at jeg ikke liker oralsex. Men igjen, bare du og typen din vet det. Endret 24. mai 2013 av KatherinaDimitro 2
Gjest avocadoen Skrevet 24. mai 2013 #46 Skrevet 24. mai 2013 Ikke så veldig glad i å få lengre da jeg sliter med å slappe av å bare motta. Men jeg elsker å gi hvis det er den rette mannen. Kjedelig med "the strong and silent type" som ikke gir feedback, men ellers er det bare gøy. Akkurat sånn er kjæresten. Må se det an på ansiktsuttrykket han om han synes det er godt. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #47 Skrevet 24. mai 2013 Men oralsex er så viktig for meg, og mange andre. Hvorfor ikke bare godta at andre har andre prioriteringer? Du har sikkert en og annen dealbreaker jeg synes er snål og irrasjonell, men jeg tenker at det er din sak, du må få bestemme hva som må til for at ett forhold skal være verdt bryet for din del. Anonym poster: fc19d477cca81875dc94ebee91ec7a1b Okay. Hvis det er SÅ viktig for deg. Det er jo en ærlig sak, i og for seg. Jeg kan ikke relatere til det, men andre kan vel sannsynligvis ikke relatere til mine irrasjonelle dealbreakere heller. For antageligvis har jeg vel det. Min historie har jo gitt meg mine arr og mine preferanser. Slik det er med alle. Vi prioriterer annerledes og toleransen for diverse varierer jo stort. Og det er helt greit det. Uten forskjeller ville vi jo alle vært helt lik. Anonym poster: bb2bce16a7bc38cf8010e92a825c6d18 1
KapteinSabeltann Skrevet 24. mai 2013 #48 Skrevet 24. mai 2013 Okay. Hvis det er SÅ viktig for deg. Det er jo en ærlig sak, i og for seg. Jeg kan ikke relatere til det, men andre kan vel sannsynligvis ikke relatere til mine irrasjonelle dealbreakere heller. For antageligvis har jeg vel det. Anonym poster: bb2bce16a7bc38cf8010e92a825c6d18 Tror mange menn vil være uenig i at det er irrasjonelt at null oralsex = dealbreaker gitt. Sjansen er dessverre altfor god til at det betyr andre hang-ups også. 1
miramis Skrevet 24. mai 2013 #49 Skrevet 24. mai 2013 Jeg orker virkelig ikke diskutere på idioti-nivå. Det blir jo det samme om jeg skal si du har lite selvrespekt som gir typen din oralsex bare for å tilfredsstille han. ''It's in the matter of perspective'' Men tro det eller ei, vi har det fint sammen, selv om han ikke slikker meg, eller jeg suger han. Jeg mener du må ha veldig begrenset fantasi/kreativitet i sengen, i og med at du mener vi må ha et dårlig forhold basert på at jeg ikke liker oralsex. Men igjen, bare du og typen din vet det. Gir ikke det "bare" for hans nytelse, selv om det er en av grunnene. Hvis man bryr seg om noen vil man da at de skal føle seg vel. Og jeg mener et sexliv er sterkt begrenset hvis man er helt innstilt på at envær form for munn til kjønn er "ekkelt" eller "skittent". Vil påstå at min selvrespekt er høyere oppe siden jeg ikke degraderer meg med å frastøte en av kroppsdelene mine. Kan du virkelig komme med noen gode grunnen for å ikke ha oralsex? Man må hverken ta han helt i munnen, svelge eller holde på til han kommer. Kan godt brukes bare som forspill.
Gjest Faerunpedia Skrevet 24. mai 2013 #50 Skrevet 24. mai 2013 Synes det er interessant at folk blir provosert over at andre ikke har oralsex.
FridaFrosken Skrevet 24. mai 2013 #51 Skrevet 24. mai 2013 syns det er digg å suge, men typen må være ren. holder på helt til det gjør vondt i kjeven 1
Gjest Raindrops Skrevet 24. mai 2013 #52 Skrevet 24. mai 2013 Akkurat sånn er kjæresten. Må se det an på ansiktsuttrykket han om han synes det er godt. Høres utrolig kjedelig ut må jeg si. 1
Elanore Skrevet 24. mai 2013 #53 Skrevet 24. mai 2013 Huff... Hater brekningsreflekser og jeg lurer på om jeg noen sinne blir kvitt dem... Siden oral tydeligvis er turn on for mange menn, er det jo noe som kan være greit å få til uten at det blir veldig ubehagelig. Er altså ikke så fan i utgangspunktet, men skal jobbe med saken.
Gjest avocadoen Skrevet 24. mai 2013 #54 Skrevet 24. mai 2013 Høres utrolig kjedelig ut må jeg si. Neida. Vi har et fantastisk sexliv
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #56 Skrevet 24. mai 2013 Elsker å suge, men takler ikke sperm! Mistenker disse som elsker å svelge sperm om å også digge å spise snørr med skje. Anonym poster: d2c3f7bf60dbf57bd68aa2918ec26cb0 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #57 Skrevet 24. mai 2013 Jeg blir ekstremt forbannet over tull som dette, hvorfor kan dere ikke bare ta dere sammen og suge? At det går ann, vi vasker oss jo så godt vi bare kan! Om det er litt svettlukt er ikke det noe som vi kan gjøre noe med. Jeg vil nesten gå så langt som å si at om dere ikke suger ordentlig, så elsker man ikke mannen høyt nok. Anonym poster: 441e899498049a32197bd6c6548134a4 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #58 Skrevet 24. mai 2013 Mistenker disse som elsker å svelge sperm om å også digge å spise snørr med skje. Anonym poster: d2c3f7bf60dbf57bd68aa2918ec26cb0 Noen har ingen problemer med sperm, andre har det. Hva er poenget med å rakke ned på folk for det? Jeg har ingen problemer med å svelge sperm så lenge det er med kjæresten min. Med eksen kunne jeg derimot ikke gjøre det da han smakte rart. Uansett aksepter at folk har andre preferanser enn dere selv. Anonym poster: f453299deceebf2367c12397622b6d8a 3
Gjest Sjøhesten Skrevet 24. mai 2013 #59 Skrevet 24. mai 2013 Liker det ikke, men gjør det for å være snill.
Gjest Raindrops Skrevet 24. mai 2013 #60 Skrevet 24. mai 2013 Neida. Vi har et fantastisk sexliv Sexlivet sa jeg ingenting om, det er mangelen på respons som høres kjedelig ut for meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå