AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #1 Del Skrevet 21. mai 2013 Vet ikke helt hvordan jeg skal skrive dette, da jeg aldri har gjort det før. Ønsker meg rett og slett nye venner. Siden jeg bor på en ny plass og ikke er den som går bort til en person og snakker sånn uten videre, så har jeg ikke fått så mange venner. Føler meg litt alene, og skulle gjerne hatt noen å finne på ting sammen med. Vet ikke om det blir dumt om jeg skriver dette her, har aldri prøvd det før, men gir det et forsøk. Er 21. Noen som er i samme båt og ønsker å bli kjent eller dele noen ord? Anonym poster: f330368d3799ff678d2a670a64cf6093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 21. mai 2013 #2 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Det kan nok være lurt å skrive hvor i Østfold du bor. Lykke til Endret 21. mai 2013 av Heisenberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillra Skrevet 27. mai 2013 #3 Del Skrevet 27. mai 2013 Jeg er forholdsvis ny i Østfold og kjenner ikke så mange her. Kunne også gjerne trengt noen å snakke litt med. Bor nær Fredrikstad. Jeg er 27 år, gift og har en datter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #4 Del Skrevet 27. mai 2013 Jeg er forholdsvis ny i Østfold og kjenner ikke så mange her. Kunne også gjerne trengt noen å snakke litt med. Bor nær Fredrikstad. Jeg er 27 år, gift og har en datter. Hei Gjest, Ts her. Hadde vært fint å utvekslet noen ord Hvilke interesser har du? Anonym poster: 150f7bb098437a509df4963b5923b2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillra Skrevet 27. mai 2013 #5 Del Skrevet 27. mai 2013 Jeg er med på alt som er galt og koster penger, hehe. Jeg må innrømme at mye av tiden går med til lillefrøkna. Men er veldig glad i være ute, snakke over en kaffe, gå en tur osv. Er ikke med på noen fritidsaktiviteter i den forstand. Enn du? Jeg jobber på barneskole, men har egentlig en bachelorgrad i org og ledelse + litt historie (er litt historiefreak). Hva gjør du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #6 Del Skrevet 28. mai 2013 Jeg er med på alt som er galt og koster penger, hehe. Jeg må innrømme at mye av tiden går med til lillefrøkna. Men er veldig glad i være ute, snakke over en kaffe, gå en tur osv. Er ikke med på noen fritidsaktiviteter i den forstand. Enn du? Jeg jobber på barneskole, men har egentlig en bachelorgrad i org og ledelse + litt historie (er litt historiefreak). Hva gjør du? Jeg har flere venner som har barn, og det er ofte vi finner på ting sammen med barna, og det synes jeg er veldig koselig, er veldig glad i barn Har selv jobbet i barnehage. Er det greit om jeg sender en melding? Føler at det er litt ukomfortabelt å legge ut så mye om meg selv her. Anonym poster: 150f7bb098437a509df4963b5923b2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkestor Skrevet 28. mai 2013 #7 Del Skrevet 28. mai 2013 Jeg bor i Østfold! Rundt din alder, og du er faktisk like gammel som min samboer. Nå har jeg bodd her mesteparten av livet egentlig. Bare å sende en pm:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillra Skrevet 28. mai 2013 #8 Del Skrevet 28. mai 2013 Sånn! Registrert! Da er det bare å sende pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iselin Skrevet 28. mai 2013 #9 Del Skrevet 28. mai 2013 Østfold/Fredrikstad her og, er 25, bare å sende pm! Alltid hyggelig med nye bekjentskaper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daxi Skrevet 28. mai 2013 #10 Del Skrevet 28. mai 2013 Jeg bor også i (indre) Østfold, er 24 år. Jobber mye for tiden og har ikke hatt tid til mye fritidsaktiviteter... eller sosialisering. Nå skal jeg roe ned jobbinga og forventer å ha litt bedre tid til andre ting . Er gift, har ingen barn og driver å ta lappen (ja, litt sent, men bedre enn aldri! ) Send gjerne PM... Også de andre som er innom her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unique Skrevet 28. mai 2013 #11 Del Skrevet 28. mai 2013 Glemte å logge inn, 25 år fra Fredrikstad her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly26 Skrevet 29. mai 2013 #12 Del Skrevet 29. mai 2013 Har også flyttet til Østfold for en liten stund siden og kjenner ikke så mange ennå. Jeg bor med samboer og hund, men ingen barn ennå. Holder også på med lappen. Bare å sende pm til meg også. Hadde vært koselig å bli kjent med flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå