miaw Skrevet 21. mai 2013 #1 Del Skrevet 21. mai 2013 For å få opp motivasjonen oppretter jeg en dagbok. Jeg har planer om å gå ned et par kilo, også skal jeg bli sprekere! Jeg elsker friluftsliv. På sommeren når jeg er hjemme hos foreldrene mine går det mye i fjellturer, fjelklatring og sykling. På vinteren er det langrenn og slalom som gjelder. Jeg bor midt i byen, så utenom feriene blir det lite av sånt dessverre... Da er det lett å miste motivasjonen og skippe treninga. Jeg må virkelig skjerpe meg når det gjelder kosthold også, da min store synd er alt som inneholder sukker, brød og ikke minst øl! Mål: Gjennomføre 4 treningsøkter i uka, hvor minst en økt skal fokusere på styrke. Spise fisk til middag minst 4 ganger i uka. Kutte ut sukker helt 5 dager i uka. Jeg er glad i løping og spinning på trening, men hater dessverre styrketrening. Så dette er noe jeg må skjerpe meg på! Denne dagboka er mest for min egen del, men koselig om noen legger igjen spor:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #2 Del Skrevet 21. mai 2013 Da har jeg meldt meg på informløpet! Det er 10 km og målet er å klare det under 55 min. Det er om 2 uker, så her må det forberedelser til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 22. mai 2013 #3 Del Skrevet 22. mai 2013 Oi så spennende med løp!! Lykke til. Forresten så finnes det mange former for styrketrening, du må bare finne en form du trives med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 22. mai 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 22. mai 2013 Så koselig med svar KaDust! Jeg tror nok at jeg ikke liker styrketrening fordi jeg føler at jeg ikke får det helt til. Jeg syntes ikke det er gøy i det hele tatt å drive på med de apparatene i treningssenteret, det er mange apperat jeg ikke skjønner meg helt på heller... Knebøy, push ups, situps og lignende er greit, men syntes det er så.... kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 22. mai 2013 #5 Del Skrevet 22. mai 2013 Synes apparater er dritt jeg også. Eller de er jo greie når man har lært å bruke de, men føler jeg får mer ut av kroppsvekt-øvelser og manualer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 23. mai 2013 #6 Del Skrevet 23. mai 2013 Så flink du er Hva er rekorden din på mila nå da? Under 55 min er jo en kjempebra tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 23. mai 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 23. mai 2013 Sist jeg var med på løp klarte jeg 1 mil på 59 min. Helt greit, men jeg har lyst til å komme under 55 min denne gangen Jeg bør få meg en sånn pulsklokke, sånn at jeg kan følge med på tiden mens jeg løper. Noen som har en bra å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 23. mai 2013 #8 Del Skrevet 23. mai 2013 Polar sine er veldig gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 29. mai 2013 Forfatter #9 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Treninga går greit, kostholdet går rett vest. Har elendige matrutiner. Jobber så mye og glemmer spisinga.. Får ikke i meg mer enn to måltider daglig ca. Iformløpet på lørdag! Skal teste formen imorra. Endret 29. mai 2013 av miaw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. mai 2013 #10 Del Skrevet 30. mai 2013 Skriv matplaner og ha på alarm på telefonen? Planlegg nøye så du har med deg nok mat på jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå