AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Jeg kjøpte en ost her om dagen, og så leste jeg på innholdsfortegnelsen når jeg kom hjem. Så at det stod at det var brukt penicilinum (ellernoe) til skorpen. Vil det si at det er penicillin? Jeg er allergisk for penicillin, bør jeg da ikke spise denne osten?? Anonym poster: 87f42c38b0709d5225080505c0132f7a
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Det er trygt, et osten og kos deg Anonym poster: 785aa933b007b7ebca542840416af59e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå