Gå til innhold

"brune, ubrukelige mennesker"

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel aldri noen som har sagt at brune mennesker er ubrukelige?

Fakta er fakta, en ikke vestlig innvandrer koster 4.1 millioner. Holder vi på slik så bruker vi opp både oljeformuen og havarerer velferdssystemet.

Anonym poster: 60436fcd4ac350180d5dcb30668e9733

• Liker 5
Gjest Gjest
Skrevet

http://www.aftenpost...ml#.UZyVppVMmjJ

vel naivt?

Anonym poster: 405c3ee1b71b937e0d2bcd49b7bdd8db

Bare bullshit. Aftenposten er tatt i å lyve tidligere. Jeg tror ikke på dette før jeg ser en link til et troverdig nyhetsmedium. Husk at Aftenposten var nazistisk under krigen og støttet Hitler.

AnonymBruker
Skrevet

Bare bullshit. Aftenposten er tatt i å lyve tidligere. Jeg tror ikke på dette før jeg ser en link til et troverdig nyhetsmedium. Husk at Aftenposten var nazistisk under krigen og støttet Hitler.

men dette er jo et leserinnlegg da, ikke aftenpostens mening? er en innvandrer-sosialist som skriver.

Anonym poster: 69233100941409f4eb7d6543a3311535

Gjest navnelapp
Skrevet

Veldig bra motsvar til Hege Storhaug.

• Liker 11
Gjest gjest
Skrevet

Hun sier at eldrebølgen er det største problemet. Hva er det størst mulighet for å gjøre noe med - at folk blir eldre, eller innvandring?

AnonymBruker
Skrevet

klassisk motsatt rasisme og rosemaling av innvandringen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sukk... Kan ikke dere rasister holde dere til fyret.nu? Det er ingen av oss faste brukere her på KG som ønsker å ha rasister her.

Anonym poster: bc8dfcaf94f26dda96e7e9dae654e110

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Sukk... Kan ikke dere rasister holde dere til fyret.nu? Det er ingen av oss faste brukere her på KG som ønsker å ha rasister her.

Nå får du ta deg sammen, jeg blir så mektig provosert. Jeg er overhodet ingen rasist, men man må da for guds skyld få lov og reagere på enkelte kommentarer i et leserinlegg uten at rasisme-korter blir dratt frem.

Jeg er ingen sosialist, men jeg tilhører heller ikke den ekstreme høyrefløyen.

• Liker 3
Gjest gjest
Skrevet

Hvis alle som vil begrense innvandringen er rasister, er det veldig mange rasister i Norge.

AnonymBruker
Skrevet

Så å være kritisk til innvandringen og dens konsekvenser, er å være rasist?

Tenk deg litt om neste gang du uttaler noe.

Anonym poster: d2e282984fa51dcaaac982db35b6d981

• Liker 3
Gjest navnelapp
Skrevet

Jeg er evig takknemlig for ikkevestlig innvandring - fakta er fakta:

http://www.nettavise...icle2698800.ece

http://www.offshore....4_ridder_farouk

Jøss, du fant to eksempler på at ikkevestlig innvandring er bra. Tror du at man kan finne noen eksempler på det motsatte?

Viss du les dei artiklane som ligg bak lenkene så vil du forstå at dette handlar om same person som har gjort ein enorm jobb for å bygge opp Norge som oljenasjon. Vi er han evig takknemmeleg. Og det finst ei lang, lang rekke suksesshistorier i tillegg til denne, viss du vil vite om dei. Men det vil du kanskje ikkje, for det passar ikkje ditt verdsbilde.

• Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet

Husk at menneskeheten stammer fra encellede organismer. Jeg tror ikke på noe før jeg får høre det fra en utenomjordisk skapning.

• Liker 2
Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Viss du les dei artiklane som ligg bak lenkene så vil du forstå at dette handlar om same person som har gjort ein enorm jobb for å bygge opp Norge som oljenasjon. Vi er han evig takknemmeleg. Og det finst ei lang, lang rekke suksesshistorier i tillegg til denne, viss du vil vite om dei. Men det vil du kanskje ikkje, for det passar ikkje ditt verdsbilde.

OK, så det var faktisk bare ett eneste eksempel ja. Så du mener at en eneste person er representativ for hele norges innvandringsbefolkning?

Selvsagt er han ikke det. Nå finnes det selvfølgelig en haug bra innvandrere, som har bidratt masse i Norge.

Men faktum er at totalt sett så er bildet negativt, og vi har en stor utfordring. Vi må få orden på situasjonen slik den er i dag før vi åpner for videre innvandring.

Endret av Lincoln
  • Liker 3
Gjest navnelapp
Skrevet

OK, så det var faktisk bare ett eneste eksempel ja. Så du mener at en eneste person er representativ for hele norges innvandringsbefolkning?

Det sa eg vel ikkje? Men at dette er Norges viktigaste innvandrar nokonsinne, inkludert kronprins Olav, trur eg vi kan vere einige om.

• Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet

Det sa eg vel ikkje? Men at dette er Norges viktigaste innvandrar nokonsinne, inkludert kronprins Olav, trur eg vi kan vere einige om.

Absolutt! Flinke, arbeidsomme mennesker bør det alltid være plass til i landet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anti-rasist er et kodeord for anti-hvit.

Anti-rasist er en som kjemper for å inkludere alle, også hvite. Altså, det høres ut som om du sliter med noe. Jeg skal ikke diagnostisere deg, men hvis jeg var deg ville jeg ha vurdert en samtale med psykolog. Det er godt ment.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Anti-rasist er en som kjemper for å inkludere alle, også hvite. Altså, det høres ut som om du sliter med noe. Jeg skal ikke diagnostisere deg, men hvis jeg var deg ville jeg ha vurdert en samtale med psykolog. Det er godt ment.

Hvis det der er ment som noe overhode, så må det være som en hersketeknikk.

Det minste du kan gjøre er å slå av AB-funksjonen når du skriver sånt.

Endret av oeas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...